piatok 12. marca 2021

Novinky vlasovej starostlivosti od Biofy

 Ahojte, vítam vás pri ďalšej recenzii na mojom blogu.

Kozmetiku Biofy som vám už spomínala viackrát. Je to úžasná slovenská prírodná značka, ktorá aktuálne vyšla na trh s novinkami vlasovej starostlivosti, z ktorých som mala tú česť čo to otestovať. Poďme sa teda spolu pozrieť na to ako v mojom teste obstáli kondicionér a ošetrujúci olejček.



Kondicionér

Tuším som sa ešte ani nestretla s kondicionérom, ktorý by mal tak hustú konzistenciu ako má tento 😃. Ani by som to nenazvala krémovou, pretože aj na krém mi to príde príliš husté, možno skôr ako maska. To však nič nemení na tom, že toto je po dlhom čase konečne kondicionér, ktorý moje riedke jemné vlasy absolútne nezaťažuje a nemastí 😍. Mňa si preto okamžite získal od prvého použitia!

Obsahuje napríklad kofeín a keratín, podporuje rast vlasov a prinavracia im lesk, silu a elasticitu. Okrem iného však obsahuje aj ďalšie zaujímavé prírodné ingrediencie, ako napríklad: aloe vera, bambucké maslo, mäta a šalvia (dodávajú produktu krásnu sviežu vôňu) alebo arganový olej, vitamín E či dokonca mrkvu.

Okrem toho, že trochu trvá, kým sa tuhšia konzistencia produktu dostane von cez otvor fľašky, mu absolútne nemám čo vytknúť. Tento produkt si obľúbia všetky z vás, ktoré majú, rovnako ako ja, riedke a jemnejšie vlasy, ktoré zvyknú bežné kondicionéry príliš zaťažiť.





Ošetrujúci olejček

Ja osobne olejčeky na vlasy veľmi nevyhľadávam. Väčšina takýchto produktov mi totiž akurát zbytočne rýchlejšie "zamastí" moje už aj tak dosť rýchlo mastné vlasy. Ak už oleje používam, tak skôr iba na končeky, ktoré často mávam poškodené, rozštiepené a vysušené. Je to celkom sranda, ale aj tento produkt mi dokonalo sadol  😃. Je jemný, nezaťažujúci a šetrne ošetrí moje lámavé poškodené končeky vlasov. Aplikujem ho vždy rovno po umytí. Vlasy zregeneruje, dodá im zdravší vzhľad a nepôsobia hneď na prvý pohľad rozstrapkane a sucho. Navyše sa ľahšie rozčesávajú.

Olejček obsahuje vitamín E a deväť vzácnych olejov (Makadamiový, Arganový, Avokádový, Olivový,. Makový, Mandľový, Jojobový, Rakytníkový a Rozmarínový), ktoré majú rôzne priaznivé účinky pre vlasy a vlasovú pokožku. Spolu tvoria vysoko kvalitný produkt dokonale vhodný pre suché, jemné a poškodené vlasy.

Produkt má ako aplikátor pipetku, ktorou si veľmi jednoducho dokážete nabrať požadované množstvo olejčeka.

Štruktúra je tekutá a vôňa je veľmi príjemná, svieža, bylinková - povedala by som, že pôsobí priam relaxačne.



Tak čo, oslovili vás tieto úžasné prírodné produkty? Mňa rozhodne 😍. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára