sobota 20. februára 2021

Voňavá zimná nádielka Ziaja produktov

 Ahojte, opäť vás po nejakom čase vítam pri recenzii na produkty jednej z mojich obľúbených kozmetických značiek - Ziaja. Viem, že mnohé z vás túto kvalitnú, cenovo dostupnú kozmetiku taktiež veľmi obľubujú, tak sa poďte spolu so mnou v nasledujúcich riadkoch pozrieť na to, čo kvalitné som u nich opäť objavila 😊.


Sprchové gély

Ziaja má podľa mňa absolútne skvelé, kvalitou oveľa drahším značkám sa rovnajúce sprcháče. Tento raz som otestovala dva ďalšie, ktoré som doteraz nepoznala.

Oranžový, pomarančový sprchový gél ma prekvapil svojou prekrásnou vôňou. Vonia totiž ako čerstvo vyžmýkaná pomarančová šťava. Hotové mňam!! 😍

Túto "Orange butter" radu mám inak veľmi rada - v jednej z predchádzajúcich recenzií na Ziaja produkty som vám spomínala napríklad balzam na pery.

Mimochodom, cena 3,51€ za 500 ml balenie, ktoré vám vydrží neskutočne dlho, je priam smiešna! Okamžite kupujte!! 😃



Druhý - "Pitahaya" - sprcháč ma opäť milo prekvapil príjemnou sviežou vôňou. Jeho ekologická receptúra je založená na zložkách prírodného pôvodu (až 95% + je vegánsky) - je teda šetrný k pokožke. Opäť vás za 500 ml veľké balenie milo prekvapí aj cena - iba 3,79€.



Krém na ruky

Ja osobne krémy na ruky používam pravidelne a veľmi rada skúšam nové a nové. Pri tomto ma veľmi zaujalo zloženie - obsahuje napríklad maslo illipe, ktoré účinne hydratuje a rýchlo sa vstrebáva; inulín z čakanky, ktorý je ideálny pre podráždenú pokožku, keďže jej poskytne účinnú úľavu alebo olejovú zložku skvalén, ktorý posilňuje ochrannú bariéru pokožky. Pravdepodobne aj preto sa tento krém volá bariérový.



Hmla

Ja osobne celoročne milujem produkty tohto druhu. Tento "hmlový" sprej je účinný na hydratáciu pokožky tváre, tela ale aj vlasov. Má dokonalú sviežu mangovú vôňu a vďaka svojej mini veľkosti ho môžete prihodiť do akejkoľvek kabelky 😊. Naozaj príjemný produkt a zároveň moja prvá skúsenosť s radou Baltic Home Spa.



Telové penové maslo

Opäť som sa vrátila k jednému z mojich najobľúbenejších produktov na hydratáciu pokožky tela - telovej pene z mojej milovanej rady Acai Berry. Toto jemnučké maslo s úžasnou nadýchanou penovou štruktúrou pokožku účinne hydratuje bez toho, aby na nej zanechávalo mastný film, keďže sa veľmi rýchlo vstrebáva. Navyše, očarí vás úžasnou príjemnou vôňou  😍.



...a poďme sa vrhnúť na jednu z mojich obľúbených kategórií - vlasy 😊.

Kašmírová vlasová starostlivosť 


Ak je značka, ktorá to s maskami na vlasy skutočne vie, tak jednoznačne Ziaja. Masky v takej kvalite a zároveň tak prekvapujúco lacné nenájdete hocikde. Kašmírová maska z rady Cashmere proteins obsahuje aj amarantový olej, vďaka čomu vlasy účinne hydratuje a posilní. Účinne uľahčí rozčesávanie, vlasom dodá hodvábnu hebkosť a krásny lesk a skutočne dokáže zlepšiť stav suchých vlasov, ktoré trpia lámavosťou a sú príliš krehké.

Štruktúra masky je hustejšia, krémová a má naozaj trvácnu očarujúcu vôňu.


Ja osobne dlhodobo vyhľadávam skôr kondicionéry v spreji, keďže moje riedke jemné vlasy zaťažujú oveľa menej ako tie bežné. Aj tentokrát som siahla po tomto type kondicionéru a neľutujem. Vlasy sa vďaka nemu ľahšie rozčesávajú, sú voňavé, nepôsobia "spľasnutým" dojmom a vôbec neelektrizujú. 


No a do tretice, aby som dosiahla čo najkomplexnejšiu starostlivosť, siahla som aj po zamatovom sére z tejto rady. Moje vlasy sú dlhodobo skôr mastné pri korienkoch a suché v dĺžkach, preto rada skúšam produkty, ktoré im po dĺžke dodajú lesk a prinavrátia zdravý svieži vzhľad. Presne toto splnilo aj sérum, opäť s nádhernou vôňou pre túto radu typickou. 

Po produktoch tohto druhu zvyknem mať problém, že mi často vlasy príliš zaťažia a pôsobia mastnejším dojmom, ako v skutočnosti sú, avšak toto sérum mi nič podobné nespôsobovalo, takže vám ho môžem len a len odporúčať 😊.



Tak čo, oslovilo vás niečo z týchto produktov? Ja som si našla ďalších obľúbencov a verím, že ste sa inšpirovali aj vy 😊.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára