streda 29. júla 2020

Letný parfémový špeciál - 2. časť

Ahojte! Opäť som tu s ďalšou časťou letného perfémového špeciálu, v ktorom vám predstavujem parfémy ideálne na letné obdobie 😊. Prvá časť tohto môjho nového "blogového seriálu" zožala veľký úspech, čomu sa veľmi teším a ďakujem vám za všetky ohlasy 😍💕.
Vôňa od Calvina Kleina vás mnohé veľmi zaujala a viaceré ste mi na instagrame písali, že patrí k vašim obľúbeným 😊. 

Tento raz som si pre vás nachystala krátku recenziu k vôni od Lanvin. Opäť raz som siahla po niečom, čo je pre mňa nové, keďže rovnako ako pri CK, ani vône od Lanvin som doposiaľ ešte neskúšala 😉. Stojí Éclat D´Arpege za to?



Táto vôňa mi na prvý pohľad neprišla až tak "sladká". Som zvyknutá na stredne výrazné sladké kvetinové vône, táto sa mi zdala trochu "chladnejšia" a menej sladká. To ale neznamená, že ma neočarila, práve naopak. Je zmyselná, čistá a ženská 😊.

Éclat D´Arpege je kvetinovo-ovocná, jemná, veľmi príjemná vôňa, ktorú si (minimálne podľa vašich odoziev na instagrame) obľúbilo množstvo z vás.

Hneď po prvom vyskúšaní ma oslovila ľahká vôňa orgovánu a jemných broskyňových tónov. Z vône cítiť aj čosi citrusové a v pozadí jemnú pivonku. Nádherná, príjemná aróma...



Vôňa má veľmi pekný flakón - oceňujem originálny dizajn vrchnáčika. Taktiež sa mi veľmi páčila priehľadná "skrinka", v ktorej sa parfém nachádza a je teda ideálnym doplnkom do vášho kútika krásy - pretože kdekoľvek ju v ňom vystavíte, vždy bude pôsobiť pôvabne a luxusne 😉.




Vôňa má slabšiu intenzitu a výdrž taktiež patrí k tým slabším, no ako som už spomínala v prvej časti tohto špeciálu, mnohé z vás (ako aj ja) v letnom období ocenia práve takéto ľahké vône.

Zloženie vône: 
Hlava - petitgrain, čajový lístok, céder, ambra, pižmo, pivonka, vistéria, kvet broskyne, čínsky osmanthus, zelený orgován 


Mňa táto vôňa okúzlila. Verím, že ak ju vyskúšate aj vy, zamilujete sa do nej minimálne rovnako, ako aj ja 💖.
Teším sa na vás pri ďalšej časti tohto "voňavého špeciálu" už čoskoro 😊.
Pekný deň,


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára