štvrtok 2. júla 2020

Letný parfémový špeciál - 1. časť

Ahojte! Vítam vás pri prvej časti môjho sľubovaného letného parfémového špeciálu! 😍
Tí, ktorí neviete o čo pôjde - až do jesene vám budem pravidelne prinášať tipy na výborné parfémy. Celý špeciál bude následne niekedy v septembri/októbri zakončený youtube videom o zbierke mojich parfémov 😊. Verím, že vás tento formát zaujme a odnesiete si z neho nejaké tipy na skvelé "voňavky" 😊.
Pohodlne sa usaďte, pretože takto "poloslávnostne" na začiatku letných prázdnin k vám prichádzam s prvým tipom na parfém, ktorý rozhodne stojí za zmienku 😊.



Vône od Calvina Kleina sú nielen medzi ženami veľmi populárne. CK disponuje celkom slušnou škálou dostupných perfémov pre dámy i pánov - dokonca aj unisex vôňami.

Ja osobne som však doposiaľ s CK vôňami nijakú osobnú skúsenosť nemala, preto som sa nedávno rozhodla to zmeniť. Ako svoju "Calvin Klein premiéru" som si vybrala vôňu Endless Euphoria.
Chcela som niečo, čo bude príjemné a nevtieravé počas horúcich letných dní (myslím, že nie som jediná, ktorej silné, výrazné parfémy počas horúcich dní vyslovene vadia - nedajbože má takúto vôňu niekto prisediaci vo vlaku či kine, ide mi z toho vybuchnúť hlava 🙈🙈). S touto vôňou to však bola trefa do čierneho!

Príjemná, jemná, veľmi sviežo pôsobiaca vôňa s tónmi mandarínky a čerešňových kvetov je na leto naozaj ideálna! Jej primeraná intenzita ma skutočne oslovila a vôňa mi pripadá naozaj univerzálna - podľa mňa by sa páčila väčšine žien 😍. Je naozaj "ľahučká" a svojimi jemne kvetinovými tónmi si ma získala na prvý šup 😊.

Zloženie vône: 
Základ - bambus, santalové drevo, pižmo
Srdce - fialka, orgován, ruža
Hlava - bergamot, čerešňový kvet, mandarínkovo-pomarančová aróma



Čo sa týka výdrže, myslím, že by to mohlo byť aj lepšie, no na druhej strane - nemôžeme čakať od sviežej jemnej vône, aby vydržala od rána do večera (na to sú tu iné "bomby, vhodné skôr na večer 😃).

Ak teda hľadáte niečo svieže, primerane jemné, ideálne na leto, Endless Euphoria je rozhodne správnou voľbou! 😊

Navyše, ak sa nejakú vôňu od Calvina rozhodnete kúpiť práve v týchto dňoch - na elnino beží akcia na niektoré vybrané CK vône - doprava zdarma 😊. Tak šup to využiť 😃.

Ďakujem, že ste si prečítali recenziu na prvý perfémový tip 😊. Vidíme sa čoskoro pri ďalšej 😊. Páááá ♥.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára