streda 29. apríla 2020

Produkty na starostlivosť o vlasy, bez ktorých nedokážem žiť

Ahojte. Dnes by som vám rada predstavila produkty, bez ktorých si neviem predstaviť moju starostlivosť o vlasy. Šampóny však spomeniem iba okrajovo, rada by som sa venovala iným zaujímavým produktom, ktoré by mohli inšpirovať aj vás.
Všetko sú to produkty, ktoré mám dlhodobo overené a používam ich pravidelne, takže ich veľmi dobre poznám. K väčšine z nich som sa pritom dostala iba náhodou 😁. O tom ale až onedlho 😏.
Poďme si to všetko ukázať 😊.



Balea sprej na objem
Tento sprej je pre mňa veľakrát náhradou suchého šampónu. Nedokáže síce vlasy "odmastniť", no spľasnutým vlasom, ktoré už nie sú "čerstvé" po umytí, dodá perfektný prirodzený objem. Vcelku malé balenie sa vojde aj do kabelky. Produkt má krásnu vôňu, ktorá je síce výraznejšia, no nie je tak "otravná", ako to býva u väčšiny suchých šampónov. Pre mňa must have kúsok!
... a týmto by som rada pozdravila moju kamošku Lucku, ktorá mi ho darovala, inak by som sa k nemu možno nikdy nedostala 😁. Ďakujem Luci 😍❤.



Cien kondicionér a maska s keratínom
Ak vás trápia suché, tvrdé vlasy, ktoré sa "zachlpujú", hrčkajú alebo sú krepovité a máte pocit, že nie je možné ich nijako skrotiť, toto je to pravé pre vás!
Maska a kondicionér značky Cien z Lidla, sú naozaj vysoko kvalitné a veľmi účinné produkty. Moje vlasy zachraňujú pravidelne a vďaka nim vyzerajú naozaj krásne, lesklo a hodvábne jemne.
Navyše, majú úplne dokonalú vôňu podobnú vysoko kvalitným produktom používaným s popredných kaderníckych salónoch. Proste wau 😍.

(na fotke je iba kondicionér, keďže masku mám aktuálne už minutú 😐)


Osis krém na krepovité vlasy
Tento krém som si raz objednala z notina úplnou náhodou. Zaujal ma a rozhodla som sa, že ho skúsim, aj keď som netušila aký bude. A veru, nesklamal. Vlasy perfektne uhladí, krepovité časti vyrovná a vlasy pôsobia jednotnejšie a hladšie (pritom však nie sú "pricapené" na hlave). Ak vás trápi krepovitosť vlasov, rozhodne odporúčam túto zaujímavosť vyskúšať.



Kérastase parfumovaný olej na vlasy
Dokonalý produkt na prevoňanie vlasov 😍. Jemná, veľmi príjemná, ženská vôňa vydrží na vlasoch počas celého dňa (je často trvácnejšia ako niektoré moje parfémy 😃).
Ak máte vlasy veľmi suché či krepovité, tento olej ich navyše aj vynikajúco zhydratuje, zjemní a vyhladí.
Pre mňa dokonalý produkt, bez ktorého už neviem existovať 😄👌.
Kúpite TU.



BloomHair vitamíny
Tieto zázračné gumené jednorožce s obsahom biotínu a zinku mi už niekoľko mesiacov pomáhajú k lepšej celkovej kondícii vlasov. Keď som ich začala brať, po pár týždňoch mi začali rásť nové vlasy po celej hlave, čo ma dosť šokovalo 😁. Naozaj to malo na moje vlasy veľmi priaznivé vplyvy. Sú zdravšie, lesklejšie a pevnejšie. Voči takýmto produktom som ja večne skeptická, no tieto vitamíny vám môžem naozaj len odporúčať. Navyše sú veľmi chutné 😊. Za mňa teda super 👌.
 Prečítajte si viac o tomto zázračnom produkte na ich webe Bloomhair.sk.



A aby sme to mali kompletné, poviem vám v skratke aj niečo o šampónoch, ktoré používam. Ja dlhodobo neviem dopustiť na Milvu. Veľa z nás máva rôzne "vlasové obdobia", ktoré často súvisia napríklad s počasím alebo stresom, ale aj rôznymi inými faktormi. Mne sa doteraz vždy osvedčili Milva šampóny, pretože v ich ponuke nájdem vždy presne to, čo práve potrebujem. Či mám problémy s lupinami, suchými vlasmi, mastnými korienkami, vypadávaním, vždy je tu Milva, ktorá moje vlasy zachráni ❤👌.

V skratke niečo k mojim obľúbeným šampónom:
Hair Repair - používam ho, keď mám vlasy namáhané častou tepelnou úpravou a farbením či odfarbovaním (podporuje však aj rast).
Chinínový šampón a šampón Chinín Forte - výborné na rast vlasov a proti vypadávaniu.
Šampón síra - pomáha mi zlikvidovať lupiny.
Šampón s arganovým olejom a biokeratínom - úspešne ničí suchoty mojich vlasov a krásne ich hydratuje a vyživí.
Šampón Huma - používam ho, keď mám rýchlo sa mastiace a spľasnuté vlasy.

(na fotke chýba arganový a chinínový šampón - momentálne minuté 😐)
Šampóny Milva nakupujem TU.

Momentálne som dotestovala aj ďalšie zaujímavé produkty na vlasy, o ktorých vám dám vedieť už čoskoro v novom videu na youtube 😊.

Toľko k mojim obľúbeným vlasovým produktom. Poznáte niektoré aj vy alebo ste sa nejakými práve  inšpirovali? Napíšte mi :).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára