pondelok 6. apríla 2020

Skúšala som kozmetiku, ktorú kúpite aj v lekárni...

Ahojte, dnes mám pre vás pripravenú recenziu na produkty, ktoré sa ku mne dostali z Benu lekárne. Neboli to však žiadne tabletky, liečivá ani nič podobné 😉. Myslím, že tri zaujímavé kozmetické produkty na starostlivosť o pleť i ruky, by mohli zaujať aj vás, tak sa poďme na ne pozrieť bližšie 😊.



Nuxe micelárna čistiaca voda

Micelárka, o ktorej by som nikdy nebola povedala, že vôbec micelárkou je 😂. V tom najlepšom slova zmysle 😃. Klasickú micelárnu vodu pripomína iba štruktúrou, ktorá je vodnatá. Inak sa odlišuje farbou (svetlohnedá), vôňou (nádherná svieža kvetinová vôňa - pravdepodobne kvôli obsahu výťažkov z okvetných lístkov ruže v produkte) a aj pôsobením na pleti (vôbec nepení, správa sa veľmi príjemne, pleť nevysušuje, práve naopak - hydratuje ju a nemáte pocit, že máte na tvári mydlo, ako to u väčšiny micelárnych vôd zvykne byť bežné 😃).
Pleť pekne vyčistí, bežné líčidlá spoľahlivo odstráni (makeup, púder, BB krém atď).
Jediným negatívom tohto produktu je fakt, že má nepriehľadný obal, a teda neviete či si už treba zaobstarať nové balenie alebo ešte čo-to vydrží 😄. Milujem tento produkt!




Neutrogena krém na ruky

Tento krém je určený na suchú pokožku - mal by ju spoľahlivo hydratovať, vyživiť a zjemniť. Musím sa priznať, že toto bola moja prvá skúsenosť so značkou Neutrogena čo sa týka krémov na ruky, preto som sama nevedela, čo očakávať. Krém však ruky veľmi dobre hydratoval (pokožka vydržala hydratovaná pomerne dlho, pritom sa však veľmi dobre vsakoval a nezanechával pocit mastnoty). Štruktúra krému je jemná, rozotieral sa veľmi dobre. V poslednom období ma dosť trápili suché ruky, tento krém som preto využívala naplno. Bola som s ním teda vcelku spokojná, aj keď mi trochu prekážala (sama neviem prečo) jeho vôňa, ktorú bližšie neviem identifikovať, ale asi to bude to nordic berry, ktoré je spomínané na obale 😄.



Kawar bahenná pleťová maska

Táto pleťová maska z bahna z Mŕtveho mora je výnimočná. Pleť nádherne vyhladí, zjemní, do hĺbky prečistí a sťahuje póry. Obsahuje aj Aloe Vera, takže na pleť pôsobí antioxidačne a podporuje hojivé procesy v pokožke. Aplikuje sa na pleť, nechá sa pôsobiť cca 7 minút a zmyje vodou. Na moju (normálnu) pleť pôsobila naozaj výborne (vyživila, osviežila a zhydratovala ju) a veľmi sa mi páčila. Je však vhodná pre všetky typy pleti. Jediné jej negatívum je bahnový smrad, inak jej naozaj nemám čo vytknúť 😄.




Tak čo, zaujali vás produkty z Benu? 😉 Mňa rozhodne áno ♥. Ak by ste si chceli pozrieť ich ponuku kozmetiky, šup sem: Kozmetika a starostlivosť o telo. Táto sekcia je rozdelená do kategórií ako Pleťová, Vlasová, Telová kozmetika či Intímna alebo Zubná hygiena a nechýba ani Slnečná ochrana. Prehľadné a praktické spracovanie webu určite mnohé oceníte  😊.
Nájdete tam rôzne svetové značky kvalitnej kozmetiky, ktorú sa oplatí vyskúšať 😊.

Na dnes je to odo mňa všetko, držte sa a majte pekný deň ♥.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára