sobota 18. mája 2019

Novinky Catrice a Essence

Ahojte, opäť raz vás vítam pri jednej z vašich obľúbených recenzií - na produkty značiek Catrice a Essence :).
Tento raz som testovala ich novinky, takže sa tu nebudem zbytočne 
obkeciavať - poďme rovno na to ☺.



Aby som šla po poriadku, začnem produktmi na tvár...

Tónovací denný krém You better work -  Essence



Musím sa priznať, že som vždy skeptická voči produktom tohto typu, pretože ich sama veľmi neobľubujem. Občas ale zdanie klame a napríklad tento krém ma veľmi milo prekvapil. Hydratuje, má jemné krytie (ktoré ale niektorým z vás určite bude postačovať - hlavne ak máte pleť menej problémovú a bežne nosíte iba jemne krycie mejkapy či púdre), na pleti je veľmi príjemný a čo je skvelé - celkom dobre aj drží. Okrem toho, že odtieň 10 - light mi pripadá na mojej tvári mierne oranžový, som si tento produkt veľmi obľúbila a začala som ho na bežný deň, keď niekam idem, používať pravidelne. Skvelá vec!


1 minute face perfector - Catrice



Na tomto produkte ma najviac oslovila jeho hodvábne jemnučká štruktúra (fakt som chcela len tak zo srandy do toho šťuchať stále :D). 
Face perfector sa dá použiť dvojako - ako podklad pod mejkap alebo ako mejkap samotný. Každý si nájde to svoje, no mne viac vyhovuje ako mejkap samotný. Na pleti je príjemný, ľahučko a rýchlo sa aplikuje a roztiera, mierne zjemní póry a má stredné krytie. Čo mi na ňom vadilo, bola slabšia výdrž - dosť sa otieral a odtieň - pretože ten môj mi pripadal poriadne oranžový. Pritom názov odtieňa (010 - One fits all) hovorí, že by mal sadnúť každému. Nemyslím si, že je to pravda, keďže ja sama rozhodne nie som žiadna "bleduľa" a tento odtieň mi naozaj nesedel...


Sypký púder Glow Illusion - Catrice



Tento púder ma milo prekvapil, pretože sa na pleti správa veľmi pozitívne - nezvýrazňuje príliš vrásky, nevysušuje a nezanecháva fľaky. rozhodne je to jeden z tých vydarenejších drogérkových púdrov. Čiže ak vám nevadia sypké púdre, skúste ho :).


Fixačný sprej You better work - Essence


Štandardný fixačný sprej v menšom (povedala by som, že až kabelkovom) prevedení (50 ml obsah). Má skôr neutrálnu arómu, líčenie celkom dobre zafixuje (nečakajte však výdrž viac ako 5 hodín). Čo ale mne celkom prekáža je, že má malý rozptyl pri striekaní a ide z neho naraz celkom dosť produktu, takže keď ho použijem, mám mokré aj vlasy a tričko :D. Inak je fajn...


Korektor One drop coverage - Catrice


Tento korektor s neobyčajným "kvapkacím" aplikátorom je mojím aktuálnym favoritom medzi korektormi! Má absolútne dokonalé krytie, na pleti je veľmi príjemný a má oveľa ľahšiu štruktúru ako klasický Camouflage korektor, takže napríklad aj v oblasti pod očami vyzerá skvelo.
Ja k nemu nemám čo dodať - pre mňa je to dokonalý produkt a som veľmi rada, že som sa k nemu vďaka testovaniu mohla dostať ♥.


Ďalej prejdem k produktom na oči...

Kajalová ceruzka na oči - Catrice


Ja ceruzky na oči veľmi nenosím, no táto je celkom dobrá. Je trochu tvrdšia, no pigmentáciu má schopnú a celkom dlho aj vydrží, čiže sa ju rozhodne ešte využijem. Navyše odtieň 270 - Welcome to the jungle je vcelku univerzálny a použiteľný.


Linka The Dip eyeliner - Essence



Táto linka má zaujímavý maličký fixkový aplikátor. Jeho negatívom je, že je dosť tvrdý, inak je tvarovaný veľmi dobre a linky sa s ním dajú celkom precízne nakresliť (aj keď, možno trochu užší hrot by nebol od veci ;)). Má veľmi dobrú, sýtu pigmentáciu a na očiach naozaj vydrží. Myslím, že spĺňa aj vodeodolnosť. Je malinká - do kabelky praktická.


Podkladová báza pod špirálu Volume booster - Essence



Mierne diskutabilný produkt :D. Ja mám pocit, že nejaké závratné veci s riasami nerobí. Možno trošičku zlepší objem, inak nič moc. Prijala by som, keby bol tento produkt priesvitný alebo čierny, pretože pod čiernou špirálou ho miestami je vidieť.
Čo je pozitívom - obsahuje výťažky z acai a manga a vitamín E, takže si myslím, že dlhodobejšie používanie tohto produktu môže kondícii rias jedine prospieť...


Primer pod oči (pred nanesením korektoru) - Catrice


Opäť niečo zaujímavé. Produkt mierne silikónovej štruktúry, čírej farby s aplikátorom, na aký sme zvyknuté u klasických Catrice Camouflage korektorov. Na pleti je príjemný, no taktiež nemám pocit, že by robil nejaké zázraky. Skôr by som ho používala v prípade, že máte suchšie očné okolie s vráskami a korektor vás pod očami zvykne vysúšať...


Paletka očných tieňov Superbia - Catrice




Táto paletka ma veľmi neohúrila. Má zaujímavý dizajn a obsahuje krásne spektrum tieňov, no ja osobne som čakala lepšiu pigmentáciu. Tiene sú dosť jemne pigmentované a síce sa s nimi pracuje celkom v pohode - odporučila by som ju skôr začiatočníčkam v líčení alebo bežným, nenáročným používateľkám líčidiel.
Taktiež aj obal sa mi zdá dosť krehký (je plastový a má mierne vypuklý vrch).

Prikladám fotky líčenia s touto paletkou



Paletka očných tieňov Salut Paris - Essence




Táto paletka ma naopak - veľmi milo prekvapila. Tiene sú výborne pigmentované, skvelo sa s nimi pracuje, dobre sa blendujú a na viečkach veľmi pekne ukážu. Obal je krásny, pevný a zaujímavý (dostupná je aj v ďalších verziách, avšak nie všetky sú dostupné na SK).
Svetlý tieň dolu vľavo je veľmi dobrý aj ako rozjasňovač - a to nielen do kútikov očí a nad obočie, ale aj normálne na tvár. Za mňa super!!

A opäť prikladám aj fotky líčenia s touto paletkou



Rúž Power - Catrice


Rúž v nádhernom odtieni - 070 - For the Brave - (dostupné sú samozrejme rôzne ďalšie) je na perách veľmi pekný a príjemne sa nosí. Pery nevysušuje, má strednú pigmentáciu a pekný finiš.


Tak čo? Zaujalo vás niečo z daných produktov? :)
Od Catrice a Essence som testovala aj ďalšie novinky (špirály, tiene a či lesky) - môžete si to pozrieť vo videu o nákupoch a novinkách na mojom youtube kanáli (Mishell Debnárová) ☺.
Ja som s testovaním bola opäť raz veľmi spokojná, keďže veľa z týchto produktov sa oslovilo a plánujem ich využívať aj do budúcna.
Snáď som nejakými inšpirovala aj vás ♥.






2 komentáre:

  1. Velmi ma zaujala ta paletka od Essence a zvazujem kupu, taktiez i ten prvy krem/mejkap od essence z rady sport :) uzitocna recenzia, dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Michelle zaujal nás tvoj trendy blog. Ak máš záujem o spoluprácu s módnym eshopom prosím kontakuj nás na info@manzara.sk

    OdpovedaťOdstrániť