utorok 7. mája 2019

Douglas - kozmetika, ktorá naozaj stojí za to

Ahojte - vítam vás opäť po dlhšom čase pri nejakej "blogovej" recenzii ☺.
Možno ste, hlavne teda na instagrame, zaregistrovali, že som bola pozvaná na otvorenie novej predajne Douglas v Europe v Banskej Bystrici. Vtedy mi Douglas ponúkol aj spoluprácu s ich značkou - samozrejme som neváhala a s radosťou som prijala balíček produktov na testovanie.
Balíček sám o sebe bol veľmi pekný - kvalitná krabica a veľmi pekne zabalené produkty. A tak som sa mohla smelo pustiť do testovania Douglas kozmetiky, s ktorou som dovtedy mala iba minimálne skúsenosti...


Voňavá krabica obsahovala okrem kozmetiky aj diár, pero, "oddeľovač" nechtov na manikúru a malé "kabelkové" zrkadielko.







Prejdime ale priamo k produktom...

Laky na nechty ma doslova očarili. Neskutočne rýchlo schnú, sú skvelo pigmentované, na nechtoch bez problémov vydržia aj viac ako týždeň (čo je na klasické laky super doba) a viac k nim snáď ani nemám čo dodať. Sú to bezkonkurenčne jedny z najlepších lakov na nechty, aké som kedy skúšala (a to som ich vyskúšala, čo sa značiek týka, už desiatky). U mňa teda majú tieto laky jedno obrovské áno ♥.
Nižšie na fotke môžete vidieť lak v týždňovom stave na mojich nechtoch.




Rúže boli v krabici tri, no najprv sa povenujem prvým dvom tekutým - jeden matný červený a druhý v nude odtieni, s lesklým finišom. Červený matný rúž má absolútne skvelú výdrž. Zvládol zmrzlinu, halušky, mrazené jahody a niekoľko napití sa vody a bublinkavých nápojov. Skutočne obdivuhodná výdrž -až do 6 hodín! (dokonca si až dovolím tvrdiť, že podľa mňa tieto rúže môžu konkurovať výdržou pre mňa top rúžom Maybellie Superstay)! Navyše sa z pier vytrácal postupne a neurobil v strede pier výrazný "vyjedený odskok", ak viete čo tým myslím ;).
Pigmentácia je sýta a farba je nádherná.... a odkedy mám doma tento rúž, začala som nosiť aj červené rúže, až natoľko ma uchvátil :D.
Čo sa týka nude lesklého rúžu, ten má, samozrejme, o dosť slabšiu výdrž, keďže je to kvázi iba lesk. Avšak pigmentáciu má úplne skvelú a na perách vyzerá priam luxusne.
Jediná "nevýhoda" týchto rúžov je, že podivne zapáchajú (čo však pri ich nosení už cítiť nie je - iba pri otvorení produktu).
Pri týchto dvoch rúžoch ma zaujal aj veľmi dobre tvarovaný aplikátor, ktorý umožňuje pery nádherne vykresliť.



Ďalší rúž je klasická "vysúvačka". Odtieň je dosť výrazná ružová farba, ktorú rozhodne nedáme na seba všetky. To však nič nemení na fakte, že je to bezkonkurenčne najlepší klasický vysúvací rúž, aký som kedy otestovala - a to naozaj nepreháňam! :D 
Má absolútne dokonalú pigmentáciu a na to, že je to klasický vysúvací rúž, má aj obdivuhodnú výdrž. Tá je spôsobená asi najmä faktom, že jeho sýta pigmentácia zabraňuje prudkému strácaniu sa z pier. Aby som to preložila do bežného jazyka - aj keď si stred rúžu na perách "vyjete", stačí pery "pospájať" a pohýbať s nimi v spojenom stave a pigment, ktorý vám ostal na zvyšku pier, sa premiestni aj do stredu a vy si rúž ani nemusíte dopĺňať. GENIÁLNE!! Milujem ho!!
Taktiež musím pochváliť jeho obal, ktorý je kvalitný, ťažší a má magnetické zatváranie, čo je taktiež super praktická vecička, keďže napríklad mne osobne sa často stáva, že sa mi rúž pohodený v kabelke zvykne otvoriť a napadajú mi doň nečistoty. Toto mi pri tomto rúži nehrozí ☺.




Na nasledovnej fotke si môžete pozrieť swatche všetkých troch rúžov..



Špirála je pre mňa milým prekvapením. Nikdy som totiž neskúšala takú, ktorá by mala ohýbateľnú flexibilnú kefku, ako má táto. Keď pootočíte spodkom obalu, kefka sa vám ohne. Dá sa ohnúť podľa potreby do rôznych polôh, čo vám zaručí bezproblémové nanesenie produktu aj na menej dostupné miesta na riasach. Šikovná silikónová kefka zaručí predĺženie aj zahustenie rias, čo bude určite vyhovovať mnohým z vás - tak, ako aj mne :).
Navyše sa vôbec neotláča, nedrolí a nerobí na riasach nijaké škaredé "zhlúčiky".
Super!




Rada by som ešte spomenula aj maličkú vzorku telového krému, ktorý som dostala ako darček k nákupu, pretože je naozaj skvelý! :)
Nádherne vonia (vôňa je navyše dosť trvácna a vydrží na tele pôsobiť snáď aj dve hodiny, čo je úžasné, pretože toľko nevydržia ani niektoré paerfémy :D), pokožku hydratuje, no pritom nevytvára mastný film, je ľahučký a veľmi príjemný na tele. Za túto vzorku som hrozne vďačná a asi nebude trvať dlho a skočím do Douglasu po plnú verziu tohto produktu, pretože je úplne wau :D♥.



Čo viac dodať k tomuto testovaniu? Produkty Douglas sú absolútne perfektné a vysoko kvalitné a ak ste ich ešte neskúšali, rozhodne tak urobte, pretože jednoznačne stoja za to! ;)

Vidíme sa už čoskoro pri ďalšej recenzii.
Zatiaľ páá ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára