pondelok 24. júna 2019

Moje must have kúsky na leto

Ahojteee :). 
Po daždivom máji je tu konečne poriadne leto a ja by som vám preto dnes rada priblížila svoje must have letné kúsky. Leto, to nie sú iba dámske plavky a opaľovací krém s vysokým ochranným faktorom. K letu patria aj rôzne kozmetické vychytávky a štýlové kúsky do vášho šatníka. Rada by som vám preto odporučila zopár zaujímavých produktov a poskytla inšpiráciu na letné oblečko, tak poďme na to ;).



Bronzujúci telový  krém s kakaom a zlatými čiastočkami od Krista G

Krista G je prírodná značka kvalitnej bulharskej kozmetiky, ktorú nájdete na Chinín shope. V ponuke majú mnoho zaujímavých produktov, no na leto ja osobne vyberám najmä výnimočný bronzujúci telový krém. Obsahuje čiastočky zlata, po ktorých sa pokožka na slnku prekrásne leskne. Výborný je pre zvýraznenie vášho opálenia alebo len tak, na dosiahnutie "glowy efektu". Plusmi tohto produktu sú okrem dostatočne veľkého balenia, ktoré vám zaručene vydrží aj viac než iba celé leto, sú aj krásna vôňa, prispôsobenie sa každému tónu pleti a čisto prírodné zloženie (bambucké maslo, včelí vosk, avokádo či pšeničné klíčky).



Termálna voda Uriage

Termálne vody určite poznajú viaceré z vás. Sú skvelé počas celého roka, no v lete je ich význam ešte výraznejší. Termálna voda Uriage vám poskytne okrem dokonalého osvieženia pleti napríklad aj rýchlu úľavu pri spálení pokožky slnkom (jej sprejový aplikátor je na tento účel úplne ideálny). Využiť sa však dá napríklad aj ako podklad pod makeup či na jeho zafixovanie. Vynikajúci produkt, ktorý v lete nesmie chýbať v mojej taške, nech už idem kamkoľvek ;).
Uriage má taktiež v ponuke aj rôzne iné produkty hodiace sa na horúce letné dni, ako napríklad opaľovacie krémy.




SunDance sprej po opaľovaní

Ako som už spomínala pri predchádzajúcom produkte, pre pokožku spálenú slnkom sú najlepšou voľbou sprejové produkty. Pokožka je páliaca, boľavá či podráždená a určite to poznáte - čím menej dotykov, tým lepšie pre ňu. Začiatkom leta som objavila v DM drogérii pre mňa novinku - SunDance sprej po opaľovaní. Má tekutejšiu mliekovitú štruktúru, príjemnú jemnú vôňu a čo je pre mňa najlepšie - sprejový aplikátor. Po opálení poskytne príjemnú úľavu, pomerne rýchlo sa vsiakne do pokožky a nezanecháva mastný film. Milujem tento produkt! 



Z kozmetiky by to bolo všetko, takže môžeme prejsť na môj šatník a zaujímavé letné kúsky v ňom :).


Voľné topy v populárnom "boho style"

Je leto, horúčavy vládnu väčšine dní a preto je vhodnou voľbou vyberať si oblečenie voľnejších strihov. U mňa to každoročne vyhrávajú napríklad topy a tričká voľného (ja to nazývam až kúpaliskového) strihu. V tejto kategórii oblečenia u mňa prevláda momentálne veľmi populárny "bohémsky štýl", teda charakteristické čipky, šnúrky a podobné doplnky na tričkách.
Vzdušné, väčšinou čisto bavlnené kúsky mi zaručia pohodlie aj v tých najteplejších dňoch.
Prevládajú medzi nimi značky dostupných cien, ako napríklad New Yorker, HM, Gate či Terranova.






Bralety

Bralety alebo iba podprsenky menej typických strihov a štýlov - to je niečo, čo som si v poslednej dobe počas leta nesmierne obľúbila. Počas horúcich letných dní sú vhodné nie len pod voľnejšie topy spomínané v predchádzajúcej časti, ale aj samostatne, či už k sukniam, kraťasom alebo skinny džínsom. Je to len na vás, pretože pri braletoch sa môžete dokonale vyšantiť, čo sa kombinácií týka. Od ultra krátkych podprsenkových strihov až po elegantné dlhšie, iba jemne odokrývajúce bruško - bralety sú zaručene super voľbou na leto! Navyše, množstvo ich nájdete aj na aliexpresse ;).



Nesmrteľná čiernobiela

Hovorí sa, že čierna a biela nevyjdú z módy nikdy - rovnako, ako ich kombinácia. Aj v mojom šatníku nájdete hneď niekoľko kúskov tohto typu. Voľný bodkovaný top, čierne kraťasy s čipkou, sukňa s geometrickým vzorom či elegantné pásikavé šaty nad kolená - to všetko má u mňa počas leta obrovské využitie. A čo vy? Tiež milujete black&white kombinácie? ;)








Námornícky štýl

Asi dve letá dozadu som sa zaľúbila do pásikavého modrobieleho štýlu. Tzv. námornícky štýl sa k letným dňom hodí ako uliaty. Pásiky, jemné volániky či klobúky - to všetko, ale aj mnoho iného k tomuto štýlu neodmysliteľne patrí. Aj vo vás tieto kúsky ihneď evokujú dovolenku pri mori? ;)






Plavky

Na záver si dajme niečo, bez čoho by leto nebolo letom. Plavky!
Dámske plavky, to je téma na dlhé rozprávanie. Že to viaceré z vás poznajú? Na výber je toľko strihových a farebných kombinácií, že si človek nevie ani vybrať. Ja plavky takmer každé leto obmieňam, no jedny z minulého roka u mňa "pretrvávajú" dodnes. Khaki farba s čiernymi pásmi pôsobí športovo, no pritom štýlovo. Navyše, sú viac než pohodlné. Možno aj preto sa ich akosi nedokážem vzdať ;) ...




Tak čo? Ktoré kúsky nesmú chýbať vo vašej letnej kozmetickej taške či šatníku? :)
Verím, že ak ste to doteraz nevedeli, niečím som vás inšpirovala. Pekný letný deň prajem,


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára