sobota 15. decembra 2018

Most Loved Mattes - Najlepšia paletka na bežné nosenie

Ahojte☺. 
Nedávno som vám priniesla recenziu na produkty, ktoré som dostala na testovanie od značky Milani (ak ste nečítali, klik sem). Dnes vám prinesiem krátku recenziu na paletku Most Loved Mattes, ktorá je posledným produktom z môjho testovacieho balíčka od Milani a ja by som jej rada venovala samostatný článok. Ako veľmi som si ju obľúbila vám môže napovedať už názov článku, no prečo to tak je a čo si o nej myslím, si môžete prečítať v tejto recenzii ♥.



Paletka Most Loved Mattes obsahuje 12 matných tieňov v krásnych prirodzených odtieňoch, vhodných na bežné nosenie. Ja som dlho hľadala paletku s podobnou skladnou tieňov, ktorá by bola pre mňa vhodná na bežné, každodenné líčenie. V tejto som sa 100% našla! Obsahuje hnedé, zemité, tehlové aj fialkové odtiene, preto si v nej príde na svoje určite aj veľa z vás. Sú to totiž odtiene krásne kombinovateľné a veľmi nositeľné. Nie však iba na denné líčenia, ale pokojne aj výraznejšie "párty looky". Na ukážku prikladám dve moje líčenia s touto paletkou - jedno trochu výraznejšie doplnené striebornou linkou a druhé jemnučké, vhodné takmer pre kohokoľvek ☺.

 

Tiene sú fantasticky pigmentované, výborne sa blendujú a dobre sa do seba zapracuvávajú. Síce trochu prášia, no po oklepaní štetca žiadny problém.
Mne sa veľmi páči, ako sú tiene rozdelené podľa ich farebnej škály - zemité (1. stĺpec zľava) sú nazvané Daytime, fialkové (v strede) Anytime a tehlové (vpravo) Playtime.



Paletka má nádherný zlatý dizajn; jej obal je zrkadlový. Vnútri nájdete dokonalé zrkadlo, ktoré je dostatočne vysoké a krásne si v ňom vidíte tvár. Za mňa jednoznačne najlepšie zrkadlo, aké v paletkách mám.



Tak čo, zaujala aj vás? ;-)
Ak áno, bežte na milanicosmetics.eu-MostLovedMattes a zaobstarajte si ju ;-). Stojí okolo 20€, čo je za tak dokonalú pigmentáciu, krásny dizajn a štýlové zrkadlo, úplne fajn cena. Prípadne si pozrite aj iné paletky z tejto série - niektoré obsahujú aj metalické tiene.
Na dnes je to už odo mňa všetko, majte sa krásne ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára