pondelok 19. novembra 2018

Milani recenzia - 1. časť

Ahojte, vítam vás pri ďalšej recenzii na mojom blogu ☺.
Keď som sa dostala ku spolupráci so značkou Milani s tým, že nové spolupráce neberú, ale pri mne chcú urobiť výnimku, skoro som odpadla :D. Značku Milani mám neskutočne rada. Pre mňa Milani znamená zaručenú kvalitu. Je to značka, ktorú chvália aj poprední svetoví vizážisti a ja som nemohla byť spokojnejšia, keď ku mne dorazil balíček produktov na testovanie ♥. V balíčku bolo niekoľko produktov. Recenzie na tieto produkty si rozdelím do dvoch článkov. V tomto sa povenujem všetkým produktom, až na jeden - paletku očných tieňov, ktorej neskôr - keď ju kompletne otestujem - venujem samostatnú recenziu.
Tak teda poďme na to ☺.



Prime Protect SPF 30 Primer


Začnime produktmi na tvár. Tento primer som si nesmierne zamilovala. Je hydratačný, pleť fantasticky rozjasní a rýchlo sa vsiakne do pokožky. Má jemne gélovitú, ľahučkú štruktúru a veľmi dobre sa roztiera. Mejkap sa naň veľmi dobre priľne a drží potom bez problémov aj celý deň. Tento primer má aj ochranný faktor, čo určite mnohé z nás využijú či už v lete, alebo pri intenzívnom pobyte na slnku v zime, kedy sa slnečné lúče často prudko odrážajú od snehu. Navyše, balenie je vcelku veľké, čiže vám aj vydrží pomerne dlho. 


Bronzer





Na úvod mierny spam fotiek, ale chcela som, aby ste mali reálnu predstavu o tom, aký dokonale praktický je tento bronzer. Jeho "balenie" obsahuje okrem bronzeru samotného aj zrkadielko a aplikátor. Bronzer nádherne vonia, je skvelo pigmentovaný a na pleti vôbec nefľakatie. Odtieň, ktorý som dostala je jemne marhuľkový, svetlejší, no pritom primerane intenzívny. Hodí sa bez problémov aj k zimným líčeniam svetlej neopálenej pokožky a krásne ju svojím tónom "osvieži". Osvedčil sa mi aj na zákazníčkach, preto zvažujem aj kúpu ďalších odtieňov tohto mega bronzeru. Top!!


Transparentný púder Prep + Set + Go



Odkedy mám doma tento púder, seriózne a smrteľne vážne som sa vykašľala na všetky ostatné a používam už iba tento (aj pri líčení iných dievčat a žien) :D. Je naozaj perfektný po všetkých stránkach. Výborný je na zapúdrovanie bázy pod tiene korektora a aj na finiš mejkapu. Pleť dokonale zmatní, nezanecháva nijaké biele fľaky (pretože je naozaj transparentný, nie ako niektoré "transparentné" púdre, ktoré keď si nanesiete, vyzeráte ako smrtka lebo sú na pleti totálne biele) a čo je veľmi podstatné - absolútne nevysušuje! Púder púdrov spomedzi kompaktných v mojej zbierke. Must have kúsok! Odpadla som z neho! ♥


Kabuki štetec



Tento kabuki štetec ma hneď oslovil svojimi jemnučkými syntetickými štetinkami, ktoré sú naozaj hebučké. Je perfektný na nanášanie púdru či bronzeru, ktoré ním aplikujete precízne a presne. Ja ho zvyknem použiť aj pri kontúrovaní tváre. Je naozaj všestranne využiteľný a používam ho veľmi rada.


Tekutý metalický rúž Amore Matte





Matné Amore Matte rúže otestované mám a sú skvelé, no na tieto metalické som bola naozaj zvedavá. A? Opäť raz nesklamali! Testovala som odtieň 09. Je to prekrásna červeno-bordovo-medená farba, ktorá na perách pôsobí priam luxusne. Výdrž je tiež naozaj celkom schopná. Ja osobne metalické rúže veľmi nenosím (mám iba jeden, ktorý nosím hlavne v zime a pravidelne), ale tento ma fakt zaujal. Určite vyskúšam aj iné odtiene.


Stay Put Linka



 Táto linka mi vypálila oči svojou mega dokonalou pigmentáciou okamžite po jej otestovaní na ruku. Nikdy som nemala intenzívnejšiu linku v ceruzke, ako je táto. Extrémne jednoducho sa s ňou píše, pretože jej hrot je úplne mäkkučký. Vyniká aj výdržou a oteruodolnosťou (dokonca je aj vodeodolná!). Výborná linka!
P.S. - z kolekcie Stay Put produktov od Milani vám rozhodne odporúčam aj pomádku na obočie, ktorú ja osobne milujem :).


Lak na nechty High Speed Fast Dry



Tak na toto testovanie som sa spomedzi všetkých produktov naozaj veľmi tešila, pretože Milani laky som nikdy neskúšala a to som poriadny lako-manikúro-maniak :D (čiže som aj dosť náročná). Lak sľubuje zaschnutie do 60 sekúnd, čo je však pravda iba sčasti. Síce počas tejto doby zaschne, ale skôr tá úplne vrchná vrstva. Takže aj po minúte sa vám môže stať, že vám ostanú na nechtoch odtlačence, ak si ich niekde šuchnete. Aj napriek tomu ale tento lak hodnotím vysoko pozitívne. Odtieň je nádherný - jemný a elegantný, no nie úplne nudný. Je jemne metalický a pri dvoch vrstvách úplne skvelo vyzerajúci (na fotke mám iba 1 vrstvu). Jediné, čo by som mu fakt vytkla je hnusný chemický zápach, ktorý zmizne až niekoľko hodín po zaschnutí.


Tak čo? Zaujala vás značka Milani z mojej recenzie, ak ste ju doposiaľ nepoznali? Určite to musíte zmeniť, pretože ich produkty naozaj stoja za to! ☺
Do Vianoc vám ešte prinesiem aj recenziu na ich absolútne dokonalú paletku Most Loved Mattes, na ktorú sa sama veľmi teším ☺♥.

Ak vás teda produkty zaujali, bežte pozrieť stránky Milani a určite si od nich niečo objednajte 👇👇
instagram Milani
facebook Milani

Tak zatiaľ... :-*


2 komentáre:

  1. Fúú tak túto spoluprácu ti úprimne závidím. Milani mám veľmi rada aj keď som zatiaľ skúšala iba 2 produkty. Ale nesklamali! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I am seeking a freelancer that has the following qualities and experience: -An Educator/ k12 -Curriculum development -Charter School proposal and petition writing -Understands the charter school process from the beginning to end -Is interested in being a Board Member_ if in the San Bernardino County area -I have sample charter petitions. -Research and find the charter friendly districts http://qulrjrrs4n.dip.jp http://ndacnlbu7h.dip.jp http://awf8fb8o2a.dip.jp

    OdpovedaťOdstrániť