sobota 1. decembra 2018

Naobay - úľava pre vašu pokožku nôh (Naureus.sk)

Ahojte, vítam vás pri ďalšej recenzii ☺. 
Táto bude vcelku stručná, no niet nad produkty, ktoré sa dajú opísať ľahko, stručne a výstižne, pretože ich účinok je naozaj taký, ako sami sľubujú ♥.


Keď ma oslovili z eshopu Naureus, neváhala som, pretože ako sami niektorí viete, počas leta som sa venovala testovaniu rôznej prírodnej kozmetiky a tento eshop sa presne na prírodnú kozmetiku zameriava. Mne sa na nich veľmi páči, že na ich stránke nájdete množstvo značiek prírodnej kozmetiky, nie iba jednu, preto si tam zaručene vyberie každý z vás ☺. Nájdete tam aj tie najpopulárnejšie značky prírodnej kozmetiky ako je Soaphoria, Natura Siberica či Saloos. Produkty v eshope sú prakticky zoradené do kategórií, ako napríklad Pleť, Šampóny či Bezlepkové potraviny, ale aj množstvo iných. Eshop teda nesmierne chválim - za mňa dostáva 1 s *, pretože je prehľadný a obsahuje veľa značiek prírodnej kozmetiky, veľmi precízne potriedenej do rôznych kategórií (odporúčam sa u nich zastaviť aj teraz pred Vianocami, kedy tam nájdete kopec zľavnenýcjh produktov či darčekových balíčkov za skvelé ceny).
Poďme ale k produktu, ktorý mi z eshopu zaslali na testovanie.
Dlho som obzerala na rôznych eshopoch, v kamenných obchodoch či katalógoch s kozmetikou nejaký krém určený špeciálne na nohy, no nikdy som sa k nemu nedopracovala a vždy z toho vzišlo. Preto keď mi z Naureusu ponúkli možnosť vybrať si od nich niečo na testovanie, s radosťou som sa obzrela práve za takýmto produktom.


Naobay krém na nohy s pomarančovým extraktom bola trefa do čierneho! Zaujalo ma v prvom rade jeho zloženie, pretože obsahuje napríklad bambucké maslo, aloe vera a čajovník. Keďže je s pomarančovým extraktom, trochu naivne som očakávala, že bude aj voňať za pomarančmi, čo sa mi však nesplnilo :D. To ale vôbec nepovažujem za nejaké negatívum, pretože čajovníková vôňa je v kombinácii s dokonalými uvoľňujúcimi a osviežujúcimi vlastnosťami tohto krému naozaj skvelá! ☺
Krém je fantasticky hydratačný, pôsobí naozaj veľmi osviežujúco a pri pravidelnom používaní pomáha zmierniť príznaky vysušenosti pokožky v oblasti chodidiel. Zložky tohto krému pôsobia dokonca až hojivo, takže ak máte vyslovene stvrdnutú a popraskanú pokožku na nohách, určite by ste ho mali vyskúšať, pretože tieto príznaky naozaj lieči. Krém zanecháva chodidlá nádherne jemné a pokožka je dostatočne hydratovaná a pružnejšia.
No a na záver mi nedá nespomenúť dokonalý dizajn obalu tohto produktu. Otváranie je robené z dreva!!Dokonalé a krásne!! ♥ Tlieskam za nápad!
Moje hodnotenie preto znie: rozhodne odporúčam!!


Ak vás tento krém zaujal, bežte pozrieť SEM a rovno si hu kúpte lebo je fakt skvelý ☺. A keď už na eshope Naureus budete tráviť svoj čas, prehliadnite si aj ostatné produkty a ja vám garantujem, že si niečo odtiaľ vyberiete lebo majú fakt výborný výber produktov (ale to som už asi hovorila :D).

Verím, že sa vám recenzia páčila a že som vás aspoň trochu naladila pozrieť sa na tento eshop ☺. Na dnes je to odo mňa všetko, prajem vám ešte pekný zvyšok dňa ♥.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára