streda 14. novembra 2018

Essence a Catrice MEGA recenzia + porovnanie mejkapov

Ahojte, dnes mám pre vás opäť nejaké tie recenzie a opäť to budú z časti aj produkty, okolo ktorých bol v poslednom čase na sociálnych sieťach veľký boom.
Keď mi prišiel od Essence balíček na testovanie, bola som milo prekvapená množstvom produktov, ktoré sa v ňom nachádzali. Taktiež ma prekvapil aj fakt, že v ňom boli aj 3 produkty značky Catrice.
Toto testovanie bolo pre mňa veľmi zaujímavé a ja vám v nasledovných riadkoch s radosťou prinesiem moje dojmy a názory na všetky testované produkty. Prajem príjemné čítanie ☺.



Catrice - Mejkap HD Liquid Coverage, Blur Stick primer, Velvet Matt Lip cream


Blur Stick je "kabelkový" primer v tyčinke. Musím uznať, že táto vecička ma rozhodne celkom prekvapila. Nečakala som od nej nič, keďže na primery som dosť náročná :D. Ono to však reálne dokáže zjemniť a vyhladiť pokožku, zľahka vyplniť póry a zjemniť vrásky (nečakajte ale zázraky od tohto mini drogérkového produktu). Dokonca sa vraj dá použiť aj normálne na vrch - na mejkap - mne však vyhovuje možnosť využívať to ako primer, čiže toto ani neskúšam :D.


Rúž je skvelý pre každú z vás, ktorá miluje jemné ľahké rúže, pretože presne taký tento rúž je. Má ľahkú štruktúru, dobre sa nanáša a odtieň je krásna svetlá staroružová farba - zaradila by som ju možno až k nude škále odtieňov, keďže keď sa postupne stráca na perách - takmer vôbec to nevidno. Výdrž je horšia, avšak tento rúž nepatrí do kategórie matných rýchloschnúcich tekutých rúžov s hustou formulou, takže jeho výdrž zodpovedá štruktúre. Inak je jeho finiš pekne matný a na perách je veľmi príjemný a nevysušuje.

Tí, čo ma sledujete, určite viete, že mejkap HD Liquid coverage patrí k mojím topkám. Doteraz som ho však mala vždy iba v odtieni 010, ktorý je dosť svetlý a pre mňa vhodný skôr na zimu, kedy mám úplne svetlú pokožku. Tento konkrétny mejkap mi prišiel v odtieni 020 - Rose Beige. A musím uznať, že to bola trefa do čierneho, pretože ten odtieň mojej, ešte stále celkom opálenej pokožke, dokonale sadol! Odvtedy ako mi prišiel ho používam stále a nesmierne sa z neho teším ☺. Tento mejkap má totiž vynikajúce krycie, supermatný finiš a výrobnú výdrž. Ak hľadáte nejaký skvelý drogérkový mejkap s dobrým krytím a tento ste ešte neskúšali, rozhodne choďte do toho! ☺


Essence Insta perfect mejkap a Camouflage+ korektor


Aby som nadviazala na predchádzajúce spomínané - poďme si rovno priblížiť aj druhý testovaný mejkap - tento raz už od Essence. Mejkap má celkom schopné krytie (rozhodne ale nie najvyššie), celkom dobre sa nanáša a vrství. Výdrž je tiež vcelku fajn na drogériový mejkap za pár eur. Použiť ho však treba určite s bázou, pretože bez nej stráca všetky svoje dobré vlastnosti. Vlastne inak tomuto produktu asi nemám ani čo vytknúť. Je to štandardný mejkap, ako veľa iných - neohúri, nezabije.


POROVNANIE Catrice HD Liquid Coverage a Essence Insta perfect liquid make-up


  Podľa mňa sú tieto dva mejkapy takmer neporovnateľné, ale viaceré z vás sa ma počas testovania pýtali, ktorý z nich je podľa mňa lepší, preto sa tomu trošku povenujem...
Štruktúra a finiš: 
Catrice je tekutý, na pleti veľmi rýchlo schne a pekne sa do nej vpije. Výsledkom je 100% matný finiš (až natoľko matný, že matnejší mejkap snáď ani nepoznám - proste top!).
Essence je skôr hutný a finiš rozhodne nie je matný - skôr "dewy". Pre zmatnenie ho treba prepúdrovať. Avšak vďaka dewy finišu sa naň lepšie "nalepia" ďalšie produkty.
Výdrž:
Absolútne porovnateľná u oboch. S dobrým podkladom a fixačným sprejom vydržia oba na pleti bez problémov celý deň.
Obal a aplikátory:
Catrice má sklenený obal, ktorý je obsahovo podstatne väčší ako u Essence. Aplikátor je kvapkací.
Essence má maličký plastový obal a mejkap sa aplikuje priamo z fľaštičky zúženým otvorom na jej vrchu, skrytým pod vrchnákom.
Cena:
Catrice stojí niečo cez 7€ - myslím, že 7,39.
Essence stojí 4€ aj zopár centov.


Korektor Camouflage+ má celkom dobré krytie. Dobre sa zapracúva, pekne sa vpije do pokožky a po prepúdrovaní má na pleti dosť dobrú výdrž. Ja som ho ale skúšala aj na prekrytie tetovania, keďže na obale je písané "tattoo covering". Na tento účel sa mi rozhodne neosvedčil a potvrdilo sa mi, že aj keď má možno na tvári celkom vysoké krytie, na zvyšku tela za účelom skrytia tetovania to tak byť nemusí. Nemám k nemu nijaké výrazné výhrady - mňa však ani nijako extra neohúril, keďže mám doma oveľa lepšie drogériové korektory. Niektoré baby si ho ale veľmi pochvaľujú, tak isto ako aj mejkap, takže pokojne skúste :).


Prime+ studio primer 


Tak toto je asi jediný produkt z celého tohto testovania, ktorý ma vyslovene neoslovil :D. Tento primer by mal mať v sebe čiastočky čierneho ílu a mal by minimalizovať póry. Obsah ílu veľmi nechápem, pretože aj vďaka tomu tento primer vonia (resp. smrdí) skôr ako pleťová maska, čo je na tvári počas celého dňa dosť obťažujúce (teda aspoň pre mňa). Póry podľa mňa vôbec nevyhladzuje, ale že ani trošku. Fakt ma tento produkt vôbec neoslovil a neodporúčala by som ho ďalej. Ale čo už - aj profi značky majú produkty, ktoré fakt nevyšli ;-)...


Linka Essece Eyeliner pen


Z produktov na pleť prejdime na tie na oči. K tejto linke iba stručne, pretože jej naozaj nemám čo vytnúť - veľmi milo ma prekvapila. Má fakt veľmi dobrú pigmentáciu a myslím si, že celkom aj spĺňa to, že má na obale napísané, že je vodeodolná, pretože skutočne veľa vydrží. Za mňa teda rozhodne jedno veľké áno pre túto linku!


Melted Chrome mono očné tiene


Tieto neskutočne ospevované mono tiene naozaj splnili to, čo sa o nich hovorilo vo všetkých recenziách. Neskutočne fantastická pigmentácia ich stavia na vrchol rebríčka všetkých podobných mono tieňov (aj tých drahších!). Štruktúra je zvláštna, veľmi jemná a mäkká. Výborne sa aplikujú na viečka prstami, ale nie je problém ich naniesť ani so štetcom prestriekaným fixačným sprejom či vodou. Tento produkt Essence naozaj vyšiel. Fakt 10 bodov z 10!

Ukážka ako vyzerajú otreté o ruku (aj keď na fotke to vyzerá o 80% horšie ako naživo :D)


A takto vyzerá jeden z nich na očiach (+ na perách mám vyššie spomínaný rúž od Catrice) :)



Paletka tieňov Too Glam To Give a Damn




Táto paletka je taký drogérkový priemer. Čo sa týka obalu - paletka za zatvára na magnet (ktorý by však mohol byť aj silnejší) a vnútri má zrkadielko (ktoré mi pripadá mierne zbytočné, keďže je príliš úzke). Obsahuje matné aj metalické tiene a dokonca aj jeden rozjasňovač. Fialový tieň a svetlý tieň vedľa rozjasňovača sú pigmentované slabšie. Svetloružový tieň je stredne pigmentovaný a všetky zvyšné tiene sú na tom s pigmentáciou naozaj veľmi dobre - najmä tie metalické - dovolím si tvrdiť, že sú fakt super. No a rozjasňovač je pigmentovaný tak výrazne, že pre mňa je až nepoužiteľný - a to z dvoch dôvodov - má dosť výrazné sfarbenie (ja uprednostňujem skôr jemné perleťové odtiene rozjaňovačov - tento je zlatistý) a je naozaj intenzívny, čo je vhodné skôr len pre odvážnejšie ženy alebo k nočným líčeniam na nejaké akcie či líčeniam iba na fotku. Dá sa však použiť aj ako očný tieň, čo sa mne celkom pozdáva ;-).
Čiže aby som to zhodnotila - u mňa táto paletka rozhodne prešla a som z nej veľmi milo prekvapená ☺.
Prikladám aj fotky dvoch líčení s touto paletkou (v prvom bola použitá aj linka Essence z tohto testovania)...




Špirála Lash Princess



Táto špirála má hustú kefku, ktorá spôsobí, že riasy budú nádherne zahustené a aj predĺžené. Ja takéto kefky veľmi neobľubujem, ale táto špirála ma naozaj príjemne prekvapila a obľúbila som si ju. Nemám jej čo vytnúť.


Eyebrow designer ceruzka na obočie


Ďalší produkt, ktorým som bola milo prekvapená. Ceruzky na obočie veľmi nepoužívam, keďže vyhľadám skôr tiene a špirály, no táto je naozaj vcelku dobrá. Celkom dobre sa s ňou píše, nemá vyslovene tvrdý hrot, ale skôr mäkší a ani jej výdrž nie je najhoršia - prežila aj bláznenie s mojim synom a až po 3 hodinách začala na niektorých miestach mierne blednúť, inak ale vydržala 6 hodín v celkom schopnom stave. Čiže za mňa veľmi fajná drogérková ceruzka - určite ju ešte využijem.


Soft contouring ceruzka na pery



Od Essence mám doma vysúvacie kontúrky na pery a tie sa mi veľmi osvedčili - používam ich aj na zákazníčkach. Tieto klasické ceruzkové kontúrky som ešte neskúšala, preto som rada, že som sa k jednej vďaka tomuto testovaniu dostala.Táto klasická ceruzka má síce o niečo horšiu výdrž ako vysúvacie kontúrky Essence, ale inak je to taký priemer - nemám na ňu nejaké vyslovene výhrady. Je to krásny odtieň, má celkom fajn pigmentáciu a ani tá výdrž nie je úplne najhoršia.


Colour Boost rúže


Týmto rúžom som sa venovala už v poslednom článku - ak ste ho nečítali, klik SEM.
Colour Boost rúže majú poriadne matný finiš, vďaka čomu sa však mne zdalo, že aj dosť vysušujú. Na to, aké sú ospevované ohľadom výdrže, sa mne z hľadiska výdrže teda veľmi neosvedčili. Inak sú ale celkom fajn. Ak sa chcete o nich dozvedieť viac, prečítajte si spomínaný článok.


Melted Chrome rúže



Tak toto sú poriadne pecky! Takú pigmentáciu by som nečakala ani vo sne :D. Nádherné metalické rúže a veľmi krásnym finišom. Svetlejší odtieň mi veľmi nesedel, ale ten tmavší sa mi fakt zapáčil. Určite ich vyskúšajte, sú krásne ☺.


Ak ste sa dostali až sem, som rada, že ste si túto recenziu prečítali a verím, že vám to niečo dalo ☺. Prajem ešte pekný deň a dúfam, že sa na môj blog ešte vrátite a prečítate si aj ďalšie články ☺♥.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára