pondelok 24. septembra 2018

Prírodná ajurvédska liečivá kozmetika Tarani

Ahojte! ☺
Opäť raz tu mám pre vás niečo z môjho letného obdobia testovania prírodných kozmetických produktov a značiek. Dnes by som vám rada predstavila značku Tarani. 

Niektorí ste už možno postrehli na IG TV moje video venované tejto kozmetike, avšak keďže ma veľmi zaujala, rozhodne si to zaslúži aj spísanie mojich dojmov a informácií o tejto kozmetike do článku :) .
 
Táto kozmetika je, narozdiel od ostatných, ktoré som v poslednej dobe testovala, niečím výnimočná. Zaoberá sa liečením problémov (najmä kožných) na princípoch ajurvédskej medicíny. Ich produkty s terapeutickými účinkami sú vyrábané a spracovávané z ručne zbieraných byliniek v oblasti stredných Himalájí, v prírode takmer nedotknutej človekom. 
Tak čo? Zaujal vás prvotný popis tejto kozmetiky? Prečítajte si aké produkty som od
nich testovala a ako sa mi páčili ☺....



Produkty a pleť - krém, maska a píling



Marhuľový krém 


Veľmi príjemný hydratačný krém, ktorý pokožku skvelo zvláčni, no nie je nepríjemne mastný. Má ľahkú štruktúru a dobre sa nanáša. Čo sa týka vône, tá síce nie je veľmi vábna - nič to však nemení na jeho účinnosti. 

Píling 
Skvelý píling, ktorý pleť výborne prečistí, zjemňuje póry a pri dlhodobejšom používaní má na pleť veľmi priaznivé účinky a rozšírené póry pomáha zmenšovať. Liečivo pôsobí na akné, vyrážky a tiež čierne bodky. Jeho štruktúra je príjemná, dobre sa na pleť nanáša. Nie je príliš hrubozrnný, a teda sa nemusíte obávať nijakých povrchových "poškodení" pleti. Je príjemný, neškriabe príliš a je naozaj veľmi efektívny. 

Maska
Taktiež pôsobí, ako aj píling, proti upchatým a rozšíreným pórom a pomáha liečiť a redukovať príznaky akné. Necháva sa pôsobiť cca 20 minút, kým nezaschne a potom sa zmyje vodou. Keď zaschne, jej odstraňovanie je síce trochu náročnejšie, no výsledky sú jasné ihneď. Pleť vyhladí, zjemní a taktiež veľmi účinne redukuje rozšírené póry. Maska aj píling majú zvláštnu bylinkovú vôňu, pripomínajúcu zeler či petržlen (asi kvôli obsahu bazalky).




Šampón a Kondicionér 


Oba tieto produkty pôsobia veľmi priaznivo proti lupinám. Pomáhajú ich redukovať a zlepšujú kondíciu vlasov. Vlasy sú po ich použití jemné, hebké, lesklé a ľahko sa rozčesávajú. Zmierňujú tiež príznaky vypadávania vlasov. Šampón vonia typicky príjemne bylinkovo, ako bežne dostupné šampóny s obsahom lopúchu či žihľavy. 


Séra - na telo, vlasy a na tvár 


Sérum na telo obsahuje výťažky z ruží, vďaka čomu neskutočne príjemne vonia. Má naozaj vysokú hydratačnú schopnosť a pôsobí uvoľňujúco, priam antistresovo. 
Sérum na tvár vonia citrusovo, čo navodzuje pocit osvieženej a zrelaxovanej pleti. Taktiež je vysoko hydratačné a dobre sa vstrebáva. 
Ja obidve tieto séra používam každý večer pred spaním a vždy mi pomôžu navodiť príjemnú "predspánkovú" atmosféru ☺.
Sérum na vlasy je nesmierne vhodné pre husté, suché vlasy bez života. Toto sérum im dodá dostatočnú hydratáciu a poskytne dokonalú výživu. Používa sa ako zábal a odporúča sa aplikovať na noc, aby mohlo niekoľko hodín na vlasoch aktívne pôsobiť. 


Odlíčovacie mlieko s aloe vera a umývací gél 


Odlíčovacie mlieko je jednoznačne jedným z najlepších, aké som za poslednú dlhú dobu vyskúšala. Úplne som si ho zamilovala, pretože bez problémov odstráni aj odolnejšie líčidlá a pleť dokonale vyčistí. Jediné jeho negatívum je podivná aróma, ktorú však môžete eliminovať tým, že po jeho použití použijete ešte spomínané sérum na tvár s citrusovou vôňou. 
Umývací gél taktiež vonia po citrusoch. Je veľmi príjemný, a to nielen na umývanie tváre, ale pokojne aj celého tela. Je mierne hydratačný a jeho vôňa opäť pôsobí veľmi priaznivo na vaše zmysly.


Mňa táto kozmetika zaujala po všetkých stránkach a bola som s ňou veľmi spokojná a verím, že z mojej recenzie zaujala aj vás. Ak máte nejaké problémy s pleťou, vyrážkami, akné, čiernymi bodkami alebo čímkoľvek iným podobným, neváhajte a vyskúšajte túto kozmetiku. Ak máte profil na instagrame, rozhodne odporúčam napísať na ich profil @tarani_sk - kde vám pani veľmi ochotne poradí. Navštívte aj ich stránku www.tarani.sk. Verím, že si túto kozmetiku zamilujete rovnako ako ja .
Na dnes je to odo mňa všetko, prajem vám ešte pekný deň :).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára