streda 5. septembra 2018

Prírodná organická kozmetika Essentiq

Ahojte! ☺ Keďže sa aktuálne zameriavam na prírodnú kozmetiku, dnes by som vám opäť raz rada predstavila jednu skvelú značku kozmetiky z radu prírodných a organických.
Kozmetika Essentiq má v ponuke ceritifkované prírodné a organické kozmetické výrobky a prírodné vonné látky pre domácnosť. Táto značka je pôvodom slovinská. Na našom trhu je to stále novinka. Produkty tejto značky sú vyrobené z viac ako 98% prírodných ingrediencií. Nájdete u nich produkty na starostlivosť o tvár a telo, a to nielen pre dospelých, ale aj pre deti.
Čo znamená, že je táto kozmetika prírodná a organická?
- je bez konzervačných látok, syntetických farbív, silikónov a minerálneho oleja, sulfátov, bez parfumov a látok: polyetylénglykolu, etylénoxidu a GMO.
Zaujala vás z tohto popisu táto kozmetika? Tak si prečítajte nasledujúcich pár riadkov, kde vám stručne poviem niečo o produktoch, ktoré som testovala... ☺


Na testovanie som dostala jeden produkt v plnej verzii a celú kopu vzoriek.
Plnou verziou produktu bol Čistiaci gél na tvár.


Tento čistiaci gél obsahuje napríklad aloe vera gél či výťažky zo šalvie. 
Mne sa na ňom veľmi páči, že je k pokožke naozaj šetrný a má vysokú hydratačnú schopnosť a teda pleť nevysušuje - práve naopak - vyživí ju. Odstráni bez problémov akýkoľvek druh líčidiel - aj vodeodolné produkty, napríklad špirálu - pričom oči vôbec nepodráždi. Rozhodne odporúčam!

No a čo sa týka vzoriek - prišlo mi ich poriadne veľa. Boli medzi nimi rôzne pleťové či telové krémy, sprchové gély a šampóny, ale aj gél na intímnu hygienu či sprchový gél pre deti.



Všetky produkty ma veľmi zaujali. Čo mi však prvé "udrelo do nosa", bola ich vôňa - a to najmä pri šampónoch a sprchových géloch v malých fľaštičkách. Prírodnú kozmetiku teraz testujem dosť intenzívne a moja skúsenosť je taká, že veľmi veľa prírodných produktov nemá buď žiadnu vôňu, alebo dokonca skôr smrdia ako voňajú. V tomto ma produkty Essentiq veľmi milo prekvapili. Ich vôňa je jemná a príjemná, pri niektorých až priam relaxačná. Veľmi sa mi páčil napríklad sprchový gél pre deti, ktorý vonia ako mango a je veľmi šetrný k detskej pokožke. Páčili sa mi ale aj krémy na tvár, ktoré majú fakt absolútne skvelú hydratačnú schopnosť - rozhodne odporúčam pre veľmi suchú a citlivú pokožku. Zaujal ma napríklad aj šampón určený pre mastné vlasy, ktorý naozaj funguje a reguluje maz a dokonca aj lupiny...

Jednoducho, táto kozmetika má v ponuke naozaj slušné spektrum produktov. Je skutočne šetrná k pokožke a vlasom, jej zloženie je priam neskutočné a vôňa ma tiež veľmi oslovila.
Ak patríte aj vy medzi milovníkov prírodnej kozmetiky, rozhodne si pozrite ich stránku biomagic.sk, kde si určite prídete na svoje ☺♥. ((a nájdete ich aj na instagrame - @essentiq_cosmetics))

Ďakujem za príležitosť vyskúšať túto kozmetiku - bola som s ňou veľmi spokojná a rozhodne ju odporúčam aj ďalej.

Ďakujem, že ste si prečítali tento článok; odo mňa je to na dnes všetko - vidíme sa onedlho ☺.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára