streda 13. júna 2018

Jeden rok so zázrakom menom Milva

Ahojte ☺. Určite si spomínate, ako som minulý rok písala článok o Milva šampónoch a o tom, ako už vtedy - po niekoľkých týždňoch/mesiacoch - mali na moje vlasy veľmi pozitívne vplyvy. Dnes to bude takýto článok opäť. Avšak teraz si môžete byť na 100% istí, že moje zhodnotenie týchto šampónov bude maximálne objektívne, keďže ich používam pravidelne už rok. Jeden skvelý zázračný rok plný pozitívnych zmien. Jeden rok skúšania a testovania, ktorý rozhodne stál za to! ♥


Keď sa dostanete k nejakým fóram alebo komentárom pod fotkami, ktoré zverejňuje stránka Milva šampónov na facebooku, určite tam zahliadnete aj niekoľko negatívnych postrehov a skúseností. Treba sa však na to pozrieť inak. Ak niekto skúša tieto šampóny a produkty 1 mesiac (či dokonca menej) a už po takomto čase čaká totálne nadľudské zázraky, je nad slnko jasné, že bude sklamaný a bude ďalej šíriť do sveta svoje "negatívne postrehy". Na všetko treba čas. Vlasy sú veľmi citlivá záležitosť. Často si ich samy ničíme vplyvmi vysokých teplôt prostredníctvom žehlenia či fénovania. Farbíme a odfarbujeme, experimentujeme a tak dookola (pozrite si môj starší článok o tom, ako sa šetrne starať o jemné vlasy - TU). Zničeným vlasom treba na obnovu určitý čas. Ja som prvé zmeny po začatí používania týchto šampónov spozorovala po cca 3 mesiacoch, kedy mi začalo byť vidno nové vyrastajúce vlasy (pozrite si aj môj prvý článok o Milve a zistite aké dlhé mi narástli nové vlasy za 5 mesiacov - KLIK SEM) . Už vtedy som bola milo prekvapená. Povedala som si, že ak toto dokážu za takýto čas, jednoznačne im dávam šancu a budem skúšať ďalej. A? Oplatilo sa!
Na hlave mám obrovské množstvo nových vlasov, ktoré sú už dlhé viac ako 17 centimetrov!!
Veď sa pozrite sami...


Vždy som veľmi závidela, keď som videla na instagrame či pintereste fotky skvelých "messy hairbuns" (teda "neusporiadaných" drdolov). Hľadela som na ne s obdivom, pretože mi bolo jasné, že ja z mojich vlasov nikdy nič podobné nevyčarím, keďže všetky moje vlasy sú už roky (alebo skôr takmer odjakživa?) rovnako dlhé a preto mi z takéhoto drdola nebude mať čo vytŕčať a vytvoriť tento efekt. A dnes sa neuveriteľné stalo skutočnosťou, pretože keďže mám konečne nejaké vyrastené nové vlasy, tento efekt už s nimi som schopná docieliť. Wau! Neverila som, že sa to niekedy podarí!


Samozrejme, aby som nebola stále iba totálne pozitívna, tak aspoň nejaké negatívum :D. S týmito vyrastencami často nie je jednoduché vykúzliť usporiadaný účes, preto som musela začať používať čelenky, ktoré mi tieto nové vlasy dajú trochu "dokopy", inak vyzerám stále neusporiadane :D.
Podstatné však pre mňa je fakt, že moje vlasy konečne pôsobia hustejšie ♥.


A čo moje pôvodné vlasy? Tie sú po používaní Milva šampónov v oveľa lepšom stave, ako boli predtým. Sú jemné, lesklé, vyzerajú dlho sviežo a aktuálne už badám aj ich očividné zahustenie (keďže mi nové vlasy narástli po celej hlave). Taktiež sú akési zregenerované a vyzerajú zdravšie...
Čo sa týka strihania, mne vlasy vždy rástli absolútne šialene pomaly, takže som sa bála si vlasy strihať a podstrihávať, pretože 10 cm mi narástlo tak za 4 roky, možno aj viac. Takže okrem toho, že som mala vlasy vždy totálne riedke, oslabené, s rozštiepenými končekmi a totálne bez života, boli ešte aj vždy rovnakej dĺžky. A dnes? Počas 1 roka používania Milva produktov som bola podstrihnutá už 2x, a to vždy cca do tých spomínaných 10 cm. A výsledok? Moje vlasy rastú teraz oveľa rýchlejšie, takže vôbec nevidno, že by som bola už 2 razy podstrihnutá. A preto sa teraz konečne môžem s radosťou podstrihávať aj častejšie a regenerovať si tým končeky a neobávať sa dlhých rokov dorastania vlasov. Šialené. Úžasné!!

(touto fotkou sa mi podarilo v zime nachytať mojich fanúšikov na instagrame - @its1mishell, že som zmenila účes a mám ofinku :D Pravda však bola, že to boli iba nové vlasy, ktoré mi vyrástli vďaka Milve ♥
P.S. - ten "look" si nevšímajte, bežne takto skechlená nechodím :D)

Aké produkty vlastne používam a ako?
Pravidelne striedam 3 šampóny - Chinínový šampón "s ježkom" (LINK), Chinínový šampón Forte (LINK) a Chinínový Hair repair šampón (LINK). Vlasy si umývam cca 2-3x za týždeň. Raz za cca 10 dní použijem po umytí šampónom aj Chinínovú masku (LINK alebo LINK), ktorú nechám na vlasoch pôsobiť niekoľko minút a potom zmyjem. Z času na čas používam aj Chinínovú vodičku Forte (LINK), ktorú aplikujem do pokožky vlasov.
Čo je však nesmierne dôležité pri používaní Milva chinínových šampónov je KONDICIONÉR!! Tieto šampóny totiž neobsahujú niektoré zložky, ktoré má každý bežný šampón (keďže sú robené inak a ich zloženie je iné ako zloženie klasických šampónov). To spôsobuje, že vlasy sú po umytí chinínovým šampónom na dotyk akoby tvrdé a ťažko sa rozčesávajú. Preto je veľmi dôležité používať po každom umytí takýmto šampónom kondicionér. Ja som skúšala aj Milva kondicionéry, avšak nesedeli mi až tak, ako by som očakávala, preto som siahla po kondicionéri značky Cien z Lidla. Tento kondicionér je regeneračný a obsahuje keratín a moje vlasy sú po ňom vždy nádherné, lesklé, krásne sa dajú rozčesať a nehrozí žiadny pocit "tvrdých" vlasov po chinínových šampónoch. A navyše krásne luxusne vonia ☺. Toto by som vyzdvihla aj pri Milva šampónoch, pretože všetky, ktoré používam ja, skutočne prekrásne voňajú, čo je ďalšie plus!
Takže ak chcete tieto šampóny používať bez stresu z tvrdých nepoddajných vlasov, určite siahnite po nejakom kondicionéri (Milva ich má v ponuke niekoľko - treba len vyskúšať).
Ešte by som chcela podotknúť, že na umytie vlasov s týmito šampónmi vám vôbec netreba neniesť ich vo veľkom množstve. Skutočne stačí iba slabšie vytlačenie šampóna. Verte mi, je to efektívne.

 (moje vlasy pred posledným podstrihnutím na jar tohto roka. Takéto sú vďaka Milva produktom♥)

Často sa ma najmä cez instagram pýtate, či tieto šampóny nespôsobujú lupiny a nie je z nich suchá pokožka. S lupinami mám ja problémy už veľmi dlho. A jediné, čo k tomuto môžem povedať je to, že ich vznik a množstvo jednoznačne súvisí so stresom a životosprávou. Takže Milva šampóny na moje lupiny nemali nijaký zásadný vplyv. Vždy je to iba o aktuálnej životnej situácii, v ktorej sa práve nachádzam. Toto mám už spoľahlivo odsledované. 
Čo sa týka suchosti pokožky hlavy, nepostrehla som, že by som kvôli týmto šampónom mala suchú pokožku. Takže aj tento mýtus môžem po roku používania týchto produktov smelo vyvrátiť.

Na záver by som chcela každej z vás povedať jedno. Ak chcete niečo zmeniť so svojimi vlasmi, treba na to čas. Nič takéto sa neudeje zo dňa na deň a ak to niekto niekedy povedal, tak klamal. Takže ak skúšate alebo budete skúšať produkty značky Milva (čo už chinínové alebo aj iné šampóny, ktoré majú v ponuke), dajte tomu čas. Trpezlivosť ruže prináša a netreba sa vzdávať hneď na začiatku. Lebo ak máte zrazu po rozčesávaní vlasov na kefe za mesiac toľko vlasov, ako ste inokedy mali po 2 rozčesaniach, tak to asi naozaj stojí za to ☺♥.

 (vlasy vybraté z kefy po 3 týždňoch!! inokedy som toto mala po jednom česaní)

Ak máte nejaké osobné skúsenosti, napíšte mi do komentárov, rada si ich prečítam.
Prajem vám ešte krásny deň a kiežby ste každá prešli takouto pozitívnou zmenou, aká vďaka týmto produktom zastihla mňa ♥...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára