utorok 26. júna 2018

Testovanie DM Trend it up kozmetiky

Ahojte! ☺ 
V dnešnom článku vám prinesiem recenzie na produkty z DM drogérie - značky Trend it up. Keď mi na portáli modrykonik.sk prišiel mail, že som bola vybraná na testovanie týchto produktov, veľmi som sa potešila, keďže z tejto značky sú mi známe prevažne iba laky na nechty. Ďakujem preto tomuto portálu za skvelú možnosť priblížiť sa tejto značke ☺.


Testovala som: 
mejkap, fixačný sprej, paletku korektorov, kompaktný púder, lak na nechty, špirálu, tekutý rúž, kajalovú ceruzku na oči, očný tieň v pere a mono trblietavý očný tieň.

Pusťme sa teda do toho - tu sú moje recenzie na testované produkty...

Mejkap - MATTE beauty perfection makeup, odtieň 020



Tento mejkap ma poriadne prekvapil. Pravdupovediac som neočakávala nič extra, no asi to bude tým, že produkty tejto značky poznám iba pomenej a keď už, tak skôr laky na nechty. Tento mejkap má veľmi dobrú, vysokú kryciu schopnosť a dá sa celkom schopne vrstviť. Mal by byť matný, no mne sa zdalo, že ten efekt nebol až tak matný, aký by som očakávala, pretože ja používam takmer výlučne iba matné mejkapy a som zvyknutá na vysoký matný výsledný efekt. To však vyrieši trochu púdru. Čo sa týka odtieňa, ten mi veľmi sadol, pretože som teraz dosť opálená. Čo mi však vadí, je jeho obal. Nemám rada takéto nepraktické obaly, z ktorých treba mejkap vytláčať a potom sa vám stane, že ho vytlačíte viac ako treba, atď. Jednoducho, prijala by som, keby mal kvapkací aplikátor, alebo aspoň jednoduchšie stlačiteľnú fľaštičku, z ktorej by sa to vytláčalo lepšie. Celkovo však hodnotím tento mejkap ako dosť dobrý a nebála by som sa ho odporučiť ďalej, pretože som nenašla nijaké výrazné negatívum, okrem toho nie až tak matného vzhľadu na pleti. Pokiaľ vám teda nevadí, že trochu zalieza do vrások, čo mne nejako extra neprekážalo.

Fixačný sprej - EXPERT fixing spray


Na fixačné spreje si dosť potrpím. Už dlho testujem rôzne fixačné spreje a musím povedať, že len skutočne máloktorý dokáže reálne dosiahnuť predĺženie životnosti mejkapu aj počas „záťažových“ situácií, akými je počasie, váľanie sa s dieťaťom v posteli, búrlivá nočná párty a iné. Tento sprej ma prekvapil a nadchol najmä svojou vôňou. Tá je úplne božská! Dokonca sa mi stalo, že sa ma ľudia v mojom blízkom okolí, s ktorými som prišla v deň jeho prvého testovania do kontaktu, pýtali či mám nový parfém alebo dezodorant :D. Čo sa týka jeho funkčnosti, rozhodne nie je z tých najlepších, aké som skúsila. Avšak nepatrí ani medzi najhoršie. Mejkap približne ochránil, no po asi 4 hodinách už podľa mňa akoby vyprchal alebo čo. Mejkap sa mi odtláčal a musela som sprej nastriekať znova. Nie je však úplne nepoužiteľný. Preto aj tento sprej ešte určite využijem a pre nenáročnejšie nositeľky mejkapu, alebo bežné smrteľníčky, ktoré kvalitu fixačných sprejov neriešia až natoľko ako ja, by som ho bez problémov odporučila.

Korektorová paletka - COLOR correcting set



Toto je prvá paletka tohto typu v mojej kozmetickej zbierke, a to mám naozaj kvantum kozmetiky. Nevyhľadávam takéto „farebné“ korektory – nie som na ne zvyknutá. Preto som aj ostala mierne zaskočená, keď som uvidela, že sa v balíčku nachádza aj niečo takéto. Povedala som si, že to možno ani nebudem vedieť použiť a využiť. Avšak na zadnej strane obalu je celkom schopný návod vo forme obrázku, ktorým sa dá bez problémov riadiť pri aplikácii týchto korektorov. Výsledok ma viac než prekvapil. Nečakala som od toho veľa, no musím povedať, že moje malé nedokonalosti na pleti to veľmi pekne zakrylo a výsledný efekt bol veľmi dobrý. Túto paletku teda ešte určite využijem a som rada, že som sa k nej dostala, pretože aspoň viem, že ani takéto farebné korektorové trio nie je na zahodenie. Štruktúra je inak taká mastnejšia, pevnejšia. Korektorovým štetcom sa veľmi dobre nanáša a netreba toho naniesť veľa a krytie je výborné.

Kompaktný púder - SKIN SUPREME compact powder, odtieň 020



Už na prvý pohľad som si všimla, že tento púder má dosť tmavý odtieň. Nie je hnedý, ale skôr oranžového tónu. V porovnaní s kompaktným púdrom, ktorý zvyknem používať, bol tento priam o niekoľko odtieňov tmavší. Dokonca som mala pocit, že jeho odtieň je takmer rovnaký, aký má bronzer v mojej obľúbenej kontúrovacej paletke z Oriflamu. Po nanesení vytvoril dosť nepekný efekt, keďže odtieň mejkapu mi celkom sadol a tento tmavý púder ho úplne zabil a cítila som sa dosť oranžovo a nepríjemne (a to mám tvár už poriadne opálenú, no aj napriek tomu mi proste nesadol). Inak sú jeho vlastnosti fajn – oceňujem aj zrkadielko, ktoré mi pri niektorých púdroch a bronzeroch veľmi chýba. Takže celkovo by som ho zhodnotila asi tak, že keby som mala svetlejší odtieň, asi by som s ním bola spokojná. Jediné, čo mi na ňom zásadne nesadlo je totiž iba spomínaný odtieň. Všetky ostatné vlastnosti tohto púdru sú fajn. Ja ho však do budúcna využijem asi skôr iba ako bronzer počas zimného obdobia, kedy nie som opálená a teda mi jeho odtieň bude ako bronzer sedieť.

Lak na nechty - NAIL foundation, odtieň 040



Dovolím si tvrdiť, že čo sa týka lakov, som poriadne zbehlá. Doma ich mám poriadne množstvo a nechty si lakujem pravidelne. Zažila som už všelijaké laky a tento patrí minimálne výdržou k tým lepším. Má nádherný svieži svetloružový odtieň. Je matný, čo ma zaujalo, pretože matných lakov doma veľa nemám. Jeho konzistencia je dosť vodnatá. Veľmi zle sa však nanáša nielen kvôli tomuto, ale aj preto, že veľmi rýchlo schne do matného stavu. Ja som ho jednoducho nedokázala naniesť rovnomerne. Pri jednej vrstve bolo krytie podľa mňa absolútne nedostačujúce, teda aspoň pre mňa. Keď mi väčšinou presvitali moje nechty, to rozhodne nie je dobré. Moja aplikácia tohto laku teda dopadla asi tak, že som ho naniesla v troch vrstvách. Až vtedy som bola spokojná s jeho krytím. Avšak, aj keď bol dobre uschnutý, po celom dni som mala na nechtoch všelijaké „odtlačence“. Výdrž je inak úplne skvelá, čo ma milo prekvapilo, pretože ani na šiesty(!!!!) deň od aplikácie lak absolútne nezmenil svoj vzhľad, neopadával, neštiepil sa a nezožltol (mám doma umývačku, takže riad umývam iba minimálne, ale aj tak mi len málo lakov vydrží takto dlho). 

(piaty deň od aplikácie laku - lak stále v pôvodnom stave!!)

Odtlačené miesta síce nerobili dobrý dojem, no tá výdrž bola neskutočná!! Pôvodne som chcela byť pri recenzii na tento lak dosť kritická, ale vzhľadom na tú výdrž (pri spomínaných 3 vrstvách laku), som si to rozmyslela :D. Preto tento lak hodnotím ako celkom dobrý (mám doma iné rady Trend it up lakov a s niektorými som nadmieru spokojná a preto porovnávam aj s nimi a tento sa mi niektorými vlastnosťami až tak veľmi nepáči v porovnaní s inými tejto značky čo doma mám; no výdrž je viac než dobrá). Pre bežné nositeľky lakov by som ho ale určite odporučila - a to hlavne kvôli zaujímavému matnému vzhľadu, krásnemu odtieňu a skvelej výdrži.

 Špirála - Endless effect mascara Extension & Curl




Na špirály som teda dosť náročná. Mám jednu jedinú, ktorá mi vyhovuje po všetkých stránkach a používam ju denne a líčim s ňou aj zákazníčky. Pri tejto špirále ma hneď ako prvá vec zaskočil tvar jej kefky. Nie som fanúšik takto rôzne ohnutých, tvarovaných kefiek, ktorých snahou je zlepšiť aplikáciu špirály na riasy. Navyše je na mňa dosť tvrdá. Nepáči sa mi ani to, že tým, že je kefka ohnutá, sa na ňu dostane len minimum „tekutiny“, čo môže spôsobiť mierne problémy pri nanášaní a výsledkom je to, že kefku musíte namáčať oveľa častejšie. Toto mi na nej absolútne nevyhovovalo. Zaujala ma štruktúra, pretože obsahuje malé vlákna. Neviem, čo má byť ich cieľom, keďže žiadne zahustenie či vytočenie sa mi pri tejto maskare nepodarilo dosiahnuť (ako ani nejaké výraznejšie predĺženie)... ale musím povedať, že riasy dokáže veľmi pekne a precízne pooddeľovať, čoho výsledkom je príjemný, prirodzený vzhľad, bez nejakých zlepencov (ako je to napríklad pri špirále Paradise Extatic od L´orealu). Táto špirála dokonca vydržala aj moje niekoľkohodinové, poldenné pôsobenie na slnku počas fakt horúceho dňa a ani po toľkom čase v takýchto podmienkach sa vôbec nedrolila a neošúchala či neroztiekla. Hodnotím ju teda asi tak, že ja by som ju kvôli kefke asi nekúpila, ale určite by sa našlo veľa z vás, ktorým by sadla, pretože je skutočne vcelku okej.

Tekutý matný rúž - ULTRA MATTE LIPCREAM, odtieň 016


Od tohto rúžu som teda neočakávala veľa. Mne osobne ružové odtiene rúžov veľmi nesedia a necítim sa v nich dobre. Tento rúž ma svojim odtieňom poriadne prekvapil, pretože mi ako jediný ružový odtieň spomedzi všetkých ružových rúžov, ktoré som kedy vyskúšala, sadol. Čo sa týka konzistencie, je veľmi dobrá – rúž sa veľmi jednoducho nanáša a matný je doslova okamžite. Čo sa týka výdrže, na toto som pri rúžoch poriadne háklivá. Neznášam rúže, ktoré nevydržia ani jedno jedlo a ostanú mi po nich iba kontúry okolo pier. Musím povedať, že tento rúž teda dobrú výdrž nemá. Nevydržal ani spomínané jedno jedlo (ja rúže testujem „reálne“, čo znamená, že sa tvárim, že rúž na perách ani nemám a pokojne  jem a pijem, pretože iba tak môžete reálne zistiť, akú výdrž rúž má). Mala som ho na perách niekoľko hodín a v závere testovania už po ňom ostali iba malé fliačiky. Čo je však obrovské plus, je práve jeho odtieň. Ten totiž spôsobuje, že aj keď rúž vydrží iba málo, nemusíte sa obávať výrazných očividných „vyjedených“ miest na perách. Jeho odtieň je totiž úplne prirodzený, veľmi blízky prirodzenej farbe našich pier. Preto ani táto záležitosť s výdržou nemusí byť považovaná za nejaké brutálne negatívum. Ja som si tento rúž veľmi obľúbila a v tomto odtieni by som ho pokojne odporučila (o ostatných odtieňoch radšej nehovorím, pretože pri výraznejších farbách som si istá, že by bolo vidno vyjedené miesta na perách ihneď a dosť očividne). A ešte nesmiem zabudnúť spomenúť arómu tohto rúžu. Hovorím aróma, pretože vôňou by som to práve nenazvala. Mne tento rúž vonia ako nejaký vajíčkovo smotanový koláč, čo mi je absolútne hnusné, keďže koláče nemusím. To je síce môj subjektívny názor, ale nedalo mi nespomenúť to :D.
Btw. tento rúž absolútne nevysušuje pery, čo je skvelé!!


Kajalová ceruzka na oči - CONTOUR & GLIDE kajal, odtieň 081


Táto ceruzka sa mi veľmi páči. Tmavomodrý odtieň ma očaril – viem si ho predstaviť pri rôznych farebných kombináciách líčení. Pigmentácia je veľmi dobrá. Ceruzka je vysúvacia, čiže sa s ňou dobre pracuje. Čo ma však prekvapilo najviac, je, že na druhej strane ceruzky nájdete také akoby strúhadlo, ktorým sa dá naostriť hrot ceruzky. Veľmi praktická vecička, ktorú by som určite prijala na každej jednej ceruzke, nie len kajalovej a nie len na oči. Túto ceruzku by som určite odporučila aj náročnejším používateľkám líčídiel. Nenašla som na nej nijaké negatívum.

Očný tieň v pere - METAL & SPARKLE GLOW eye shadow pen, odtieň 030


Nikdy som nebola a asi ani nebudem fanúšikom tieňov v ceruzkách/perách. Vyskúšala som ich iba zopár, no vždy boli tieto tiene príliš mastné a dosť zle sa mi s nimi pracovalo (a nakoniec to takmer vždy dopadlo tak, že som ich používala skôr ako rúže, než ako tiene). To platilo aj pri tomto tieni. Konzistencia je poriadne mastná. Sama som netušila aké líčenie s ním vytvorím, no nakoniec som sa rozhodla pre niečo ako „cut crease“, kde som s týmto ceruzkovým tieňom vytvorila peknú súvislú líniu na vrchných viečkach od vnútorných kútikov očí (kombinovala som ho so zeleným mono tieňom a na spodné viečka som použila modrú kajalovú ceruzku). Samozrejme, dopadlo to presne ako som očakávala. Výsledok bol síce pekný, no určite nie dlhodobý. Už po niekoľkých minútach sa mi v záhyboch viečok vytvorili línie, akoby mastnejšie čiary, kde sa tieň akosi nahromadil a vyzeralo to nepekne...


Rozmýšľala som, že ho vyskúšam aj vo forme jednoduchého líčenia, kde by som ho použila na vrchné viečka a jednoducho rozblendovala, no na mňa je až tak mastný, že sa mi do tohto pokusu naozaj nechcelo ísť. Musím však pochváliť odtieň, pretože ten je skutočne prekrásny! Hodnotenie je teda dosť subjektívne – ja by som po ňom nesiahla, pretože tento typ tieňov neobľubujem. Myslím si však, že by sa určite medzi vami našli žienky, ktorým by sa páčil. 

Mono trblietavý očný tieň - SOFT CRYSTAL eye shadow, odtieň 030


Tento tieň ma teda až tak neokúzlil. Čo sa mi veľmi páčilo je odtieň. Konzistencia je dosť tuhá, takže sa tieň pomerne ťažko naberá na štetec a aj aplikuje. Treba ho naniesť celkom dosť – pigmentácia bola pre mňa postačujúca až pri niekoľkých nanesených vrstvách. Čo je však zaujímavé sú trblietky, ktoré tieň obsahuje. Neviem či je to iba môj subjektívny pocit, no mala som pocit, že pri nanášaní ma tieto malé trblietavé čiastočky na očiach škriabali. No a po aplikácii som si musela polovicu tváre prebehnúť odlíčovačom, pretože trblietky som mala opadané všade pod očami, na lícach a po stranách nosa. Keby som si mala kúpiť nejaký lacnejší mono tieň z DM drogérie, po tomto by som teda asi nesiahla. Výsledok v mojom líčení bol síce veľmi pekný, no pre mňa má tento tieň rozhodne viac negatív ako pozitív. 

V nasledujúcich fotkách si môžete pozrieť väčšinu testovaných produktov "v akcii". Pri tomto líčení som použila očný tieň v pere, mono trblietavý očný tieň, kajalovú ceruzku, rúž, mejkap a kontúrovaciu paletku...

Toto líčenie by som kvôli výrazným očiam a jemným perám zvolila na nejakú nočnú letnú párty. Oči pôsobia zvýraznene, no look je doplneným už len jemným rúžom, aby vzhľad nepôsobil vulgárne. Z tohto dôvodu som tiež vynechala nalepovanie umelých rias a ostala som len pri vlastných, ktoré som iba pretrela špirálou - keďže líčenie očí je už samo o sebe dosť výrazné, umelé riasy neboli potrebné, pretože oči už pôsobia zvýraznene vďaka zelenému tieňu rozblendovanému vyššie nad viečka a bočnej línii tohto tieňa vytvoreného za pomoci tenkej lepiacej pásky. Tento zelený tieň som však doplnila ešte aj iným tieňom, ktorý v testovaní nebol - v duochrómovom šedomodrom odtieni. Výrazne, no pritom jemne, pôsobí aj modrá linka na vnútornej strane spodných viečok, vytvorená kajalovou ceruzkou. Ako môžete vidieť na fotkách, tento modrozelený look sa pokojne hodí aj k výrazne zeleným očiam , aké mám ja...



 
Možno sa vám tieto recenzie javili ako dosť kritické, avšak tí, ktorí sledujete môj profil na instagrame viete, že ja som veľmi úprimný človek a vždy poviem to, čo si o danom produkte myslím ja, bez ohľadu na recenzie ostatných. Myslím si totiž, že každému viac pomôžu recenzie, ktoré sú robené úprimne ako tie, kde blogerky všetko do nebies vychvaľujú (z rôznych dôvodov).
Snáď sa vám tento článok páčil - vidíme sa už čoskoro pri ďalších recenziách ;-).

Na záver ešte zopár "zákulisných fotiek" z testovania ;-)

(takto som testovala očné tiene, ceruzku a kontúrovaciu paletku)


(Miško sa tiež potešil, keď dorazil balíček ☺)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára