piatok 3. februára 2023

Moja skúsenosť s Just Pearls

 Ako určite mnohé viete, veľmi rada testujem produkty, ktoré sú všeobecne populárne a mnohými blogerkami a influencerkami ospevované, aby som sa presvedčila o tom, či skutočne stoja za to a poskytla vám svoj otvorený názor na ne. Just Pearls som už raz dávnejšie testovala a z mojej recenzie vás ich produkty celkom zaujali. Tieto produkty sú špecifické obsahom perlové prášku, ktorý sa získava z pravých sladkovodných perál a disponujú mnohými benefitmi pre pleť. Po dlhšom čase som sa rozhodla vyskúšať JP znova a nasledujúcich riadkoch vám rada prezradím viac nie iba o legendárnom perlovom prášku (maske), ale aj pleťovom kréme.


Perlový prášok Just Pearls je výnimočný produkt, ku ktorému vám stačí čistá voda a po namiešaní tej správnej konzistencie vytvoríte úžasnú pleťovú masku. Vďaka praktickému aplikátoru ju veľmi jednoducho nanesiete na pleť a necháte pôsobiť. Maska je príjemná, pomerne rýchlo zaschne a dožičí vám vytúžené chvíle relaxácie. Odporúčam si však pri jej aplikácii vziať na seba domáce oblečenie, keďže po zaschnutí začne prášok mierne opadávať z tváre. Keď masku zmyjete, vaša pokožka ostane úplne jemná, hladká a príjemne oddýchnutá. Osobne sa mi na nej veľmi páči, že je určená (a nápomocná) aj pre problematickú pokožku. Keďže som dlhšie obdobie trpela na nepríjemné (a dosť vážne) akné, na produkty, ktoré si dávam na pleť, si dávam veľký pozor a dôsledne si vyberám, čo použijem a čo nie. Táto maska mi perfektne sedela už pred časom, keď som ju skúšala po prvý raz a rovnako mojej pokožke sadla i teraz. Osobne ju používam veľmi rada a stala sa súčasťou môjho večerného relaxačného rituálu raz do týždňa, kedy doprajem svojej pleti oddych a patričnú (doplnkovú) starostlivosť 💆.


Hydratačný pleťový krém Just Pearls je novinkou a pre mňa opäť raz veľmi osobitým produktom. Obsahuje perlový prášok, vitamín E či nízko molekulárnu kyselinu hyalurónovú a má aj ochranný faktor (SPF 15). Jeho konzistencia je dosť hustá, preto musíte rátať s tým, že je potrebné ho po aplikácii nechať chvíľu na pleti vstrebať. Pozor - neodporúčam ho dlhšie šúchať po pokožke, inak sa začne žmoliť! Rovnomerne ho naneste na pleť, nechajte pôsobiť a hotovo! Pleť zanecháva skvostne hydratovanú, preto by som ho odporučila suchším druhom pokožky alebo vekovej kategórii 40+, kde už sú prítomné intenzívnejšie vrásky a pleť si vyžaduje hydratačnejšie produkty. Vyslovene mastnej pleti by som ho skôr neodporúčala. Páči sa mi jemná aróma tohto krému, ktorá je nevtieravá a pôsobí veľmi príjemne. Milujem, akú krásne vyživenú a hydratovanú pleť mám vždy po aplikácii tohto krému! Hotový luxus! 😏


Perlový prášok: https://justpearls.sk/produkt/100-pure-pearl-powder/

Pleťový krém: https://justpearls.sk/produkt/hydratacny-pletovy-krem-s-perlovym-praskom-a-kyselinou-hyaluronovou-spf-15/

Set oboch produktov spolu v 1 balení: https://justpearls.sk/produkt/just-pearls-set/

Tak, čo na Just Pearls hovoríte vy? Moja skúsenosť sa časom rozhodne nemení a iba som sa opäť presvedčila o tom, že tieto produkty skutočne disponujú recenziami adekvátne zodpovedajúcimi  kvalite 👌.





-- Táto recenzia vznikla v spolupráci s Just Pearls

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára