streda 25. januára 2023

Testovala som ospevované produkty, ktoré každý miluje!

Ahojte! Dnes tu mám jednu veľmi špeciálnu recenziu! Rozhodla som sa otestovať (a to na sebe i svojich zákazníčkach) produkty, na ktoré sa na mňa z každej strany hrnuli už celé týždne, mesiace, či dokonca roky, samé pozitívne recenzie.😯 Ako to dopadlo sa dozviete v nasledovných riadkoch... 😏


Maybelline Instant Anti-age Eraser korektor

Korektor Instant Anti-age Eraser je jednoznačne jedným z produktov, ktoré každý dlhodobo chváli, preto som sa konečne odhodlala vyskúšať ho. Rozhodne sa oplatilo! Toto je jeden z korektorov, ktorý spĺňa podmienky aj tých náročnejších nositeliek. Má absolútne skvostné krytie, preto je ideálny, aj máte výraznejšie kruhy pod očami, začervenania na pleti, nedokonalosti, akné, žilky a iné. Zakryje absolútne všetko, pričom ale vôbec na pleti nepôsobí ťažko a nosí sa výborne. Do vrások pod očami zalieza len minimálne. Páči sa mi aj jeho praktický "puffy" aplikátor. Toto je môj nový miláčik!! 😍



L´oréal Paris Age Perfect korektor

Tento korektor je podľa mňa vynikajúcim pre zrelšiu pleť, pretože má veľmi ľahučkú textúru a nezaťažuje očné okolie. Prejasní ho, hydratuje a pôsobí veľmi príjemne. Taktiež ho odporúčam v prípade, že je vaša pleť suchšia, očné okolie má viac vrások alebo nedisponuje nijakými závažnejšími farebnými zmenami (kruhy, žilky atď) - keďže má nižšiu kryciu schopnosť v porovnaní napríklad s predchádzajúcim spomínaným. Osobne sa mi veľmi pozdáva a nosím ho naozaj rada.



MAC Studio Radiance face&body foundation

Tento make-up som sa rozhodla vyskúšať, pretože hľadám niečo nové na nosenie počas leta a teplého obdobia roka už teraz. Osobne v tomto čase preferujem skôr make-upy s nižšou krycou schopnosťou, veľmi ľahkou konzistenciou a hydratačnou textúrou. Make-up od MAC Studio Radiance rozhodne spĺňa všetky tieto kritériá. Sedí všetkým typom pleti, pričom je veľmi vhodný napríklad pre pleť zrelšiu. Aktívne som ho využila pre moje staršie klientky, ktoré sú už dámami v rokoch a nepotrpia si na vysokú kryciu schopnosť make-upu, práve naopak - chcú, aby bol výsledok čo najprirodzenejší. Make-up má výbornú výdrž, pekne hydratuje, pleť prejasní a vyzerá naozaj krásne. Ak niečo podobné hľadáte a ste ochotné si za kvalitu aj priplatiť, siahnite po ňom. Verím, že budete rovnako spokojné ako ja 😊



Maybelline Fit me! púder

Kvalitných púdrov nikdy nie je dosť 😏. Milujem skúšať nové a nové púdre - či už ide o sypké alebo kompaktné. Momentálne využívam viacero púdrov a stále hľadám taký, ktorý mi sadne najviac. Tento sa mi páči vďaka textúre, ktoré je ľahká, no keď si ho naberáte na štetec, nenaberie sa vám príliš veľa produktu, preto je finiš na pleti veľmi prirodzený a pekný. Okrem toho má výbornú schopnosť make-up zmatniť, preto ak máte skôr mastnejšiu pokožku a využívate produkty s matným efektom, tento rozhodne nevynechajte! Veľmi sa mi páči aj jeho praktické balenie - v spodnej časti má zrkadielko aj labutienku. Skvelý do každej kabelky!



Nyx Lift&Snatch fixka na obočie

Opäť produkt vynikajúcej kvality! O tejto fixke som toho počula už naozaj veľa, preto mi nedalo nevyskúšať ju. Ak patríte k ženám, ktoré nemajú to šťastie na príliš husté obočie a potrebujú mu dodať objem a textúru, fixku Lift&Snatch si zamilujete! Skvelo vykreslí chýbajúce chĺpky, obočie efektívne vyplní a vyzerá naozaj prirodzene! Jediné, čo by som jej vytkla, je výdrž, pretože podľa mňa je dosť slabá, čo je veľká škoda. Inak totiž ide o naozaj výborný a kvalitný produkt, ktorý som si na nosenie počas bežného dňa neskutočne obľúbila! 😏 Nabudúce si ale vyberiem tmavší odtieň, keďže Ash Brown je na moje takmer čierne chĺpky pomerne svetlý.



DUO lepidlo na riasy

Osobne túto značku pre lepenie umelých rias aj trsov vyslovene vyhľadávam a dlhodobo obľubujem. Doteraz som siahala skôr po modrej verzii tohto lepidla, ktoré je svojou kvalitou naozaj jedným z najlepších na trhu (pričom kedysi dávnejšie ani nebolo dostupné na takej úrovni ako dnes - kúpite ho už aj v drogériách a bežne na mnohých e-shopoch). Páči sa mi jeho štetcový aplikátor, vďaka ktorému sa lepidlo výborne nanáša. Riasy s ním vydržia počas celého dňa (aj noci) a ak ešte stále váhate, či ho skúsiť, hoďte všetky váhavé myšlienky za hlavu hneď teraz!! 😊


Tak čo? Ako sa vám pozdávajú produkty, ktoré mnohí nesmierne vychvaľujú? 😏 Osobne som bola z tohto testovania veľmi milo prekvapená a rozhodne budem rada, ak si z neho kúsok inšpirácie odnesiete i vy... 😊



* spolupráca - elnino.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára