piatok 10. februára 2023

Dve vône od slávnych speváčok - stoja za vyskúšanie?

 Ahojte! Opäť raz vás vítam pri ďalšej časti vašej obľúbenej rubriky - Parfémového špeciálu. Tentokrát som si vzala na mušku parfumy od dvoch slávnych speváčok. Jeden veľmi populárny a dlhodobo obľubovaný, druhý menej známy, no od speváčky s veľkým menom. Poďme sa teda pozrieť na to, ako dopadlo moje testovanie týchto dvoch vôní a či sa oplatí ich skúšať...


Christina Aguilera parfém

Táto vôňa vyvolala u vás po zverejnení v mojich príbehoch na instagrame veľkú vlnu ohlasov. Jednoznačne patrí k vôňam, ktoré sú medzi ženami dlhodobo obľubované a používané, o čom ste ma presvedčili aj vy svojimi správami. Mnohé ste ju označili za svoju obľúbenú vôňu, ktorú ste používali alebo používate už dlhé obdobie. Je som ju akosi dlhodobo obchádzala a vždy siahla radšej po nejakej inej vôni, no pri jednej z posledných minuloročných návštev drogérie som si k nej privoňala z testeru a bolo rozhodnuté. Musela som ju vyskúšať! 

Vôňa Christina Aguilera patrí k bežne dostupným, lacnejším voňavkám, ktoré, samozrejme, nepatria do kategórie tých s dlhodobejšou výdržou. To je však celkom škoda, pretože je to vôňa veľmi príjemná, nežná, ženská a skutočne obľúbená a určite by nebolo na škodu, keby vydržala viac. Beztak si ale myslím, že je na bežný deň úplne výborná. Hlavne, ak si nepotrpíte na vône, ktoré za vami zanechajú "stopu". Na oblečení však vydrží pomerne dobre. Ide o primerane sladkú, orientálno-kvetinovú vôňu s príjemnou kompozíciou, ktorej základ tvorí vanilka.

Oceňujem naozaj krásny flakón, ktorý je stelesnením elegancie a ozdobou každého kozmetického stolíka či skvostom v kabelke. Vôňu teda hodnotím ako veľmi príjemnú - hodiacu sa všetkým vekovým kategóriám - a rozhodne už chápem, prečo je medzi ženami tak populárnou 😏.

Zloženie vône:

Hlava - čierna ríbezľa, ananás, tangerínka, exotické ovocie

Srdce - jazmín, pivonka, slivka

Základ - vanilka, biele pižmo, ambra




Ariana Grande - Ari

Parfumy od Ariany Grande taktiež nepatria medzi úplne neznáme. Sama používam napríklad vôňu God is a woman, ktorá disponuje skutočne obstojnou výdržou. Na vôňu Ari som však doposiaľ veľa recenzií nepočula, preto som sa rozhodla ju vyskúšať. Na prvý pohľad osloví hlavne flakón, ktorý je sám o sebe veľmi elegantným a príťažlivým. Huňatý doplnok mu dodáva ešte väčší šmrnc a rozhodne sa vďaka nemu bude vynímať vo vašej parfémovej zbierke.

Vôňu som, rovnako ako i predchádzajúcu spomínanú, mala možnosť odskúšať ako tester priamo v drogérii. Okamžite ma svojou príťažlivou, sladkou kvetinovou arómou oslovila, preto som sa ihneď rozhodla, že ju chcem skúsiť. Na elnino som našla aj ďalšie vône s podobným flakónom od Ariany - Sweet like candy či Moonlight. Táto sa mi ale vďaka svojmu zloženiu zdala byť najbližšie môjmu vkusu, preto som sa rozhodla práve pre ňu.

Vôňa samotná mi sadla absolútne dokonale! Presne takéto čosi som už dlhšie hľadala a musím sa priznať, že odkedy mám tento parfém doma, používam ho každý jeden deň - bez ohľadu na to, kam idem. Cítim sa s ním žensky, sebavedomo a príjemne. Vôňa je naozaj sladká, vďaka konvalinke, ruži a orchidei úžasne kvetinová, no zároveň ovocná - hlavne kvôli malinám a grapefruitu. Pôsobí zvodne, originálne a mladistvo. Zaľúbila som sa! 😍

Výdrž je celkom primeraná. Lepšia ako parfum od Christiny, no zároveň nepôsobí ťažko a nepríjemne intenzívne, preto je vhodná na akýkoľvek bežný deň a všetky príležitosti. Mne úplne postačuje a som s ňou maximálne spokojná. Jednoznačne odporúčam! 👍

Zloženie vône:

Hlava - hruška, grapefruit, malina

Srdce - konvalinka, ruža, vanilková orchidea

Základ - marshmallow, pižmo, drevité tóny


Ako sa vám pozdávajú tieto dve vône? Vybrali by ste si medzi nimi aj vy? Mojím favoritom sa jednoznačne stala Ariana, no z vašich odoziev je očividné, že milujete aj vôňu od Christiny. Snáď ste teda vďaka tejto recenzii načerpali inšpiráciu pre svoje ďalšie parfémy a budem rada, ak mi neskôr na instagrame alebo youtube dáte vedieť, ako ste s nimi spokojné 😊.




Spolupráca: elnino.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára