streda 2. novembra 2022

Testovala som vôňu od Makeup Revolution

Sú určité produkty, ktoré len čo "vylezú na trh", ihneď sú ich plné sociálne siete. Tento pocit som nadobudla napríklad aj pri parfumoch od Makeup Revolution, ktoré len čo uzreli svetlo sveta a dostali sa na pulty slovenského trhu, bolo o nich počuť odvšadiaľ.

Dlho som odolávala tomuto ošiaľu, kým neprišla ponuka, ktorej som sa už nechcela zubami-nechtami brániť a rozhodla som sa preto jeden z týchto parfumov otestovať. Ako to dopadlo a či to všetko stálo za to, sa dozviete v nasledujúcej recenzii 😉.


Keďže patrím medzi nadšencov výraznejších, sladkých vôní, siahla som po verzii Passion. Drevito-korenistá vôňa obsahuje pačuli, čokoládu, ambru a korenie. Ak máte rady vône, ktoré patria k sladším a zapamätateľným, zbystrite pozornosť. Ak vám ale prekážajú vyslovene citeľné korenisté zložky, radšej sa jej vyhnite. Osobne som nečakala, že bude táto vôňa až natoľko korenistá. Často siaham po parfumoch, ktoré v sebe obsahujú pačuli a ambru, pretože pri správnej kombinácii ostatných zložiek mi práve tento druh vôní zvykne vyhovovať. Spolu s pižmom sú to tri moje obľúbené zložky vo vôňach a keby sme sa dôkladnejšie pozreli na moju výstavnú policu s parfumami, predpokladám, že v 90% by sme v nich našli práve tieto zložky.

Nie vždy ale kombinácia overených zložiek "funguje". Najmä, ak vám pripomínajú zapamätateľnú arómu inej osoby, ktorá vám potom k vám jednoducho nesedí. Práve to sa mi stalo pri tomto parfume. Vyslovene nápadná korenistá zložka v ňom spôsobuje, že síce je aróma sladká, s ľahkými čokoládovými tónmi, korenie ju jednoducho prebíja a dostáva sa na povrch ako najvýraznejšia zo zložiek.

Čo ale na jednej strane môže pôsobiť ako negatívum, na tej druhej so sebou nesie mnohé pozitíva. Najmä pokiaľ ide o výdrž. Na 100 ml vôňu, ktorú kúpite za smiešnych, necelých 12 EUR, je výdrž maximálne uspokojivá. Či už na oblečení, na tele, či dokonca vlasoch, táto vôňa vydrží naozaj schopne počas akéhokoľvek vášho bežného pracovného dňa. Nie je to samozrejme žiadny Black Opium či , na normálny deň je výdrž tejto vône v rámci danej cenovej kategórie naozaj schopná a mňa milo prekvapila.


Na záver pár slov k flakónu. Opäť sa musím vrátiť k tomu, že v danej cenovej kategórii je to naozaj skvost aj čo sa týka vzhľadu. Poznám množstvo parfumov v podstatne vyšších cenových reláciách, ktorých flakóny pôsobia priam odfláknuto a dizajnéri si s nimi veru veľa námahy nedali. Pri tejto vôni oceňujem originálny prechod z cyklaménovej do úplne tmavej čiernej, čo pôsobí veľmi zvodne a elegantne zároveň. Krištáľový vrchnák vône dodáva jej vzhľadu punc luxusu. Na poličke sa takýto parfum určite bude vynímať medzi ostatnými a rovnako tomu bude aj pri ostatných vôňach z kolekcie od Makeup Revolution.

Ku každej vôni v tejto kolekcii je dispozícii aj miniatúrna 10 ml verzia vhodná do kabelky či na cesty.

Ako teda hodnotím vôňu? Za veľmi dobrý peniaz naozaj veľa muziky! Schopná výdrž, krásny flakón a vlastnosti, ktoré ocenia i trochu náročnejšie z vás.

Vône od Revolution teda rozhodne stoja za vyskúšanie a ja už teraz uvažujem nad nejakou ďalšou 😋. Verím, že som touto recenziou presvedčila i vás 😊...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára