štvrtok 3. novembra 2022

Novinky od Revlonu

 So značkou Revlon som sa pri líčení stretla už celé roky dozadu. Patrila k prvým kozmetickým značkám, ktoré som vôbec používala. Aj po tých rokoch ma ale Revlon neprestáva udivovať kvalitou svojich produktov, preto by som vám v tejto krátkej recenzii rada predstavila dve novinky, ktoré určite stoja za zmienku 😉.


Revlon Skin Lights Bronzer

Tento bronzovací púdrový produkt je založený na špeciálnej technológii Prismatic Shine - zvýrazňuje a prejasňuje pleť vďaka kryštalickým pigmentom a svetelným efektom. Výsledok? Pleť je rozjasnená, pôsobí sviežo, no pritom sa nemusíte obávať zbytočných trblietok, ktoré by na bežný deň mohli pôsobiť veľmi nevhodne. Ľahučká textúra zaručuje jednoduché nanášanie a vrstvenie produktu a krásne, prirodzený finiš na pleti.

Bronzer je dostupný v dvoch odtieňoch: 110 (Sunlit Glow) a 115 (Sunkissed Beam). Nie je medzi nimi príliš veľký farebný rozdiel. Mne sa osvedčil svetlejší počas neskoršej jesene a tmavší v lete a koncom septembra, kedy som ešte bola po dovolenke dosť opálená.

Tento produkt som si obľúbila natoľko, že sa stal bežnou súčasťou môjho každodenného líčenia. Veľmi sa mi páči, že nemá príliš silnú pigmentáciu a dá sa naozaj dobre navrstviť, čo zaručí jednoduchú aplikáciu a docielenie želaného efektu a výslednej pigmentácie podľa vašich predstáv (pričom ale ani po navrstvení nebude pôsobiť neprirodzene a ťažko - práve naopak). Produkt absolútne nepráši a jeho zaujímavý reliéf v kombinácii s jemným leskom pôsobí viac než luxusne.

Cena: 14 EUR (fann.sk)


Revlon So Fierce! Eyes Wide Open špirála

Druhým produktom medzi Revlon novinkami je špirála, ktorá však svojou špecifickou silikónovou kefkou pravdepodobne nesadne každej z vás. Ak ale obľubujete riasy, ktoré po nanesení maskary vyzerajú prirodzene, no pritom sú zvýraznené - dlhšie, hustejšie a pekne pooddeľované, ste na správnej adrese. Všetko toto totiž práve táto nová špirála spĺňa! Jej zloženie je obohatené o ošetrujúci olej z konopných semien, vďaka čomu na riasach pôsobí ľahko a nezaťažuje ich. Z tohto dôvodu pomáha docieliť dokonale nadvihnutý efekt, čo v konečnom dôsledku vyzerá naozaj výborne.

Špeciálna špirálovito vytvorená kefka je navrhnutá tak, aby zachytila pri aplikácii aj tie najmenšie riasy. Keď sa s ňou naučíte pracovať, rýchlo a jednoducho vďaka nej vykúzlite prekrásne riasy, ktoré každého očaria! 

Špirála sa počas dňa nedrolí, neotláča, vydrží aj 6 hodín úplne bez pohnutia a riasy vôbec nezlepuje. Ja, aj keď mi kefka spočiatku nevyhovovala, som sa s ňou veľmi rýchlo skamarátila a dnes si ju neviem vynachváliť! Tento produkt taktiež určite musíte vyskúšať! 😍

Cena: 13 EUR (fann.sk)


Novinky od Revlonu teda milo prekvapili a verím, že rovnako oslovia aj vás 😊.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára