piatok 7. októbra 2022

Jesenný perfémový špeciál I.

 Recenzie na vône vás vždy veľmi bavia. Sama ocením, keď chcem vyskúšať nejaký nový parfém a som schopná si naň dohľadať na internete recenzie a dojmy od žien, ktoré ho vyskúšali. Poďme sa preto spolu pozrieť na tri populárne vône, ktoré som pre vás testovala počas posledných týždňov.


Roberto Cavalli - Paradiso Abssoluto

Zloženie vône:

Hlava - citrón, grapefruit, bergamot, ružové korenie, vistéria

Srdce - divoký jazmín, červená ľalia, marakuja

Základ - pačuli, vanilka, santalové drevo, cashmeran

Paradiso Abssoluto je podľa mňa ideálna pre ženy, ktoré milujú slobodu, odviazanosť a užívajú si život plnými dúškami. Pre také, ktoré všetko berú s nadhľadom a popri svojej elegancii a štýle dokážu zo seba vydať maximum, no zostať pritom pôvabné a neodolateľné.

Ja osobne som sa v tejto cyprusovo-kvetinovej vôni skutočne našla. Je sladká, výrazná, zapamätateľná a zároveň ženská, zvodná a vášnivá. Výraznejším je v nej jazmín a ľalia; na pozadí sa aróma mieša s vanilkou, čo pôsobí zmyselne.

Jej flakón je elegantný a luxusný zároveň. Červená farba jej dodáva šmrnc a evokuje túžbu a nespútanú vášeň, ktorými je inšpirovaná.

Výdrž je výborná. Na tele aj oblečení vydrží parfém bez problémov niekoľko hodín.


Yves Saint Laurent LIBRE

Zloženie vône:

Hlava - čierna ríbezľa, petitgrain, levanduľa, mandarínkovo-pomarančová aróma

Srdce - jazmín, kvet pomarančovníka, levanduľa

Základ - céder, pižmo, madagaskarská vanilka, šedý jantár

Libre rozhodne patrí k vôňam, ktoré sú medzi ženami populárne a veľmi obľúbené. Osobne som si ju vybrala hlavne vďaka vašim odporúčaniam, keďže ste sa viaceré zhodli na tom, že táto vôňa určite stojí za vyskúšanie, je jedinečná a má výbornú výdrž. Zaručene s vami musím súhlasiť. 

Každá milovníčka levanduľových tónov si určite príde na svoje. Osobne patrím doslova k maniačkam, čo sa týka všetkého levanduľového, preto ma táto vôňa oslovila už len pri čítaní jej zloženia.

Je výnimočná, intenzívna, neodolateľná a zapamätateľná. Tento parfém rozhodne nie je pre ženy, ktoré vsádzajú na jednoduchosť ľahučkých kvetinových tónov a nenápadnosť. Naopak, je ideálna pre tie, ktoré rady vyniknú a rýchlo sa zaryjú do pamäti nie iba svojím vystupovaním a sebavedomím.

Výdrž je úplne skvostná. Pri tejto vôni som mala pocit, že naozaj vydrží takmer čokoľvek. S takouto výdržou som sa stretla len pri niekoľkých parfumoch, ako napríklad od Giorgia Armaniho alebo pri Chanel vôňach. 

Flakón pôsobí maximálne luxusne a reprezentatívne. Vynikne na akejkoľvek poličke či toaletnom stolíku a sám o sebe bude štýlovým doplnkom. 


Moschino TOY 2

Zloženie vône:

Hlava - magnólia, jablko, mandarínkovo-pomarančová aróma

Srdce - jazmín, pivonka, biela ríbezľa

Základ - santalová drevo, pižmo, jantárové drevo

Ďalšia z vôní, o ktorej som predtým toho už veľa počula. Parfémy od Moschino sú pomerne populárnymi, preto som sa odhodlala vyskúšať jeden z nich aj ja.

Vôňa Toy 2 osloví sviežou, kvetinovo-ovocnou arómou tie z vás, ktoré siahajú skôr po nežnejších, ľahkých parfumoch. Hravosť a jemnosť jej dodávajú jablko a kvetinové tóny magnólie, pivonky a jazmínu.

Pri tejto príjemnej vôni si na svoje prídu všetky vekové kategórie. Je príjemná, nevtieravá, s celkom dobrou výdržou. Vo mne evokuje sviežosť mydla a je dokonale harmonická, preto sa hodí do každého ročného obdobia. 

Roztomilý macíkový flakón síce nepôsobí obzvlášť luxusne, ako tomu bolo pri dvoch predošlých spomínaných vôňach, na poličke medzi ostatnými parfumami či kozmetickými doplnkami a produktmi určite vynikne.


Tak čo? Vybrali by ste si medzi týmito vôňami tú svoju aj vy? 😉 Ak náhodou nie, skočte na elnino a nájdite v širokej ponuke presne takú, ktorá vám bude vyhovovať 💗.



* spolupráca: elnino.sk



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára