utorok 26. júla 2022

Luxusná kozmetika za desiatky eur. Oplatí sa investovať?

Aj vy patríte medzi tie, čo často obzerajú na e-shopoch či v parfumériách kozmetiku luxusnejších značiek, no nedokážu sa odhodlať pre ich kúpu? Budú tie produkty stáť za to? Oplatí sa investovať do kozmetiky, ktorá rozhodne nepatrí do bežne dostupných cenových kategórií? V tejto recenzii by som vám rada odpovedala na všetky spomínané otázky. Vďaka Elnino som pre vás otestovala niekoľko slávnych produktov tzv. high-end kozmetiky od značiek, o ktorých ste už určite v tejto kategórii neraz počuli.


24H Brow Setter Benefit

Legendárny transparentný fixačný gél na obočie od Benefitu valcuje internetové vody už dlhší čas. Ak ste ho ešte neskúšali a stále váhate, moje odporúčanie znie - choďte smelo do toho! Tento fixačný gél je jednoznačne jedným z najlepších na trhu (nehľadiac na cenové kategórie). Má dosť špecifickú silikónovú kefku, ktorá nemusí vyhovovať každému (tiež som sa nejaký čas učila s ňou pracovať), no schopnosť spoľahlivo zafixovať aj tie najtvrdšie a najmenej poddajné chĺpky je naozaj výnimočná. Obočie s ním drží svoj tvar skutočne po celý deň a tento produkt je veľmi vhodný pre nevesty, svadobčanky alebo ktorúkoľvek z vás, ktorá potrebuje mať obočie pekne zafixované na dlhé hodiny. Navyše, nezničí ho ani pot, preto je veľmi vhodný aj počas horúcich letných dní.

Na elnino ho nájdete aj v balení s ceruzkou Precisely, My brow pencil, ktorá je naozaj skvelá a osobne ju používam už dlhodobo. Takýto set stojí 54,20 EUR (samostatne gél kúpite za cca 25 EUR)


Christian Dior Forever Natural Bronze

Dior rozhodne patrí medzi značky, ktoré si nemôže dovoliť každá z nás. Aj vás ale mnohokrát lákalo vyskúšať niečo práve z týchto produktov a zistiť, či reálne stoja za tie peniaze? Moja dlhodobá skúsenosť s touto značkou je jednoznačne iba pozitívna. Dlhodobo používam napríklad make-up Dior Backstage, ktorý mi skvelo sedí. Teraz som zatúžila vyskúšať bronzer s naozaj prekrásnym obalom, ktorý je už sám o sebe priam výstavným kúskom. Je mäkký a naozaj krásny na pohľad, preto som si aj od produktu veľa sľubovala. Čo som skúšala ako prvé, bola pigmentácia. Bronzer na pleti vôbec nefľakatel, krásne držal počas celého dňa a vyzeral prirodzene a príjemne, no pigmentáciu som čakala trochu vyššiu. V konečnom dôsledku ale pre mňa tento fakt nebol negatívnym, práve naopak. Obľubujem skôr bronzery, ktoré sa dajú dobre vrstviť, preto sa s nimi jednoduchšie pracuje. Lebo, povedzme si otvorene, keď si raz nanesiete priveľa produktu hneď na prvý raz a až na pleti zistíte, že je prisilno pigmentovaný, je ťažké následne jeho vzhľad na tvári upraviť. Pričom pri produkte s ľahšou pigmentáciou je vrstvenie jednoduché a skôr sa priblížite efektu, ktorý očakávate a potrebujete dosiahnuť. Ja teda tento brozner hodnotím naozaj vysoko pozitívne. Vyhovuje mi výdrž, krytie, pigmentácia, štruktúra aj všetky ostatné jeho vlastnosti.

Cena: 40,50 EUR


Chanel Rouge Allure

K ďalším slávnym značkám s dlhoročnou tradíciou patrí aj Chanel. Rúže od Chanel sa radia k najznámejším a určite by ste ich našli na perách mnohých elegantných Parížaniek či celebrít. Rouge Allure je klasický "vysúvací" krémový rúž, ktorý sľubuje intenzívnu pigmentáciu a trvácnosť. Opäť to bol jeden z produktov, pri ktorom som očakávala naozaj kvalitu a bola nesmierne zvedavá na všetky jeho vlastnosti. Čo sa týka intenzity farby, je vskutku vysoká a pozoruhodná. Krytie je výborné, pigmentácia skutočne na úrovni a na perách pôsobí luxusne a zvodne, čomu určite dopomáha aj odtieň, ktorý som zvolila. Podľa fotiek som očakávala skôr niečo tmavšie, možno trochu malinové až bordové, no odtieň Rouge Tentation je vyslovene sýta červená farba, čo ale koniec koncov pôsobí naozaj výnimočne a pútavo. Ak aj vy patríte medzi milovníčky červených rúžov, tento odtieň si zamilujete. Navyše, dokonalo vynikne v lete pri opálenej pokožke, kde sa v kombinácii s vhodne zvoleným outfitom premeníte na divu, ktorá bude neprehliadnuteľná. Výdrž je na klasický krémový rúž naozaj dobrá, no nečakajte zázraky, pretože ak túžite po skutočnej trvácnosti vášho rúžu, určite treba siahnuť skôr po matných tekutých rúžoch. Aj tak je ale naozaj príjemná, čo rozhodne platí aj o samotnom rúži počas nosenia. Pery ani po mnohých hodinách absolútne nevysušuje, práve naopak - hydratuje ich a vyzerajú šťavnato a zdravo.

Cena: 37,13 EUR


Opäť produkt, o ktorom som sama dlho počúvala naozaj často, kým som sa odhodlala ho vyskúšať. Tento guľôčkový púder je špecifický svojou štruktúrou a upúta zaujímavým dizajnom obalu. Ide o rozjasňujúci púder, preto ho odporúčam skôr ženám s normálnou, jemne mastnou alebo trochu suchšou pleťou. Pokožku krásne prejasní, omladí a dodá jej žiarivý lesk. Pri tomto produkte je ale dôležité dbať na vrstvenie - a to najmä v prípade, že ho hodláte používať na celú pleť, nie iba niektoré miesta na nej (inak hrozí, že sa budete lesknúť ako diskoguľa, čo tiež nie je úplne ideálne - najmä počas slnečných letných dní 😃 Produkt totiž obsahuje jemnučké trblietavé čiastočky). Ja som si zvolila neutrálny odtieň Clair, avšak púder nájdete dostupný aj v ďalších verziách, podľa vašich preferencií, tónu pleti atď. Vzhľadom na fakt, že sama preferujem rozjasnenú pleťovku s prirodzeným finišom, mne veľmi vyhovuje a nesmierne som si ho obľúbila, preto vám ho určite môžem len odporúčať. Na pleti na jednej strane pôsobí rozžiarujúco, no na druhej ju pekne zmatní. Vznikne tak výnimočný finiš, ktorý v konečnom dôsledku vyzerá naozaj príjemne a prirodzene. Navyše, okúzli vás dokonalou elegantnou vôňou.

Cena: 37,75 EUR



Tak, čo hovoríte na tieto high-end produkty? Oslovili vás natoľko, že by ste si niektorý kúpili aj vy? Ja som opäť raz podľahla čaru kvalitnej značkovej kozmetiky, preto sa z týchto produktov stali moje kozmetické stálice. Verím, že som nalákala aj vás... 😉




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára