streda 1. júna 2022

Moje leto s Astratex (plavky z Astratex a recenzia na e-shop)

 Dnešným dňom nám štartuje prvý letný mesiac a ja sa už teraz neskutočne teším na všetky horúce letné dni, kúpanie, čas pri vode a opaľovanie 😍. Čo k letu patrí snáď najviac a je samozrejmosťou letnej výbavy každého z nás, sú bezpochyby plavky.

Dlhšie som sa trápila nad výberom plaviek. Také sme my ženy - jednoducho nerozhodné 😃. Premýšľala som nad strihmi, farbami, rôznymi variantami. Najdôležitejšie ale pre mňa bolo odkiaľ plavky objednať, aby sa v dokonalej súhre stretla kvalita, výborný servis a moje predstavy. Zvolila som Astratex a v nasledujúcich riadkoch sa dozviete, či som svoje rozhodnutie neoľutovala 😉.


Voľba bola pre mňa jednoznačná jedine v tom, že som chcela plavky dvojdielne. "Celým" som jednoducho nejako neprišla na chuť a ani rokmi sa to nemení. Pri farbách sa väčšinou riadim inštinktom - ktoré ma oslovia, tie padnú do košíka 😃. Každý rok sa ale prikláňam skôr ku kombináciám s nadčasovou, nesmrteľnou čiernou, ktorou nič nepokazím. Aj v tomto prípade som preto siahla po dvoch verziách plaviek s čiernou - pričom jedny boli celé čierne, druhé iba v zadnej časti.


Ako môžete vidieť na úvodnej grafike k tomuto článku, plavky stopercentne sadli - strihovo aj veľkosťou (všetko mám vo veľkosti S - pričom na e-shope máte možnosť objednávať si rôzne diely plaviek samostatne - vrch a spodok v rozdielnych veľkostiach). Pri čiernych som sa príliš neobávala, či budú sedieť, pretože tento typ plaviek je pre mňa počas posledných rokov už takpovediac klasikou. Pri druhých som to ale trochu riskla, keďže s vrchným dielom v takejto forme som doposiaľ žiadnu skúsenosť nemala. Ako vidíte - našťastie k žiadnemu "popáleniu sa" nedošlo a krásny vzorovaný vrch v neobvyklom strihu taktiež výborne sadol. Pri spodnom dieli týchto plaviek som si výberom bola istá, keďže strih nohavičiek je tzv. brazílsky a osobne tento strih vyslovene vyhľadávam a cítim sa v ňom dobre.


Čo sa týka e-shopu, veľmi rada by som vyzdvihla rýchly servis, kvalitné služby, úžasný výber a dôkladné balenie produktov. Plavky prišli oboje samostatne balené, každé aj s vešiakom pri vrchnom dieli. Navyše ma v balíčku potešil aj obal, ktorý je veľmi praktický, keď po kúpaní potrebujete odložiť plavky do tašky tak, aby sa od mokrého materiálu nezamočila. Jednoducho ich uložíte do takéhoto obalu a problém je vyriešený 😊. Verím však, že túto možnosť viaceré dobre poznáte a aktívne využívate.


Astratex teda rozhodne hodnotím veľmi pozitívne a som nadmieru spokojná s krásnymi plavkami aj servisom e-shopu 😊. Ak náhodou túto značku nepoznáte, rozhodne stojí za zmienku, že na ich webe okrem plaviek a množstva spodného prádla nájdete napríklad aj legíny, nočnú bielizeň či plavky určené pre moletky, ale aj mnoho iných zaujímavých produktov.

Tak šup do bazéna, leto volá! 😎



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára