štvrtok 28. októbra 2021

Avon Oxypure - hydratácia s prímesou vône, ktorú si zamilujete

Počuli ste už o novej okysličujúcej hydratačnej sérii produktov Oxypure od Avonu? Že nie? Nebojte sa - ani ja som o nej predtým nevedela 😉. Našťastie ma ale Avon oslovil s ponukou spolupráce a keď som videla, o aké produkty ide, s nadšením som sa pustila do testovania, ktorého výsledky vám rada prezradím práve v nasledujúcich riadkoch.

Stojí tento rad produktov za to? 😉

Séria produktov Oxypure je špecifická svojím prírodným zložením s okysličujúcim komplexom a výťažkami z morských rias, ktoré dodáva pleti jas a hydratáciu. Neutralizuje škodlivé vplyvy oxidačného stresu a patogénov z vonkajšieho prostredia spôsobujúcich pleti predčasné starnutie.


Hydratačné ochranné sérum Oxypure

Toto okysličujúce pleťové sérum má neskutočne príjemnú ľahučkú konzistenciu, ktorá sa výborne rozotiera a veľmi rýchlo a efektívne vstrebáva do pokožky. Pleti poskytne dlhotrvácnu hydratáciu, upokojí ju a dodá jej jemný a hladký vzhľad. Páči sa mi, že konzistencia je ľahká a nemastná, takže sa vstrebe rýchlo, pričom ale pleť nezanechá zbytočne mastnú či nepríjemnú na pocit - práve naopak - hĺbková hydratácia zaručí, že povrch pleti bude príjemne hladký, svieži a prevoňaný, bez pocitu mastnosty.

Keď sme už pri vôni, tento rad produktov ma okamžite očaril svojou okúzľujúcou vôňou zosobňujúcou sviežosť v tom najlepšom zmysle slova. Zamilujete si ju! 😍


Okysličujúca čistiaca pleťová pena Oxypure

Musím sa priznať, že nie som práve fanúšičkou tejto konzistencie čistiacich pleťových prípravkov, preto som tŕpla, či to aj s touto penou nebude "krok vedľa". Už po prvom použití ma však dokázala presvedčiť o opaku 😍. Účinne rozpustila a odstránila z pleti všetky nečistoty a bežné líčidlá a čo ma tešilo najviac - pokožka po jej použití nebola suchá ani napnutá - iba príjemne prevoňaná, čistá a svieža 👌. V kombinácii som sérom to bola ideálna dvojka, ktorá spolu navzájom krásne ladila a vzájomne sa dopĺňala 😊. Navyše, jej 150 ml balenie vám vydrží naozaj dlho.


Čistiaca pleťová maska Oxypure

Masky sú bežnou súčasťou života mnohých žien. Hydratačné, upokojujúce, relaxačné; látkové, gélové, krémové - na výber ich je mnoho. Nie všetky však reálne stoja za zmienku a robia to, čo aj sľubujú. Toho sa ale pri tejto maske obávať nemusíte. Poskytne skvelú hydratáciu, pleť rozžiari, zjemní a vyhladí. Navyše - mnohým z vás sa určite bude páčiť aj jej milá konzistencia, ktorá sa po pár minútach pôsobenia na pleti premení/"nafúkne" na penu, ktorú môžete následne vmasírovať do pokožky a zvyšok opláchnuť. Veľmi príjemný produkt!



V tejto sérii produktov však nájdete aj ďalšie, ktoré som netestovala, preto ak máte záujem vytvoriť si komplexnú rutinu s týmito produktmi, siahnite aj po dennom kréme, nočnom géli či pleťovom spreji.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára