nedeľa 24. októbra 2021

Astrid - dokonalá ochrana pred slnkom nielen počas leta

 Ahojte ♥. Neviem akým zázrakom sa to stalo, no podarilo sa mi omylom zmazať článok z leta o produktoch opaľovacej starostlivosti od Astrid Sun, preto ho nahadzujem ešte raz (texty už síce nebudú úplne identické, verím, že sa mi podarí aspoň približne zhrnúť všetko, čo bolo aj v pôvodnom článku. Navyše, blíži sa nám zima, takže produkty na opaľovanie opäť budú aktuálnou témou najmä pri pobyte na zjazdovkách, kde sa od snehu slnko odráža častokrát oveľa intenzívnejšie, než počas leta pri pobyte napríklad v prírode).

Poďme teda na to... 😉


Rad produktov Atrid Sun je špecifický tým, že dokáže spoľahlivo ochrániť pokožku pred škodlivými vplyvmi UVA (spôsobuje predčasné starnutie pleti a vznik vrások), UVB (poškodzuje ochrannú bariéru pokožky a spôsobuje jej dehydratáciu či tvorbu hlbokých vrások), infračerveného žiarenia (má vplyv na úbytok kolagénu v pokožke a spôsobuje oxidatívny stres, ktorý poškodzuje bunky) aj viditeľného svetla (spôsobuje hyperpigmentáciu či nejednotný odtieň pokožky).
Zloženie týchto produktov tvoria moderné kozmetické ingrediencie, ktoré sú veľmi šetrné k pokožke, no zároveň aj k životnému prostrediu.


Neviditeľné suché spreje na opaľovanie zo série Coconut Love vám doprajú dokonalú dávku sviežosti vďaka kokosovej aróme. Pokožku zľahka ochladia (-2 °C) a vďaka obsahu kokosového oleja jej doprajú skvelú dávku hydratácie bez pocitu nadbytočnej mastnoty. Ja som si veľmi obľúbila tieto spreje vďaka ich úžasnej schopnosti dopriať pokožke účinnú ochranu pred spálením. Keď som použila pri opaľovaní niektorý z týchto dvoch sprejov, nikdy som sa nespália, práve naopak - vždy ma opálilo do krásnych hnedých odtieňov 😍. Pre mňa sú práve tieto produkty najväčším prekvapením celej tejto série noviniek od Astrid Sun 👌.


Prémiová séria Aqua Satin sa u nás ujala hlavne počas letnej dovolenky v Bulharsku, kde sme sa natierali väčšinou iba týmito produktmi. Produkty v tomto rade sú špeciálne tým, že by mali pokožke poskytnúť ochranu pred predčasným starnutím a potrebnú dávku hydratácie vďaka obsahu kyseliny hyalurónovej. Intenzívne vyživujú a ako už z názvu vyplýva - poskytujú saténovú jemnosť. Konzistencia produktov je veľmi jemná, ľahká a nemastná, navyše sa rýchlo vstrebáva a je vodeodolná. V tejto sérii nájdete okrem produktov na opaľovanie aj mlieko PO opaľovaní s aloe vera, ktoré je naozaj veľmi príjemné pre opálenú a slnkom namáhanú pokožku.


Pri tomto testovaní si na svoje prišiel aj môj malý, keďže Astrid Sun má v ponuke aj produkty pre najmenších. Jemný detský krém (OF 30) je vhodný aj pre tie najmenšie detičky (od 6 mesiacov). Je bez parfumácie a má stredne hustú konzistenciu, ktorá sa ľahko rozotiera. Nám ale o niečo viac vyhovovalo Mlieko na opaľovanie v spreji s OF 50+, a to najmä na dovolenke pri mori, kde bolo júlové slnko už dosť intenzívne. Toto mlieko je vhodné aj pre citlivú pokožku, vďaka sprejovému aplikátoru je veľmi praktické, ľahko sa rozotiera a aj rýchlo vsakuje (o dosť rýchlejšie ako predchádzajúci spomínaný detský krém).


Zo spomínanej série pre citlivú pokožku je ďalej k dispozícii aj pleťový krém na opaľovanie a telové mlieko (jedno v spreji a druhé klasické) s OF 50. Ja osobne celkovo pri produktoch na opaľovanie uprednostňujem sprejové aplikátory, ktoré uľahčia nanášanie, preto som aj tu často siahala práve po tej sprejovej forme. Tieto 50-tkové ochranné faktory už skutočne doprajú absolútne spoľahlivú ochranu pred intenzívnym slnečným žiarením aj tej najcitlivejšej pokožke, ktorá sa rýchlo spáli do červena (overené na mojom manželovi). Ak aj vy patríte k tomuto typu ľudí, rozhodne odporúčam. 👌


No a na záver ma od Astrid prekvapili aj samoopaľovacie produkty (pena, sprej a mlieko), na ktoré  práve v tomto jesennom období príde ten správny čas a uvidíme ako fungujú - určite vám o nich ešte napíšem 😊.

Pre mňa je Astrid dlhodobo súčasťou mojej "opaľovacej rutiny" a ich produktom som verná už naozaj doslova celé roky. Ak ste ich ešte neskúšali, určite po nich siahnite - bežne ich viete zakúpiť napríklad v sieti predajní Dm drogérie.

Na záver ešte jedna milá foto spomienka na našu dovolenku, kde nám práve tieto produkty robili verných spoločníkov 😉.

Majte krásny deň ♥.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára