sobota 28. augusta 2021

Victoria´s Secret telové spreje - sviežosť, ktorú si zamilujete

 Ahojte ♥. Viaceré ste sa potešili, keď som v unboxingu v príbehoch na instagrame ukazovala telové spreje od VS, ktoré som sa chystala otestovať. Nie iba ja, ale aj mnohé z vás viackrát zatúžili vyskúšať tieto vychýrené voňavé kúsky, no buď na to nemali odvahu alebo si neboli isté, či skutočne stoja za to.

Ja som ich pre vás niekoľko dní intenzívne testovala a v nasledujúcich riadkoch by som vám rada priblížila svoje dojmy. Stoja za kúpu? 😉


Telové spreje mám ja osobne veľmi rada a hlavne v lete ich používam často (pretože v horúcich dňoch, ktoré často trvajú aj počas septembra nemám rada na sebe ťažké vône). Vyskúšala som už mnoho vôní tohto druhu, no nie každá reálne na pokožke aj vydržala viac než hodinu. Preto nie je sprej ako sprej, no ak túžite skúsiť taký, ktorý naozaj vydrží, Victoria´s Secret spreje sú rozhodne tou správnou voľbou  😉.


Otestovala som pre vás dve vône a jedno telové mlieko (mlieka vždy nájdete ku každej vôni, preto sa môžete dokonale prevoňať a k tomu pokožku aj hydratovať).

Vône boli z rovnakej série - Love Spell - no každá voňala inak (niekomu by sa mohli zdať veľmi podobné, no jedna je skôr ovocná a druhá viac kvetinová).


Začnime teda tou ovocnou - Love Spell Shimmer, ktorá okrem toho, že krásne sviežo vonia, na tele vám zanechá nádherné jemné trblietky, ktoré rozžiaria vašu pokožku. Sprej vonia po čerešňových kvetoch a broskyniach (ktoré cítiť viac, než tú kvetinovú časť). Vôňa je veľmi svieža, jemná a pôsobí mladistvo. rovnako, ako druhá, ktorú o chvíľu spomeniem, je vhodná na celoročné nosenie.

Zloženie vône:

Hlava: broskyňa, červené jablko, čerešňové kvety

Srdce: orgován, jazmín, konvalinka

Základ: biele drevo, pižmo, struky tropického stromu tamarindu


Faktom je, že tento telový sprej vyzerá naozaj okúzľujúco aj v obale, už len vďaka obsahu zlatistých trblietok, vďaka čomu celý priesvitný, jemne fialový flakón, pôsobí luxusným dojmom.



Druhým sprejom bol Love Spell La Creme, ktorého vôňa vo mne vždy evokuje sviežosť čerstvo po sprche - takú, ktorá sa hodí do každého ročného obdobia a zamilujete si ju na prvý šup 😍. Táto ovocno-kvetinová vôňa pôsobí sexi a príťažlivo, no zároveň nežne a veľmi sviežo. Je ľahká, krémová a skutočne príjemná.

Zloženie vône:

Hlava: broskyňové kvety, kašmírové drevo, našľahaný krém

Srdce: orgován, jazmín, konvalinka

Základ: biele drevo, pižmo, struky tropického stromu tamarindu


Jej kvetinový fialový dizajn pôsobí romanticky a nežne už na prvý pohľad.


Výdrž

Pri oboch vôňach som ostala veľmi milo prekvapená výdržou, ktorá bola nielen na pokožke, ale aj na oblečení vskutku pôsobivá. Tým chcem povedať, že oba spreje vydržali voňať aj niekoľko hodín, čo je pre tento druh vôní naozaj veľmi schopné. VS spreje by sa preto dali titulovať aj ako "dlhotrvácna sviežosť, ktorú si ihneď zamilujete!" 💕👌


Intenzita vône

Telové spreje často mávajú skôr slabšiu intenzitu. Sprej je totiž niečo, od čoho neočakávame výraznosť a extrémnu trvácnosť. Siahame po nich skôr vtedy, ak túžime po jemnom prevoňaní pokožky, ktoré nie je úplne nápadné, no pritom ho je stále príjemne cítiť. Pri týchto VS sprejoch sa mi veľmi páčilo, že ich vôňa nebola úplne slabá, nudná a nevýrazná. Aj napriek tomu, že sú to len spreje, vôňu krásne cítiť a jej intenzita nie je rozhodne na zahodenie (pričom ale nepôsobí ťažko a "vtieravo").


Ročné obdobie

Ako som už spomínala vyššie, tieto vône sa rozhodne hodia na celoročné nosenie. Obzvlášť však na jar, leto a jeseň. Love Spell Shimmer mi vďaka výraznejšej broskyňovej odozve pripadá viac letná (o čom svedčia aj trblietky, ktoré na tele najlepšie vyniknú práve počas slnečných letných dní), no Love Spell La Creme je pre mňa rozhodne celoročnou zárukou sviežosti 😉.


Posledným testovaným produktom zo série Victoria´s Secret bolo telové mlieko Love Spell La Creme, ktoré voňalo rovnako ako jedna z vôní. Pokožke poskytne dokonalú hydratáciu, osloví vás trvácnou nežnou vôňou a jeho veľké 236ml balenie vám vydrží naozaj dlho. Výborný doplnok k telovému spreju, ktorý rozhodne odporúčam ku´piť zároveň s ním! 👌



Tak čo, zamilovali ste si vďaka mojej "voňavej" recenzii tieto spreje aj vy? 😊



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára