streda 19. mája 2021

Ryor oslavuje 30. narodeniny!

Ahojte ♥.

Predpokladám, že odo mňa značku Ryor celkom dobre poznáte, keďže som mala možnosť otestovať už mnoho ich produktov. 

V dnešnom článku by som vám rada predstavila špeciálnu limitovanú edíciu produktov, ktoré Ryor uviedol na trh pri príležitosti 30. výročia vzniku značky.

Limitovaná edícia, z ktorej tri produkty som mala možnosť otestovať, je vskutku tematická. Prečo? Vedeli ste o tom, že názov značky RYOR vznikol spojením dvoch slov - RYbíz a ORanž? 😉 V prvých Ryor výrobkoch bola totiž použitá parfémová kompozícia čiernych ríbezlí a grepu, preto sa stala symbolom značky a dodnes ju môžete nájsť v niektorých Ryor produktoch . 😊

Tematická limitovaná edícia obsahuje 5 produktov: sprchový gél, krém na ruky, dezodorant, telové maslo a osviežujúci sprej/hmlu. Posledné tri menované som pre vás odskúšala a v nasledujúcich riadkoch vám rada v krátkosti priblížim moje dojmy z nich  😉 .


Telové maslá sú produktom, ktorý skutočne milujem, a to hlavne pokiaľ ide práve o maslá od Ryoru. Vždy sú úžasne výživné, pokožke poskytnú dokonalú hydratáciu na naozaj dlhý čas a krásna vôňa je už iba milým dodatkom k množstvu pozitív 😊. 

Produkt má hustú konzistenciu, preto jeho rozotieranie na pokožke nejaký čas trvá, no ten úžasný pocit, ktorý vašej pleti doprajete, za to skutočne stojí 😍. Navyše, vstrebáva sa veľmi rýchlo. Odporúčam hlavne pre suchú pokožku 👌.


Osviežujúce spreje a hmly sú pre mňa rovnako must-have kúskom v mojej kozmetickej výbave, a to hlavne počas teplejšej časti roka, kedy si takto zvyknem osviežovať telo aj vlasy, ktoré sú hlavne v lete obzvlášť namáhané či už poveternostnými vplyvmi, ale aj chlórovanou či slanou vodou počas kúpania. Osvieženie preto vždy padne vhod. Keď je k tomu ešte aj príjemne voňavé, iba to poteší aj vaše čuchové ústrojenstvo. 😃


Kvetinový "ružový" dezodorant od Ryoru je jedným z mojich najobľúbenejších dezodorantov vôbec (nie iba vďaka úžasnej vôni pivónií, ale aj jeho 48h účinku). Tento z aktuálnej limitky je rovnako účinný a jeho vôňa je skutočne dlhotrvácna. Má zaujímavú, ľahkú krémovú konzistenciu a vôbec nezanecháva stopy na oblečení. Nuž, za mňa to Ryor s dezodorantmi rozhodne vie  😉 .


Tak čo, oslovila vás táto špecifická limitovaná edícia od Ryoru? ♥





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára