nedeľa 16. mája 2021

Nivea Hydra Skin Effect

 Ahojte,

po niekoľkotýždňovej odmlke som konečne späť, pretože mám pre vás nachystaných kopec recenzií na úžasné produkty, ktoré rozhodne stoja za zmienku 😍.

V tej dnešnej vám predstavím novú radu Hydra Skin Effect od Nivey a priblížim vám moje dojmy z týchto výnimočných produktov, pri ktorých by mali zbystriť pozornosť nielen tie z vás, ktoré máte suchšiu pleť 😏.


Produkty z novej rady Hydra Skin Effect sú výnimočné svojím ľahkým zložením s vysoko koncentrovanou kyselinou hyalurónovou. Tá hydratuje pleť až na 72 hodín a zanechá ju vyplnenú a žiarivú, keďže kyselina hyalurónová má schopnosť viazať na seba vodu (a dokonca dokáže aktivovať bunky v pleti, aby aj samé vedeli produkovať vlastnú kyselinu hyalurónovú). 


Micelárne vody ja osobne používať nezvyknem. Je tu však jedno ALE 😄. Vždy, keď vydá Nivea nejakú novú micelárku, s radosťou ju skúšam, pretože čo micelárka od Nivey, to super produkt 😄. Táto ma opäť raz nesklamala. Pleť nevysušuje - práve naopak, zanechá ju jemnú, hladkú a hydratovanú. Je svieža, pleť vôbec nedráždi a nezanecháva na nej mastný film.


Čistiaci gél je pre mňa must-have v kozmetickej rutine, keďže si pleť čistím dvojfázovo a okrem pleťového mlieka vždy používam aj nejaký ten čistiaci gél. Tento pleť krásne a dôkladne vyčistí, dokonale zhydratuje a zanechá ju hebkú a príjemnú. Textúra je jemnučká, ľahká, nie je to žiadny nepríjemne hustý gél, skôr ľahký, vodnatejší. 


Pleťové sérum taktiež používam pravidelne, preto sa toto hydratačné povzbudzujúce sérum stalo každodennou súčasťou mojej kozmetickej rutiny. Pleti dodá úžasnú dávku hydratácie a krásne ju prejasní. Stačí votrieť do pleti 3-6 kvapiek produktu a dosiahnete efekt kvalitnej látkovej hydratačnej pleťovej masky. Úžasný produkt!! 👌


Pleťové krémy má Nivea fantastické, a to fakt už celú večnosť. Odkedy som sa s touto značkou stretla po prvý raz ešte ako dieťa, mala som zafixované, že krémy od Nivey sú proste overená klasika, po ktorej nikdy nie je zlé siahnuť. 

V tejto rade nájdete dva tzv. gél-krémy - a to denný, aj nočný. Oba sú veľmi príjemné, s ľahučkou gélovo krémovou textúrou a pleť pekne zhydratujú, pričom na nej nepôsobia mastne. Stačí naniesť malé množstvo a dosiahnete želaný efekt hydratovania pleti.



A na záver ešte jedna hydratačná bomba 😄. 7-dňová kúra v ampulkách, ktorá pleť zjemní, skrášli, dodá jej pružnosť, uvoľní ju a omladí, pričom jej dodá výnimočnú dávku hydratácie. Výborné je používať tento produkt ako sérum vždy pred nanesením pleťového krému. Skvelá vec hlavne pre suchú, dehydratovanú či mdlú pleť, ktorá potrebuje oživiť a dodať "šťavu" 😏.


Tak čo, ako sa vám pozdáva nová Hydra Skin Effect rada produktov s kyselinou hyalurónovou? Za mňa rozhodne ďalšia vydarená rada od Nivey, ktorá vás navyše očarí výnimočnou jemnou vôňou. Ak váhate či vyskúšať alebo nie, ja hovorím, choďte do toho! 😊

Tieto produkty si vás získajú na prvý šup a navyše sú bežne dostupné v drogériách za veľmi priaznivé ceny 😊.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára