utorok 19. januára 2021

Zimné novinky od Gabrielly Salvete

Ahojte, dnes by som vám rada povedala pár slov k zimným novinkám od značky Gabriella Salvete. Nájdete medzi nimi púdre, tiene ale aj rúže. Či tieto novinky skutočne stoja za vyskúšanie, to vám prezradím už v nasledujúcich riadkoch 😊.



Začnime rúžmi. Invázia červenej - aj tak by sa dala nazvať táto Reds kolekcia rúžov. Každá žena si v nej vraj nájde ten svoj odtieň. Ja verím tomu, že to tak je  😊. Medzi týmito červenými kráskami som vždy našla presne to, čo som potrebovala - svetlejšiu červenú, intenzívnu červenú, tmavú červenú, či červenú s ružovým nádychom.

Rúže sú krásne sýto pigmentované, pery absolútne nevysušujú a vytvoria dokonalý vzhľad, ktorý očarí pri každej príležitosti.



Sypký púder je ďalšou z noviniek. Ja osobne som dlho nevedela prísť na chuť púdrom tejto štruktúry, no nakoniec som si k nim našla cestu a neľutujem to, pretože veľakrát dokážu vyčariť na pleti oveľa prirodzenejší vzhľad ako klasické kompaktné púdre.

Tento púder je na pleti veľmi príjemný, nevysušuje ju a makeup pekne zafixuje. V podstate mu nemám čo vytknúť, páči sa mi aj jeho zamatová jemná textúra. Jediným maličkým negatívom pre mňa je uzáver, ktorý by mohol byť viac "zakrúcací", aby sa mi púder nerozsypal pri každom otvorení 😃.


Okrem sypkého púdra však medzi GS zimnými novinkami nájdete aj tie klasické - kompaktné, a to hneď vo viacerých odtieňoch. Tieto púdre ma celkom oslovili - majú nádherne jemnú štruktúru a stačí ich na pleť aplikovať naozaj málo a sľúbený efekt zmatnenia a zafixovania sa ihneď dostaví. Tu viac nemám čo dodať, pretože Gabriella Salvete to s púdrami jednoducho vie 😉.



Ako môžete vidieť na fotkách, najtmavší z púdrov by bol pokojne vhodný aj ako bronzer. Ak ale máte tmavú pleť, bez problémov vám sadne 😊. Mimochodom, tieto púdre sú poriadne pigmentované.


Ďalšou z noviniek je paletka. Z tejto rady som už ja otestovala aj druhú paletku, s podtitulom Smokey Romantic, ktorej swatche aj recenziu nájdete na mojom instagrame.

Táto paletka - Smokey Moon - je zložením tieňov úplne iná. Obsahuje iba jeden matný tieň, zvyšné sú metalické. Tento fakt mi trochu prekáža, ocenila by som, keby bolo matných viac, povedzme, že aspoň dva.



Čo sa týka tieňov samotných, pigmentácia je veľmi dobrá, krásne sa dajú blendovať a na viečkach držia bez pohnutia celé hodiny. Jediné, čo ma naozaj prekvapilo je, že posledný tieň, ktorý sa v paletke javil byť tmavomodrý (metalický), bol v skutočnosti čierny s jemnými modrými trblietkami, ktoré v konečnom dôsledku ani nie je až tak vidno.

Mne osobne zložením aj odtieňmi viac sedí tá prvá paletka, Smokey Romantic, ale ak máte rady modré a fialové odtiene, táto druhá vám bude vyhovovať 😊.





Podkladová báza je poslednou z noviniek. Podkladovky tohto druhu ja osobne veľmi neobľubujem a nevyhľadávam, keďže som zvyknutá na hydratačné bázy tekutej alebo ľahkej krémovej štruktúry. Táto, zmatňujúca, je skôr silikónová, no musím uznať, že na pleti je veľmi príjemná a vytvorí dokonalý podklad pre makeup. ak teda obľubujete tento druh podkladových báz, rozhodne ju skúste 😊.




Tak čo, oslovili vás tieto krásne novinky? Mňa rozhodne áno, tak vám na záver ešte priložím fotky líčenia, ktoré som s nimi vytvorila 😊.


Majte pekný deň ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára