štvrtok 5. novembra 2020

Môj nový objav - kozmetika Bioten

 Ahojte, v dnešnom článku by som vám veľmi rada ukázala kozmetiku, ktorú intenzívne testujem už niekoľko týždňov a ostala som z nej natoľko nadšená, že som sa rozhodla predstaviť vám ju takto, prostredníctvom článku, so stručnými recenziami a popismi produktov.

Prírodná kozmetika Bioten sa zameriava hlavne na čistenie pleti. Je vegánska a obsahuje viac než 80% prírodných zložiek. K dispozícii majú rôzne rady produktov - či už pre citlivú, zmiešanú pleť alebo napríklad zrelú s vráskami.


V balíčku som mala aj takýto zaujímavý "darček" - semiačka kvetov aj s hlinou na zasadenie 😊



Táto ružová rada je určená na šetrnú starostlivosť o suchú a citlivú pleť. Obsahuje 100% prírodný šafran. V mojom balíčku sa nachádzala micelárna voda v plnej aj cestovnej veľkosti a odlíčovacie mlieko.

Micelárka je veľmi príjemná, vôbec som po nej nemala začervenanú pleť (čo sa mne po micelárkach zvykne stávať). Rovnako nemám rada, ak micelárna voda pení viac ako mydlo a ešte tak aj smrdí. Pri tejto ani jeden zo spomínaných faktorov nehrozil. Produkt bol na pleti veľmi príjemný a na to, že micelárky vôbec nepoužívam, som si túto aj celkom obľúbila.

Pleťové mlieko má nádhernú vôňu. Jemná, kvetinová, ženská vôňa je zmyselná a výnimočná (pokojne by som ju prijala aj ako parfém). Produkt na pleti pôsobil upokojujúco, dodal jej potrebnú hydratáciu a bežné líčidlá bez väčších problémov odlíčil. 



Zelená rada je vhodná pre normálnu a zmiešanú pleť. Testovala som micelárny čistiaci gél, odlíčovač očného makeupu a pleťový píling. 

Čistiaci gél obsahuje 100% prírodnú dulu.  Je veľmi príjemný, má jemnú štruktúru, ktorá sa ľahučko aplikuje a pleť zanecháva vyčistenú, hladkú a hydratovanú. Čistiace gély som v poslednej dobe aktívne zaradila do svojej skin care rutiny a tento je rozhodne jedným z tých, po ktorých siaham pravidelne.

Odlíčovač očného makeupu obsahuje 100% prírodnú bavlnu. Má tekutú, doslova vodnatú štruktúru a naozaj kvalitne odlíči bežné líčidlá - a to nielen z očí, ale aj z pleti. Povedala by som, že má dokonca lepšiu odlíčovaciu schopnosť, než vyššie spomínané odlíčovacie mlieko z rady pre suchú a citlivú pleť. Skutočne skvelý produkt!

Pleťový píling obsahuje 100% prírodný med a marhuľové jadrá. Má jemné zrniečka, ktoré dokonale prečistia pokožku a odstránia z nej prebytočné odumreté zvyšky. Kombinácia medu a marhule vytvára ojedinelú, priam exoticky pôsobiacu arómu, ktorá je však veľmi jemná a príjemná.


Tak čo, zaujala aj vás kozmetika Bioten?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára