sobota 1. februára 2020

Ako ma Wibo veľmi milo prekvapilo

Ahojte, vítam vás pri prvej recenzii tohto roku 😊.
Vďaka spolupráci s wibo.sk som sa dostala k balíčku produktov dekoratívnej kozmetiky, ktorú som dovtedy videla iba v príspevkoch na instagrame a rôznych reklamách na sociálnych sieťach. Občas mi to prišlo, akoby Wibo bolo všade a ja som nechápala, prečo to na mňa vyskakuje proste odvšadiaľ - žeby to bola až taká dobrá kozmetika? 😁 No a veru, človek často neuverí, až pokiaľ sám nevyskúša a takto som sa presvedčila aj ja. Wibo kozmetika naozaj stojí za to! 👌
Veď posúďte sami v nasledujúcich riadkoch 😉



Začnime rúžmi. V balíčku mi prišli dva - každý úplne iný. Jeden matný, klasický vysúvací, druhý metalický, tekutý. U Adorable matného rúžu (odtieň Choco Kiss) nesmierne oceňujem magnetické zatváranie (ktoré je podľa mňa veľmi praktické napríklad z toho hľadiska, že sa vám v kabelke určite takýto rúž neotvorí) a celkovo naozaj kvalitné prevedenie obalu. Taktiež ma oslovila krásna "pusinka" na vrchu rúžu 😍.
Liquid Metal lipstick som dostala v jednom perfektnom odtieni, ktorý je brutálne univerzálny a na perách vyzerá prekrásne. Aplikátor je štandardný, pracuje sa s ním dobre. Pigmentácia je vynikajúca 👌.
Oba rúže mi vôbec nevysušovali pery, na pocit boli príjemné. Výdrž nebola nejaká bravúrna, ale povedzme si otvorene - ktorý rúž vydrží všetko? Nie je ich veľa 😃





Ďalším zaujímavým produktom Wibo, ktorý som testovala, je Photo Ready paletka kompaktných púdrov. Prečo je zaujímavá? Ja osobne som sa s podobným produktom zatiaľ ešte nestretla. 4 púdre v jednom balení, pričom každý je inej farby - milé, praktické, vysoko pigmentované a navyše aj efektívne! 
Púdre slúžia buď ako podkladové alebo fixačné, tak si to priblížme...
- Zelený znižuje začervenanie
- Biely zjemňuje farebné nezrovnalosti pleti a hydratuje ju
- Ružový pokožku zmatňuje
- Žltý opticky vyhladzuje pleť a maskuje nedokonalosti
Mimochodom, "kazetky", v ktorých sa púdre nachádzajú, sú vymeniteľné - wau!





A to najlepšie na záver - paletka očných tieňov GO NUDE Heartbreaker. Totálna pecka! Fantasticky pigmentované tiene, ktoré počas dňa na viečkach výborne držia, absolútne sa nestrácajú, výborne sa blendujú. Síce prášia, ale to ja považujem za nepodstatný detail, pretože prášia aj paletky svetových značiek, ktorých cena je x-krát vyššia, takže nie je o čom 😁👌.
Paletka obsahuje matné aj metalické tiene v (prevažne) ružových a oranžových tónoch.
Ak vám podobné tiene v zbierke chýbajú, neváhajte ani sekundu a okamžite kupujte, pretože ak niečo z tejto recenzie fakt stojí za to, tak je to táto paletka. Stojím si za ňou na 220%!!

Video s líčením s touto paletkou nájdete TUUU.






Na záver ešte swatch fotka rúžov a 2 tieňov z paletky (ak chcete vidieť kompletné swatch video tieňov - nájdete ho na mojom instagrame - TUTO KLIKNI ).


Tak čo, oslovili vás nejaké produkty z tejto recenzie? Mňa rozhodne áno 😍. Ďakujem Wibo, za túto nesmierne pozitívnu skúsenosť ❤.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára