nedeľa 6. októbra 2019

Halloweenska kolekcia LUSH


Ahojte 😛. Október je tu a s ním aj halloweenske líčenia a masky. Ale čo takto halloweenska kozmetika? 😏 LUSH vytvoril celú radu produktov inšpirovaných Halloweenom a ja som mala tú česť niektoré z nich otestovať, tak sa poďme v skratke pozrieť na to, čo to bolo 😊👻.




Sparkly Pumpkin pena do kúpeľa


Táto milá, extra trblietavá tekvička je vlastne pena do kúpeľa. Vôňa limetiek a grepu vás prenesie do raja, akože fakt vážne - vonia fantasticky 😏👌. Vytvorí parádnu penu a prevonia celú kúpeľňu. Úžasné 😍😍.


Punkin Pumpkin bomba do kúpeľa


Škorica, mandarínky a limetka - tak vonia táto rozkošná bomba do kúpeľa. Pre mňa absolútne božská vôňa, veľmi vhodná do týchto chladných jesenných dní, keďže upokojí a navodí pomaly až vianočnú atmosféru. O bombách Lush sa tu ani nemusíme baviť, keďže to je to, čím je Lush populárny a kto ich bomby skúšal, vie, že je to opodstatnené 😏.


Ghost in the Dark mydlo


Výrazná citrónová vôňa tohto mydla je taktiež veľmi krásna, ak obľubujete citrusové vône.
Toto "chutné" mydielko v tvare ducha, ktorý vás skôr poteší, než odstraší, je naozaj dosť veľké. Jeho štruktúra je veľmi jemnučká, krásne pení a je vhodné nie len na ruky, ale aj telo, keďže absolútne nevysušuje pokožku. Navyše, ak ho nasvietite svetlom, v tme svieti na zeleno 😍.



Tak čo, zaujala vás halloweenska kolekcia Lush? V ponuke majú aj kopec iných produktov - scrub na pery, sprchový sliz a rôzne iné zaujímavé vecičky 😏. 
Celú radu si môžete pozrieť tu: Halloweenska kolekcia LUSH
Ja som produkty testovala aj s mojím Miškom a teda, bola to zábava 😊.
Odo mňa je to na dnes všetko, prajem vám už onedlho poriadne bláznivý Halloween 😜👽💀👾.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára