streda 2. októbra 2019

El pecky z Elnino

Ahojte 😊. Nedávno som sa dostala ku testovaniu produktov z elnino. Ako to už u mňa býva zvykom, keď môžem, rada si na testovačky vyberám produkty, ktoré vôbec nepoznám a viem, že ani vy o nich neviete veľa, aby som vám mohla priniesť niečo nové 😏. Inak to nebolo ani pri tomto testovaní, preto som si vybrala značky Ahava, Franck Provost a Eco Denta. Čo všetko som testovala a ako to dopadlo si môžete prečítať v nasledujúcich riadkoch 😊.


Začnem s produktmi značky Franck Provost, keďže tých bolo viac. Franck Provost je francúzska značka kvalitnej vlasovej kozmetiky, ktorá sa vo Francúzsku bežne používa v salónoch. Očakávala som kvalitu a tú som aj dostala. Testovala som keratínovú masku pre suché a poškodené vlasy a taktiež šampón a kondicionér.


Maska pôsobila na moje vlasy presne tak ako mala. Keratínová zložka ich dokonale zjemnila a vyhladila a vždy po jej použití vyzerali moje vlasy zdravšie a krajšie (a dokonca by som povedala, že aj upravenejšie 😃🙈). 
Veľmi oceňujem jej veľké 250 ml balenie, pretože vydrží naozaj dosť dlho.
Navyše, krásne vonia 😏👌. 


Šampón a kondicionér som dostala v menšom, kvázi vzorkovom balení. Určené sú prioritne na veľmi suché a citlivé vlasy. Moje vlasy si po odfarbovaní a rôznych menších experimentoch toho za poslednú dobu prežili celkom dosť, preto sa mi produkty určené na daný typ vlasov dosť hodili. Opäť raz musím skonštatovať, že sú naozaj efektívne. Suché vlasy zľahka hydratujú, vďaka čomu vyzerajú zdravšie a vlasy nie sú vôbec zaťažované. 
Značku Franck Provost som si veľmi obľúbila a odkedy ich produkty doma mám, používam ich pravidelne. Rozhodne je to kvalita, ktorá sa oplatí vyskúšať ak chcete pre svoje vlasy to najlepšie.
Navyše, v ponuke majú rôzne zaujímavé vlasové produkty - šampóny a kondicionéry na farbené či blond vlasy alebo napríklad vyživujúci olej na veľmi suché vlasy.


Zlupovacia maska Ahava ma už pri prvom otvorení milo prekvapila svojou krásnou vôňou, ktorá na mňa pôsobila naozaj upokojujúco (a navyše mi tou vôňou pripomínala jeden trblietavý sprej z detstva, takže o to viac som si ju ihneď obľúbila 😄🙏).
Viete aké bývajú čierne zlupovacie masky, že? Stiahne vám to okrem všetkých chĺpkov na tvári hádam aj vrchnú vrstvu kože a je to tak nepríjemné, že ďalšie tri mesiace nechcete o žiadnej zlupovacej maske ani počuť 😂😂. Preto som sa trošku obávala, keď som si ju prvýkrát aplikovala na tvár. Opak bol ale pravdou a ja som bola v nemom úžase, keď sa mi po asi pätnástich minútach začala na niektorých miestach maska sama odliepať 😻. Dolu zišla bez najmenších problémov a bez akejkoľvek bolesti či nepríjemného pocitu. Pleť po nej ostala hladučká, jemná, zľahka voňavá a svieža. Absolútne nebola vysušená, čo je veľké pozitívum, pretože veľa masiek zlupovacieho typu určených na čierne bodky toto s mojou pleťou robí. Nemôžem síce povedať, že by som nejako očividne videla hneď po prvom použití úbytok čiernych bodiek, ale aj tak som si ju zamilovala, pretože výborne zjemňuje pleť. Je však možné, že pri pravidelnom používaní výskyt čiernych bodiek dokáže aspoň sčasti eliminovať.
Btw., myslím, že táto maska je vhodná pre každý typ pleti. 


Posledným testovaným produktom je Eco Denta bieliaca zubná pasta s aktívnym uhlím. Samozrejme, očakávať výsledky hneď po prvom použití sa nedá, no za mňa z dlhodobejšieho hľadiska táto pasta naozaj pomáha. Ja som už po týždni videla zlepšenie čo sa týka belosti zubov. A čím dlhšie ju používam, tým viac je to vidno. Navyše, má naozaj prírodné zloženie - žiadne zákerné peroxidy, parabény atď., čo je skvelé hlavne ak máte citlivé zuby, ako mám aj ja.
Túto pastu rozhodne odporúčam - za mňa jedna z najlepších svojho druhu, aké som kedy skúšala 👌.
Navyše, za tú cenu...😏😏😏

Nie vždy sa stáva, že som spokojná s každým produktom z testovania, no tento balíček ma naozaj milo prekvapil 😏🙏. Čo vy? Skúšali ste už niečo z týchto produktov alebo sa po prečítaní mojej recenzie na niečo z toho chystáte? 😊



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára