utorok 9. júla 2019

Vysnívaná dĺžka vlasov v priebehu pár minút

Určite nie som jediná, ktorá vždy túžila po dlhých vlasoch, no nikdy sa jej to nepodarilo dosiahnuť. Genetika, stres a rôzne iné faktory ovplyvňujú to, aké dlhé a aké husté sú naše vlasy schopné narásť. Že neexistuje nijaké riešenie ako svojim vlasom môžete zmeniť dĺžku bez toho, aby ste ich mali trvalo nadpojené? Omyl!
Dnes vám poviem pár slov o dokonalých clip in vlasoch, ktoré som mala možnosť otestovať ☺.


Clip in vlasy, teda vlasy, ktoré sa dajú pripevniť iba jednoduchými "zakliknutiami" pomocou malých hrebienkových sponiek, ktoré sú na ich vrchu, som dostala na otestovanie z eshopu clipinvlasy.sk.
Zo začiatku som bola voči tomu skeptická, pretože som sama nevedela do čoho idem - nič podobné som dovtedy neskúšala. No kto raz vyskúša, už sa ich nebude chcieť vzdať, rovnako ako ja ♥.



Vlasy sú vysoko kvalitné, ľudské, takže spolu s vašimi krásne splynú a výsledok bude veľmi prirodzený. Na eshope nájdete veľké množstvo odtieňov, dĺžok a gramáží (hustoty) vlasov, takže vám garantujem, že si každá z vás vyberie to pravé. Keď sa už našli vlasy vhodné pre mňa - mám svoje tmavohnedé odfarbené do svetlej balayage - nájdu sa už asi naozaj pre každého :D.




Zo začiatku možno budete mať trochu zvláštny pocit - hlavne ak ich budete mať v takej dĺžke a hustote ako ja - no po chvíľke si na to zvyknete a bude to super :). Pretože nie je nič lepšie, ako splniť si svoj sen o dlhých či hustejších vlasoch v priebehu pár minút, že? ☺
Navyše, dajú sa natáčať, žehliť, či "prirobiť" do účesov, čo je opäť raz nesmierne praktické. 
Ak neviete ako si ich aplikovať, na eshope nájdete aj videá s presnou inštruktážou (a okrem toho napríklad aj fotky premien iných žien, ktoré tieto vlasy používajú).
Clip in vlasy sú výhodná investícia, pretože použiť ich môžete nespočetne veľa krát a "nahodiť a zhodiť" kedykoľvek sa vám zachce.
Tak čo? Pôjdete do toho aj vy? ☺♥





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára