utorok 13. augusta 2019

Moje leto s LUSH kozmetikou

Ahojte ♥. 
Dnes by som vám rada predstavila zopár zaujímavých produktov prírodnej ručne vyrábanej kvalitnej kozmetiky LUSH, ktorú určite viacerí poznáte najmä vďaka ich populárnym "bombám" do kúpeľa. Podľa mňa je veľká škoda, že veľa ľudí od nich pozná iba produkty na kúpanie a sprchovanie, pretože majú toho v ponuke oveľa viac a rozhodne sú to produkty, ktoré stoja za vyskúšanie ;). Poďme teda na to, predstavím vám 3 skvelé LUSH produkty dokonale sa hodiace na leto ♥.



Sezame suntane lotion - mlieko na opaľovanie


Toto malé chutné 100 ml balenie opaľovacieho mlieka sa šikovne vojde do akejkoľvek kabelky, čo je v lete veľmi praktické. Čo sa týka jeho vlastností, určite vás zaujme vôňa sezamu (ak poznáte sezamové tyčinky, toto mlieko vonia presne rovnako :D). Výborne hydratuje pokožku, ktorá sa po jeho použití navyše na slnku aj pekne leskne (neobsahuje trblietky, jednoducho sa iba od vašej pokožky bude pekne odrážať slnko). Má ochranný faktor 10. Okrem sezamového oleja obsahuje aj kakaové maslo či aloe vera. 
Elbow Grease - telový balzam



Tento balzam bol pôvodne vyvinutý na natieranie suchých miest na lakťoch. Perfektný je však na celé telo. Ja ho používam napríklad na chodidlá, pretože ich v lete mávam poriadne vysušené. Fantasticky (a navyše dlhodobo!) hydratuje pokožku, veľmi jednoducho sa natiera a úplne skvelo vonia (pomarančový kvet, ylang ylang a neroliová silica - oooch!). Netypický je svojím tvarom a štruktúrou - je to jednoducho rolka :D. Pri kontakte s pokožkou sa ale produkt ihneď rozpúšťa, preto sa aplikuje nesmierne ľahučko. Výborný je napríklad aj na "oživenie" tetovaní, keďže po jeho aplikácii na ne sa tetovaniam krásne rozžiaria farby (skúšala som to na svojom tetovaní, naozaj to zaberá!). 
Elbow grease je perfektná vec!


Scrub Scrub Scrub - sprchový píling




Dávno som nemala voňavejší a zaujímavejší píling, ako je tento! Ohúrená som ním bola už pri prvom otvorení, pretože tá svieža výrazná vôňa limetky sa nedala prehliadnuť. Píling obsahuje aj pyré z černíc a čiernych ríbezlí, čo tiež veľmi príjemne dotvára jeho vôňu. Po aplikácii na pokožku zistíte, že produkt je poriadne pigmentovaný a vy sa budete cítiť akoby ste mali na sebe nejaký bahenný zábal, pretože ostanete celí čierni :D. Za mňa však aj tento fakt pridáva na atraktívnosti Scrub pílingu. Jeho štruktúra je hustá a pílingové čiastočky sú dostatočne veľké, takže je veľmi efektný. Ja som si ho jednoducho zamilovala a verím, že kto ho vyskúša, zamiluje si ho tiež ♥♥.


Tak čo? Zaujali vás tieto LUSH produkty, ktoré mne osobne veľmi spríjemňujú toto leto? ;)
Ja hovorím kozmetike LUSH jedno veľké áno, pretože nielenže je prírodná a vegánska, ale aj obaly sú buď recyklovateľné alebo vratné a znova použiteľné, čo je fantastické. Som rada, že som vďaka tomuto testovaniu mohla rozšíriť svoje znalosti a skúsenosti s LUSH kozmetikou. Skúste ju aj vy a určite budete milo prekvapení ;).




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára