utorok 30. októbra 2018

Vôňa hrozienok a slimačí sliz - testovanie produktov z chinin.shop

Ahojte ☺. Dlhšie sme sa nevideli na mojom blogu pri príležitosti nejakej recenzie, takže je na čase to zmeniť! ☺
Dnes by som vás rada predstavila niekoľko produktov z www.chinin.shop, ktoré som dostala v rámci môjho "ambasádorovania" pre Milvu na testovanie.
Keď mi balíček prišiel, bola som viac než prekvapená - a to nie len množstvom produktov, ktoré sa v ňom nachádzali. Ako prvá mi padla do očí, mne už dobre známa, značka Krista G (na ktorej produkty som vám priniesla recenziu nedávno - ak ste ju nečítali, klik SEM). Ďalšou značkou, ktorá sa v balíčku nachádzala vo vcelku početnom zastúpení bola, obľúbencom Chinín shopu a Milvy určite známa, značka Bilka. Testovala som konkrétne hrozienkovú hyalurónovú, totálne sviežu radu produktov.
No a na záver ma čakalo malé prekvapko - keď som na spodku balíčka našla pre mňa úplnú novinku - značku Heldiva Prima, ktorá je charakteristická obsahom extraktov zo slimačieho slizu vo svojich produktoch. Slimačí sliz je zložka, ktorá v kombinácii so starostlivo vyberanými bylinnými extraktmi prináša rýchly omladzujúci efekt. Značka Heldiva Prima má v ponuke množstvo vysoko kvalitných produktov na tvár, telo a vlasy.


Tak poďme na to! ☺
V nasledujúcich riadkoch vám v skratke predstavím svoje pocity a dojmy z testovania týchto produktov...

Krista G Telový píling s extraktom z lesných jahôd


Milujem voňavé veci a milujem jahody, jahodovú vôňu a všetko jahodové. Čakala by som čokoľvek, ale že bude tento píling voňať ako žuvačky, to by mi nenapadlo :D. Každopádne, pri sprchovaní je to veľmi príjemná vôňa, ktorá vám prevonia celú kúpeľňu. Čo sa týka zrnitosti pílingu, tento píling je skôr jemný, s drobnými zrniečkami, vhodný nielen na telo, ale rozhodne aj na tvár. Mojim potrebám postačoval a bola som s ním maximálne spokojná (aj keď som zvyknutá na trochu hrubozrnnejšie pílingy. Ak ale vyhľadávate skôr tie jemné, toto je rozhodne správna voľba práve pre vás). Tento píling je z čisto prírodných zložiek, je vhodný aj pre citlivú pokožku a má upokojujúce účinky. Pleť je po ňom krásne vyhladená a jemná.
♥ Kúpite tu: píling


Krista G bylinný sprchový gél na intímnu hygienu


Neviem, či je to vďaka výťažkom z harmančeka, ale tento gél naozaj nádherne vonia. Jemná príjemná vôňa pôsobí priam upokojujúco. To však platí aj o géli samotnom. Je vhodný aj pri zápaloch a podráždeniach, keďže má antimykotické účinky. Ja som si ho obľúbila až natoľko, že som ho počas testovania minula takmer úplne celý :D. Rozhodne odporúčam ☺.
♥ Kúpite tu: gél


Bilka čistiace pleťové mlieko a micelárna voda


Na odlíčovacie mlieka a micelárky si celkom potrpím. Mlieka vyhľadávam hlavne hydratačné a najlepšie z čisto prírodných zložiek, aby nedráždili pokožku. Preto som s týmto mliekom maximálne spokojná- vzhľadom na to, že presne spĺňa moje kritériá. Je jemné, pokožku krásne hydratuje, no pritom nie je mastné (má skôr tekutejšiu mliekovú štruktúru, nie krémovú, ako mávajú niektoré hustejšie odlíčovacie mlieka). Má až natoľko hydratačné schopnosti, že by som ho pokojne odporučila aj namiesto pleťového krému od mejkap. Skvelá vecička (a navyše prekrásne jemne hrozienkovo vonia - ako všetky produkty v tejto rade).
Micelárky sú u mňa dosť citlivá záležitosť. Nie som alergická na nič, čo sa týka kozmetiky a nikdy som nemala nijaké alergické reakcie, začervenania a podobne. Stalo sa mi to jedine pri niektorých micelárkach, čo je celkom zvláštne. Táto micelárka je veľmi dobrá, avšak mierne ma z nej štípali oči. Čo je ale pre mňa podstatné - nemala som po nej nijaké začervenania na tvári, čo je super.
Tak ako mlieko, aj táto micelárka veľmi dobre odlíčuje rôzne líčidlá. Spolu tvoria super kombo - ja si zvyknem najprv odlíčiť celú tvár mliekom a nakoniec ju ešte "prebehnem" micelárkou na odlíčenie posledných zvyškov mejkapu.
♥ Kúpite tu: mlieko a micelárka


Bilka hydratačný BB krém


No, musím sa priznať. Toto bol prvý BB krém, ktorý som v živote vyskúšala, a to sa kozmetike venujem! :D Bola som spokojná? Ja vlastne ani neviem, keďže BB krémy nepoužívam a neviem presne čo od nich očakávať. Preto som tento BB krém testovala trochu dlhšie. Musím uznať, že je rozhodne celkom multifunkčný, pretože sa dá použiť nielen ako podklad pod mejkap, ale aj samotný, na denné nosenie, bez použitia mejkapu. Ja som ho dokonca skúšala nosiť na bežné nosenie na viacero spôsobov - čisto iba sám o sebe, ale aj s použitím púdru a fixačného spreja - jednoducho som skúšala no :D. Moje dojmy sú asi také, že je tento produkt skvelý na hydratáciu a krásne zjednocuje pleť a dokáže zakryť drobné nedokonalosti. Je jemnej hnedkastej farby a jeho odtieň sa celkom schopne dokáže prispôsobiť tónu vašej pokožky. Čiže ak ste milovníčkami BB krémov, za mňa tento určite vyskúšajte lebo je veľmi fajn a jeho vlastnosti sa mi celkom pozdávajú.
♥ Kúpite tu: BB krém


Bilka sprchový gél, krém na ruky, hydratačný pleťový krém a pleťové sérum


Milujem voňavé citrusové sprcháče a tento sprcháč mi rozhodne ulahodil. Navyše je aj hydratačný, čo je pre mňa pri sprchových géloch veľmi dôležité. Veď nikto nechce mať po sprchovaní totálne vysušenú pokožku, že? 
Krém na ruky zase raz presne ulahodil môjmu vkusu, pretože je hydratačný, ale nie mastný. Milujem ho!
Sérum som si úplne zamilovala, pretože milujem produkty s hydratačným účinkom, ktoré sa do pleti rýchlo vsiaknu a presne takto toto sérum funguje. Fantasticky hydratuje pokožku a dokonca mám pocit, že aj mierne zjemňuje vrásky. Pleť je po ňom svieža, jemná a vyhladená.
Toto sérum tvorí výbornú dvojicu s hydratačným pleťovým krémom. Ja ich používam spolu - najprv nanesiem na tvár sérum, nechám ho trochu vsiaknuť a nanesiem krém, ktorý je presne ako vyššie spomínaný krém na ruky - vysoko hydratačný, ale nie mastný, čiže za mňa super! ☺


Heldiva Prima Čistiaci gél na tvár a Multifunkčné intenzívne regeneračné sérum


Na tomto čistiacom géli ma oslovilo hlavne to, že jeho jemné zloženie zabraňuje upchávaniu pórov a tvorbe čiernych bodiek. Čo sa týka vône, tak mne skôr smrdí ako vonia, aj keď by malo byť bez parfémov (alebo možno práve preto? :D). Na pleti je príjemný, jemne čistí a odstraňuje líčidlá a čo sa mi veľmi páči - pleť nevysušuje. Inak ja nie som veľmi fanúšička tejto konzistencie produktov na čistenie a odlíčovanie tváre...
Sérum, ktoré je vhodné pre všetky typy pleti, je super na tvár a dekolt. Pokožku vyhladzuje, zjemňuje, prinavracia jej elasticitu a je veľmi príjemné. Ja mám veľmi rada takéto vyhladzujúce zjemňujúce produkty.
♥ Kúpite tu: čistiaci gél a sérum


Heldiva Prima Šampón pre suché a poškodené vlasy a vyživujúca hydratačná maska


Pri šampóne ma príjemne prekvapila jeho vôňa - vonia podobne ako farebné šampóny na vlasy,  ktoré som niekoľko rokov používala. Maska vonia ako Milva chinínové masky, ktoré už dlhodobo používam aktuálne. Oba tieto produkty sú veľmi príjemné a nemám im čo vytknúť. Šampón je veľmi fajn, pretože pomáha eliminovať výskyt lupín, s ktorými mávam často problémy a po maske sa vlasy výborne rozčesávajú.
♥ Kúpite tu: šampón a maska


Verím, že bola pre vás táto recenzia užitočná a že som vás niektorými produktmi možno inšpirovala, aby ste ich vyskúšali aj vy ☺.
Vidíme sa čoskoro pri novom článku ♥.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára