pondelok 16. apríla 2018

Recenzia na paletky Bh cosmetics + líčenia s ich použitím

Ahojte! ☺
Tento článok nebude len o opísaní paliet tieňov, ktoré aktuálne používam. Nájdete tu aj kopec fotiek mojich najnovších líčení s ich použitím... ;)
Tí čo môj blog sledujete pravidelne určite viete, že pri svojich líčeniach som začínala s lacnými paletkami z aliexpressu. Tie síce používam ešte aj teraz (niektoré sú fakt skvelé, nájdete tu niekde na ne aj recenzie), ale ako som pokročila s líčením, pokročila som aj s používaním paletiek. Momentálne sú však mojimi favoritmi paletky od Bh cosmetics, ktoré som si nedávno kúpila cez notino.sk
Možno niektorí počujete o tejto značke teraz po prvý raz, ale verte mi, že aj menej známe značky dokážu očariť ;)


Kúpila som si hneď dve - "Foil eyes" a "Smoky eyes". Jedna je skôr na dymové líčenia a v druhej nájdete aj pestrejšie odtiene. Tiene v týchto dvoch paletkách sú spolu všestranne kombinovateľné, keďže obsahujú tak matné, ako i trblietavé farby.


Jedna stojí, ak sa nemýlim, 12,65€. Každý jeden tieň je v dostatočnom množstve, preto si myslím, že dlho vydrží nielen začiatočníkom, ale aj skúsenejším makeup artistom. Tiene môžete nanášať nasucho, ale i namokro (s navlhčeným štetcom, kedy dosiahneme lepšiu pigmentáciu farieb). Mne tieto palety nesmierne vyhovujú. S tieňmi sa ľahko pracuje, keďže takmer všetky sú skvelo pigmentované a nemusíte ich nanášať na viackrát (ja však pri každom líčení používam pod tiene buď nejakú bázu alebo korektor či mejkap, aby na očiach lepšie držali).


Musím pochváliť aj ich balenie, pretože od krabičky, až po uzatváranie priesvitného veka je podľa mňa všetko veľmi kvalitné (súdiac aj podľa niektorých tých lacnejších paliet tieňov z aliexpressu, ktoré boli teda naozaj páperové). Dokonca sa mi stalo, že mi jedna už aj spadla na zem a (vďakabohu) sa nič nestalo ani tieňom, ani obalu. Proste super! ;)


Ako môžete vidieť na fotke, farby sú naozaj krásne sýte. Síce nemám urobenú nijakú "swatches" fotku, kde by ste ich videli pekne jeden vedľa druhého nanesené na ruke... ale keďže ich mám už istý čas, stihla som s nimi vyskúšať už niekoľko líčení. Tí, ktorí ma sledujete aj na instagrame, ste už tieto líčenia pravdepodobne videli, ale pre iných - nech sa páči - malá ukážka, čo všetko sa s týmito paletkami dá vyčariť ;)

1. líčenie - zvodná ružová
V tomto líčení vlastne namiesto ružového tieňa nebol použitý ružový, ale červený v kombinácii so svetloružovým, aby som docielila želanú farbu ;)
K tomu niečo svetlé a do kútikov fialová a je to ;) Na spodné viečka som na oživenie použila modrý tieň...
Inak fialových a modrých tieňov je v týchto paletkách na výber celé spektrum, takže sa s týmito odtieňmi určite skvelo vyhráte ;)




2. líčenie - V obľúbených farbách
Na toto líčenie som použila len tri tiene - tyrkysový, modrý a fialový. Pohrala som sa teda s mojimi obľúbenými farebnými kombináciami. Cez stred viečka som vytvorila korektorom jemnú linku, aby bolo líčenie zaujímavejšie...




3. líčenie - Vamp style
Líčenie na štýl upírskej témy. Tmavé dymové líčenie doplnené svetlou farbou a jemnou ružovou... dramatický vzhľad dotvorili ombré pery...
(čierny tieň je z jednej staršej paletky z ali, keďže v týchto paletách vyslovene čierna farba medzi tieňmi chýba)




4. líčenie - Svetlá ružová doplnená fialovými perami
Líčenie v jemnej svetlej ružovej a matnej hnedej farbe (hnedá bola z paletky z ali, keďže v týchto paletkách svetlé hnedé matné nude tiene chýbajú), doplnené výraznými linkami...




5. líčenie - Medené farby a "fishtail brows"
Líčenie v medených farbách (tiene boli použité aj na oči, aj na pery) a k tomu vyskúšanie nového úletu v líčení obočia - "fishtail brows", teda obočie v tvare rybieho chvosta...




6. líčenie - Modromodré oči
Modrú samotnú na očiach veľmi nemusím, ale v kombinácii troch odtieňov modrej a výrazného ružového rúžu to nakoniec vypálilo celkom fajn...



Verím, že sa vám líčenia páčia a že som vám ich fotkami poskytla dostatočný obraz o pigmentácii a kvalite tieňov zo spomínaných dvoch paletiek značky Bh cosmetics. Snáď vám práve táto recenzia pomohla v rozhodovaní o ich kúpe ;)
Prajem vám ešte pekný deň ♥
P.S. - Už onedlho čakajte na blogu ďalšiu várku recenzií, nielen na dekoratívnu kozmetiku, ale aj klasickú... a aj nové články z môjho "mommy life" ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára