sobota 5. februára 2022

Vely - šťavnaté vitamíny slovenskej výroby

 Ahojte, dnes by som vám veľmi rada predstavila jeden špecifický, nekozmetický produkt. Už niekoľko týždňov u mňa v príbehoch na instagrame môžete vidieť gumené vitamíny v skvostnej dizajnovej krabičke - Vely. Rada by som preto bližšie povedala pár informácií k tejto značke a zhrnula vám svoje dojmy z testovania Vely vitamínov. Poďme na to... 😉


Roztomilé gumené hviezdičky Vely sú 100% prírodným doplnkom stravy vyrábaným na Slovensku. Vyvinuté sú odborníkmi na výživu a lekárnikmi, s klinicky overenou účinnosťou ; dôsledne testované. Táto značka ponúka niekoľko druhov šťavnatých vitamínových komplexov pre rôzne životné obdobia ženy.

Filozofia vitamínov Vely prihliada na ženský cyklus a jeho fázy, rovnako ako aj na rôzne obmedzenia či intolerancie. Chce sa dostať k ženám čo najbližšie a podporiť ich. Každá žena chce byť obdivovaná a krásna - attractiVELY, statočná a odvážna - braVELY a žiť svoj život aktívne - actiVELY 💖.

Produkty Vely obsahujú prírodné výživné látky, sú bez obsahu umelých farbív a konzervantov, lepku, sóje, orechov a GMO.


Vybrať si môžeme spomedzi štyroch kategórií produktov - Teen, Twenty, Pregnant a Mature. V každej kategórii nájdete vitamíny určené pre daný typ životného obdobia ženy. Pri Teen vhodných pre tínedžerky napríklad vitamíny pre zdravú pleť, pri Twenty pre silné vlasy, doplnenie energie či vnútorný pokoj. V kategórii Pregnant natrafíte na vitamíny pre mamičku i zdravý vývoj bábätka a v Mature vás očaria Kolagén krásy, Zmiernenie vrások či Udržanie balansu.


Ja som si vybrala be assured - vitamíny pre vnútorný pokoj. Tento vitamínový komplex napomáha vyrovnať sa s každodenným stresom a prispieva k duševnej rovnováhe. Vitamínové hviezdičky majú úžasnú (naozaj šťavnatú) čučoriedkovú príchuť, ktorá je naozaj chutná (často som sa totiž pri gumených vitamínoch stretávala s tým, že buď chutili umelo alebo nepríjemne presladené, pričom tieto sú naozaj výborné a chutné) 👍.

Vitamíny obsahujú zložky ako napríklad:

 - konopný olej s vitamínom E, ktorý prispieva k ochrane buniek pre oxidačným stresom

- l-theanín, ktorý podporuje sústredenie, koncentráciu, pocit vnútornej pohody a znižuje nervové napätie

- GABA - pre navodenie efektu relaxácie

- ashwagandha - ajurvédska bylina priaznivo ovplyvňujúca duševné zdravie a dobrý spánok. Pomáha bojovať proti nadmernému stresu, podporuje koncentráciu a znižuje mieru únavy a vyčerpania


 Balenie obsahuje 60 kusov hviezdičiek, pričom dávkovanie je 2 hviezdičky denne - teda 1 balenie vydrží mesiac. 

Čo sa týka obalu samotného - veľmi oceňujem originálne dizajny na všetkých Vely produktoch. Sú krásne, naozaj jedinečné a navyše sa krabičky dajú po spotrebovaní vitamínov použiť aj na uschovanie rôznych drobností alebo napríklad ako stojan na perá či štetce na líčenie.

Pokiaľ ide o samotné vitamíny, moja skúsenosť je nesmierne pozitívna. Ja osobne som človek, ktorý síce navonok veľa toho najavo nedá, podvedome ho dosť zvyknú trápiť rôzne problémy, pričom to dusí v sebe a zbytočne si tým spôsobuje neustálu vnútornú nervozitu. Taktiež som si nedávno prešla psychicky dosť náročným obdobím, čo na mne zanechalo následky v podobe horšieho zaspávania a občas aj celkovej nespavosti (ale aj ďalšie iné fyzické nepríjemnosti ako napr. akné). 

Vitamíny som testovala celý jeden mesiac, aby som mohla spoľahlivo potvrdiť alebo vyvrátiť ich sľubované účinky. Po niekoľkých dňoch som spozornela, keď som si uvedomila, že som oveľa viac "v pohode", netrápim sa zbytočnosťami a som celkovo šťastnejšia a viac sústredená trebárs pri práci či písaní, ktorému sa aktívne venujem ako autorka príbehov. Rovnako sa zvýšila moja produktivita a tvorivosť.

Nedúfala som a vôbec som s tým nepočítala, no opak sa stal pravdou. Po necelom mesiaci som písala na instagram Vely, aby som sa uistila, či je skutočne možné, že sa mi vďaka vitamínom konečne lepšie zaspáva a som večer tak "zdravo unavená". Odpoveď znela áno 😍. Moje srdce plesalo radosťou a ja som sa už vtedy tešila ako vám o týchto skvelých vitamínoch konečne poviem aj viac 😊.


Už teraz som plná očakávaní, pretože by som do budúcna určite rada vyskúšala aj Vely pre zdravú pleť alebo silné vlasy (ak vyskúšam, určite o nich odo mňa budete ešte počuť).

Tieto jedinečné slovenské(!) vitamíny teda môžem smelo odporúčať všetkými desiatimi a popravde sa už veľmi teším na svoje ďalšie balenie, pretože mi naozaj očividne pomáhajú (a to viete, že ja som naozaj kritik, ktorý si nekladie servítku pred ústa ak niečo naozaj nestojí za to 😄).

Prajem vám skVELY deň a verím, že vďaka mojej recenzii aj vy siahnete po týchto skvelých produktoch 😊.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára