utorok 22. februára 2022

Pohodlnosť na každý deň s Bonprixom

 Ahojte, drahé beauty a fashion maniačky! 💗 Dnes si opäť dáme niečo z módnej oblasti. Rada by som vám predstavila úžasne pohodlné kúsky z Bonprixu, ktoré oceníte na akúkoľvek bežnú dennú príležitosť - do práce/školy, na nákup či kávu s kamarátkou alebo aj len tak - do obchodu či na úrady.

Mnohé z nás sa snažia vyzerať štýlovo, no zároveň je pre nás "základným kameňom" outfitu pohodlnosť. Móda sa neustále mení a čo bolo trendy na jar, na jeseň už byť nemusí. Je preto vhodné vyberať svoje oblečenie s nadhľadom a siahať po nadčasových kúskoch, akými sú napríklad džínsy či biela blúzka. Poďme sa teda spolu pozrieť na to, ako sa mi podarilo tieto dva kúsky doplniť ďalšími dvomi z Bonprixu a vytvoriť spolu jeden príjemný vkusný outfit na bežný deň v znamení pohodlnosti.


Košeľa voľného strihu sa dá nosiť na veľa spôsobov. Bielou klasikou nič nepokazíte a navyše sa dá fantasticky kombinovať, a to nielen do elegantných lookov.

Táto košeľa je dlhšia, Á-čková a zdobená elegantnými perličkovými gombíkmi. Ja som ju do svojho outfitu zahrnula v trochu neobvyklej verzii - no na to, že je dosť dlhá, dala sa bez problémov zastrčiť za džínsy.

Strečové džínsy rovného strihu pôsobia elegantne už samy o sebe. V outfite som kvôli vyšším topánkam zvolila vyhrnutie ich spodných častí, čo z nich spravilo zrazu úplne iný kúsok.



Pletený oversize svetrík v dymovej šalviovej farbe je úžasným, veľmi pohodlným kúskom, ktorý tento "basic" outfit skvelo dotvoril. je naozaj mäkkučký, materiál nepichá a výborne sa nosí a je ideálny nielen pod zimnú bundu, ale aj samostatne, do príjemných jarných dní.

Čižmy v tomto motíve sú trendom už nejaký čas a mne sa rozhodne veľmi páčia. Dlhšie som pátrala po takých, ktoré by mali aj opätok, no zároveň boli pohodlné pre chôdzu počas bežného dňa a vhodné aj do nepriaznivého počasia a tieto moje kritériá úspešne splnili.

Tak čo? Ako sa vám pozdáva výsledok? 😉 Už len doplniť vhodnou kabelkou a môžete vyraziť! 😊


* Článok vznikol v spolupráci so značkou Bonprix.sk



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára