sobota 7. júla 2018

Pansy.sk - recenzia na eshop a produkty z neho

Ahojte! ☺ Dnes by som vám veľmi rada predstavila jeden fantastický eshop, ktorý ma oslovil nielen kozmetikou a značkami, ktoré ponúka, ale aj skvelým posolstvom. Eshop pansy.sk totiž zákazníkom poskytuje vo svojej ponuke produkty, ktoré neboli testované na zvieratách a sú ekologické. Nájdete na ňom všetko možné, od starostlivosti o pleť, telo či vlasy až po detskú či pánsku kozmetiku, a v neposlednom rade i produkty na líčenie.
Mňa veľmi oslovilo, že majú v ponuke aj jednu veľmi kvalitnú francúzsku značku kozmetiky, z ktorej dva produkty som od nich dostala aj na testovanie - značku Avril.


Ja som z tohto eshopu dostala na testovanie 4 produkty - paletku na líčenie očí značky Makeup Revolution - Soph X, štetec na líčenie tváre značky Avril, čistiace pleťové mlieko značky Avril a zubnú pastu pre Miška značky Jack N´Jill.
Musím povedať, že toto zloženie balíčka ma veľmi milo prekvapilo a všetky produkty nám s Miškom skvelo sadli.
Prejdime ale postupne ku každému jednému, pretože ku každému by som rada niečo povedala...

Paletka Makeup Revolution - Soph X



Po tejto paletke som pokukovala už dlho. V poslednom čase som sa viac dozvedela o tejto skvelej značke a kúpila som si od nich dve iné paletky. Obe boli fantasticky pigmentované a tiene v paletkách boli perfektne farebne nakombinované. O Soph X paletke som toho v poslednej dobe počula veľa, pretože sa akurát "dostala do módy" a kúpilo si ju niekoľko mojich známych. Keď sa táto paletka dostala ku mne, ostala som veľmi potešená a s nadšením som sa pustila do testovania.
No a musím jednoznačne skonštatovať, že ani táto paletka ma, tak ako i predchádzajúce dve od MuR, vôbec nesklamala. Opäť raz som sa dočkala skvelej pigmentácie tieňov, s ktorými sa pracuje veľmi dobre a jednoducho. Dokonca sa mi zdá, že tiene v tejto paletke takmer vôbec neprášia (alebo teda iba minimálne v porovnaní s inými paletkami tieňov, ktoré doma mám), čo je pri aplikácii veľmi fajn. Páčia sa mi opäť aj farby tieňov, ktoré sa v paletke nachádzajú, pretože sa s nimi dá vyčariť množstvo skvelých a originálnych lookov, keďže farby sú navzájom dobre kombinovateľné.
Na ukážku pre bližšiu predstavu o tieňoch a ich pigmentácii, prikladám fotky dvoch líčení, ktoré som s touto paletkou vytvorila.






Štetec na líčenie tváre Avril


Milujem, keď má štetec takýto praktický obal, ako má aj tento. Absolútne super do akejkoľvek kabelky, aby ste ho mohli mať vždy po ruke. Už keď som prvýkrát otvorila tento obal a vyskúšala štetec len tak "na neostro", vedela som, že bude jednoducho skvelý! Mäkkučké štetinky dokážu veľmi jemne a precízne aplikovať na tvár púder, lícenku či bronzer. Milujem takéto skvelé, veľmi kvalitné štetce. Určite by som ho odporučila každej jednej z vás! ☺♥

Čistiace pleťové mlieko Avril


Tak toto pleťové mlieko ma očarilo! Zaľúbila som sa do jeho skvelej jemnej vône ♥. Zvyčajne si veľmi nepotrpím na zloženie produktov, ale zloženie tohto mlieka ma príjemne prekvapilo a oslovilo. Obsahuje totiž organické bambucké maslo a aloe vera či antioxidačný olej z granátového jablka. Je vhodné aj na citlivú pokožku. Mliečko pleť krásne vyčistí a pokožka po ňom ostáva osviežená, hydratovaná a vyživená (a navyše aj príjemne voňavá). Toto balenie má 250 ml, čiže to nie je nijaká malá fľaštička a vydrží vám dosť dlho. Vrelo odporúčam!!

Detská zubná pasta Jack N´Jill


Táto zubná pasta je vďaka svojmu organickému zloženiu považovaná za najbezpečnejšiu pastu pre deti.  Obsahuje iba prírodné zložky a je hypoalergénna a deťom po prehltnutí nehrozia nejaké riziká. Je vhodná aj pre úplne malinké detičky a ich prvé zúbky. Obsahuje organický nechtík na upokojenie ďasien. Jej príchuť je jemnučká, žiadna príliš sladká chuť (keďže neobsahuje nijaký cukor). Dokonca aj jej balenie je údajne recyklovateľné.
Miško má aktuálne 19 mesiacov a už dosť dlho má 16 zúbkov, no k ich umývaniu som ho zatiaľ nútila len ťažko, keďže z kefky bol vždy zhnusený :D. Ale keď som mu ukázala, že na kefke môže byť aj takáto skvelá fajnová pasta, zapáčilo sa mu to a my sa teda pomaly do toho umývania zúbkov už dostávame ☺. Jednoznačne túto pastu odporúčam všetkým mamičkám pre ich drobčekov.

...tak čo? Zaujal vás tento eshop? Za seba môžem povedať, že zaujímavejší eshop som už dlho nevidela a odteraz budem určite ich stálou zákazníčkou ☺♥. Ak sa pozdáva aj vám a chystáte sa tam niečo nakúpiť či už pre seba, svoje dieťatko alebo aj manžela či kamarátku, mám pre vás jednu akciu. Ak pri nákupe nad 15€ na tomto eshope (do 15.7.) použijete kód NWm6B, máte zľavu 20% na celý nákup! Super, nie? Tak šup šup nakupovať kvalitné produkty ☺... podporme spolu takéto výborné eshopy! :)

...na dnes je to už odo mňa všetko, ale v blízkej dobe už pre vás chystám recenziu na produkty, ktoré mi zaslali na testovanie z Nyxu. Kto sa už teší? ☺♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára