nedeľa 4. septembra 2022

Victoria's Secret telové spreje (recenzia)

 Ahojte! V dnešnej recenzii som sa opäť raz rozhodla venovať produktom, ktoré ste si samy vyžiadali svojimi reakciami či už tu pod článkami, na youtube alebo na instagrame. Značka Victoria's Secret je medzi ženami populárna nie iba svojou spodnou bielizňou, ktorá je dnes priam legendárnou, ale aj kozmetikou, ktorá láka vôňou i obalmi. Ja som si opäť raz posvietila na telové spreje, tak sa poďme pozrieť ako dopadlo moje testovanie.


Spomedzi pomerne širokej ponuky som si vybrala nasledovné spreje:

Victoria's Secret Romantic:

Pižmovo-kvetinová vôňa je sladko romantická a nežná, ideálna aj pre mladšie ročníky.

Victoria's Secret Secret Temptation:

Jablkovo-kvetinová vôňa je zvodná, no zároveň pôsobí sviežo aj pre horúce letné dni.

Victoria's Secret Velvet Petals:

Mandľovo-kvetinová vôňa je ideálna pre dobrodružné ženy túžiace pôsobiť zvodne.

Victoria's Secret Love:

Púdrová vôňa je veľmi jemná a čistá, pričom pôsobí láskavo a žensky.



Mojím jednoznačným favoritom sa stala vôňa Velvet Petals, ktorá mi sadla vo všetkých ohľadoch a nesmierne som si ju obľúbila. Je úžasne príjemná, pôsobí sexi a vyzývavo, no pritom nevtieravo. Je hravá a zvodná, ideálna pre bláznivé typy ako som ja 😎.

Už dávnejšie som v recenziách na VS telové spreje spomínala, že ich výdrž je veľmi príjemná. Pozor, líši sa však podľa konkrétnej vône - nie každá jedna vydrží rovnako! Ak ale túžite len po bežnom osviežení vášho tela či oblečenia (prípadne aj vlasov) a chcete sa v blízkych minútach cítiť sviežo a voňavo, tieto spreje sú ideálnou voľbou. Rozhodne by som ich odporúčala aj tým z vás, ktorým bežné parfémy svojou intenzitou prekážajú a siahli by skôr po niečom jemnejšom, menej výraznom. Ja tieto spreje milujem hlavne v prípadoch, kedy len idem niekam narýchlo odbehnúť a nerada by som míňala kvôli krátkej chvíli drahé parfémy. Rovnako sú úžasné aj počas bežného dňa, kedy väčšinu času strávite iba doma, no aj tak túžite trochu voňať a cítiť sa žensky a príťažlivo, v čom vám tieto spreje hravo pomôžu 😊.


Osobne veľmi oceňujem veľké balenia pri väčšine týchto VS sprejov, ktoré sú naozaj skvelé hlavne v prípadoch, kedy spreje používate každodenne (ako napríklad aj ja) a rýchlejšie sa vám míňajú. Osobne mi jeden takýto sprej dokáže vydržať od niekoľkých týždňov až po viac ako rok, čo je naozaj výhodou. Navyše si z nich jednoducho môžete odstreknúť aj do menších prenosných praktických mini balení vhodných do kabeliek (takéto obaly na vône kúpite na internete alebo v parfumériách). Pri mnohých parfumoch to ide oveľa náročnejšie, keďže ich obaly sú robené rôznymi spôsobmi a nie vždy sa dá vrchný sprejový aplikátor jednoducho odstrániť, aby sa vôňa dala odstreknúť.



Ja som teda opäť bola so sprejmi od "Victorie" veľmi spokojná a niektoré používam naozaj každodenne. VS spreje sú jednoducho láska a keď ich raz vyskúšate, určite im prídete "na chuť" 😊. Tak utekajte na elnino aj vy a nakúpte si tie svoje 😊.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára