pondelok 31. januára 2022

Giorgio Armani Sí - recenzia na parfém

 Ahojte, vítam vás pri ďalšej časti môjho "parfémového špeciálu", kde hodnotím parfumy, ktoré som podrobila dôkladnému testovaniu. Jedným z nich bol v posledných týždňoch aj medzi mnohými z vás obľúbený parfum Sí od značky Giorgio Armani. Ako prešiel mojím testom? Dozviete sa v nasledujúcich riadkoch... 😉


Zloženie vône

Hlava: cassis

Srdce: ruža may, frézia

Základ: vanilka, ambroxan, drevité tóny, pačuli

〜〜

Tento parfum som si vybrala na testovanie z viacerých dôvodov. Prvým bol fakt, že je medzi ženami veľmi obľúbený a recenzie mi nahovárali, že by svojou výdržou a vlastnosťami skutočne mohol stáť za to. Pri mojom výbere zavážilo aj zloženie vône - osobne milujem a doslova vyhľadávam vône, ktoré majú v zložení obsiahnuté ingrediencie - ambra, pižmo a pačuli v rôznych kombináciách. Zaváži u mňa aj obsah drevitých tónov v základe vône. Táto vôňa obsahuje pačuli a rovnako aj drevité tóny, preto som aj bez vyskúšania vedela, že mi určite sadne a bude sa mi páčiť - čo sa mi, samozrejme, aj potvrdilo 😉. (Mimochodom, vo verzii toaletnej vody obsahuje dokonca všetky spomínané zložky v základe - ambru, pižmo, drevité tóny aj pačuli).


〜〜

Charakteristika a výdrž vône

Tento parfém s drevitým základom pôsobí romanticky, elegantne a zvodne. Je výrazný - osloví hneď na prvý šup a svojou výdržou tromfne akékoľvek iné parfumy v rovnakej (ba možno aj vyššej) cenovej kategórii). Vôňa je zmyselná a luxusná, no zároveň príjemná a nepôsobí "vtieravo" - taká nerušivo výnimočná 😉. Jej výdrž oceníte nie iba na tele, ale aj vlasoch a oblečení, kde sa dokáže taktiež udržať naozaj dlho. 


Moje záverečné hodnotenie

Moje hodnotenie znie - 10/10! Táto vôňa je naozaj skvostná! Pompézna a luxusná, no zároveň má v sebe čosi krehké a zvodné. Je výrazná, ihneď osloví a zaryje sa do pamäte vašich čuchových pohárikov. Jej výdrž je naozaj výborná a príjemný - jednoduchý, no pritom elegantný dizajn osloví rovnako ako vôňa samotná. Rozhodne odporúčam! 😊👍



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára