piatok 13. augusta 2021

Botanica Slavica - výnimočná prírodná kozmetika, ktorú sa oplatí spoznať

 Ahojte, dnes by som vám rada predstavila značku Botanica Slavica. Táto úžasná prírodná slovenská kozmetika je "stelesnením" tradičných receptúr v modernom šate a podľa mňa je rozhodne jednou zo značiek, ktoré by si zaslúžili oveľa viac pozornosti.

V nasledujúcich riadkoch vám preto priblížim tri produkty z prémiovej série, ktoré som mala možnosť posledné týždne otestovať.



Intenzívna pleťová maska s liftingovým účinkom

Prvým produktom, ktorý som pre vás odskúšala je pleťová maska. Pleťové masky osobne nepoužívam na pravidelnej báze - mám iba zopár takých, ktoré mi vyslovene sedia a keď už mám použiť nejakú masku - použijem niečo z tých overených. Veľmi rada však skúšam nové a nové masky s napätým očakávaním, či si medzi nimi nájdem nového "maskového favorita". Presne to sa mi podarilo aj pri tejto skvelej maske s výnimočnou vôňou, ktorá pleť vyživí, hydratuje a rozžiari. Je vhodná pre všetky typy pleti (hlavne pre zrelšiu, suchú či "vystresovanú" pleť). Zachováva mladistvý vzhľad pleti, čistí póry, odstraňuje odumreté kožné bunky a pleť detoxikuje. Po jej použití ostane vaša pokožka zjemnená, rozžiarená a zľahka prevoňaná. Textúra je jemná, ľahká, primerane tekutá. Jednoducho sa aplikuje aj odstraňuje.



Čistiaca exfoliačná pena proti nedokonalostiam

Ak milujem určitú štruktúru kozmetiky, rozhodne je to tá penová 😍. Či už ide o telové alebo pleťové produkty, pena je pre mňa vždy veľmi vyhľadávanou formou. Pri tomto produkte ma ihneď oslovila okrem prekrásnej sviežej kvetinovej vône aj jemnučká nadýchaná penová konzistencia, ktorá je na pleti veľmi príjemná. Obsahuje jemné malé pílingové čiastočky, ktoré pleť zľahka prečistia, zjemnia a exfoliujú. Je vhodná pre všetky typy pleti, vrátane citlivej - čo je pre mňa dosť dôležité, keďže v poslednom čase moja pleť kvôli stresu veľmi trpí a je citlivejšia než obvykle (so sklonom k tvorbe akné). Pleť zjemní, vyhladí, upokojí, čistí a zužuje upchaté póry, redukuje nedokonalosti a čo je dôležité - nevysušuje. Vynikajúci produkt, ktorý som si absolútne zamilovala! (škoda, že sa do článku nedajú preniesť aj vône 😄)


Levanduľový olej

Tí, čo ma poznajú vedia, že levanduľu a všetko levanduľové doslova zbožňujem. Levanduľový olej bol preto pre mňa jasnou voľbou. Predpokladám, že viaceré z vás jeho priaznivé účinky pre pleť a vlasy poznajú, no ak nie, pokúsim sa vám ich v krátkosti zhrdnúť. Levanduľový olej je vynikajúci v tom, že je vhodný pre všetky typy pleti (aj citlivú či atopickú a dokonca aj pre deti). Jeho účinky sú upokojujúce a skrášľujúce. Odstraňuje alebo zmierňuje suchosť pokožky (pričom sa ale výborne vstrebáva). Na druhej strane však aj vyrovnáva činnosť mazových žliaz. Pri svrbiacej, začervenenanej a podráždenej pokožke je vynikajúci na jej upokojenie. Pri vlasoch je skvelým pomocníkom v boji proti lupinám a je veľmi vhodný aj pre rýchlo sa mastiace vlasy.

Produkt má pipetkový aplikátor a nádhernú autentickú levanduľovú arómu.


Tak čo? Zaujala vás táto výnimočná prírodná kozmetika? 😊💚

Ak ju chcete vyskúšať, utekajte na e-shop Botanica Slavica a s kódom "mishell15" budete mať 15% zľavu na produkty z prémiovej rady (s čiernou etiketou) 😊.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára