streda 26. mája 2021

Ardell Magnetické riasy s magnetickou linkou - funguje to?

 O magnetických riasach ste už, predpokladám, viaceré určite počuli. Princíp bol jednoduchý - klasické magnetické mihalnice boli tvorené štyrmi časťami - 2 na jedno oko, 2 na druhé, pričom vlastné mihalnice ste si kvázi "pricvakli" zvrchu aj zo spodku magnetickými, ktoré sa spojili vďaka magnetom a držali tak na vašich vlastných riasach. Niektoré fungovali, väčšina však nie. Už vtedy boli magnetické riasy teda dosť rozporuplnou témou.

Momentálne však už istý čas na trhu nájdete inú formu magnetických mihalníc - s magnetickou linkou. Funguje to alebo ide len o ďalší zbytočný "rozmar", ktorý v konečnom dôsledku nikdy nevytvorí efekt, po akom by ste túžili? Vítam vás pri tejto recenzii - verím, že sa vďaka nej dozviete viac o tom, ako a či vôbec takéto riasy fungujú 😉.

Princíp takýchto magnetických mihalníc je opäť raz veľmi jednoduchý - na viečko si nanesiete tekutú alebo gélovú magnetickú linku, na ktorú po uschnutí už iba "pricvaknete" magnetické mihalnice. Tentokrát teda nie sú potrebné 4 kusy, ako pri predošlých spomínaných, ale iba klasické dva - jeden na jedno viečko a druhý na druhé.

Ja som sa pokúšala aplikovať si linku na mnoho spôsobov - hrubšiu, tenšiu, na "nepripravené" viečko alebo aj pri nalíčených očiach na tiene. Nechala som ju zaschnúť kratšie aj dlhšie, snažila sa tak aj onak, no nikdy to nebolo úplne to pravé orechové.

Základným problémom pri tekutej linke, ktorú som mala ja bolo, že magnety po "nacvaknutí" na ňu vždy po chvíli kus z linky so sebou strhli dolu a preto riasy nikdy nedržali v želanom tvare dlhšie než pár minút.

Pri gélových linkách som počula, že fungujú lepšie a riasy pekne držia, preto by som rada do budúcna vyskúšala tieto riasy aj s gélovou linkou - uvidíme aký bude výsledný efekt 😉.

Inak riasy vyzerali veľmi pekne a prirodzene a ak by ste potrebovali rýchlo si spraviť "objem" a zvýrazniť vlastné mihalnice trebárs na nejaké fotenie alebo iba na kratšiu dobu, považujem túto možnosť za vhodnú alternatívu nalepovania umelých mihalníc. Z dlhodobého hľadiska mi to ale príde dosť nepraktické.

Určite tu veľkú úlohu zohráva aj to, aký typ viečka máte. Pri mastnejších je dosť možné, že linka bez vhodného podkladu nebude dobre spolupracovať, no ja osobne mám viečka normálne a tiež mi nedržala dobre.

Ak by ale magnety "nevytrhávali" časti linky pod sebou, má táto linka skutočne schopnú výdrž (aj sa ťažšie odlíčovala), takže ak vám všetko sadne ako má, myslím, že by tento produkt u vás mohol zožať úspech 😉.

Mne však okrem iného prekážalo aj to, že keďže magnety strhli časť linky pod sebou, ďalej už riasy nedržali na svojom mieste a na viečku sa posúvali, čo nevyzeralo vôbec dobre. Ďalším mínusom je fakt, že vzhľadom na magnety umiestnené vo viacerých častiach každého mihalnicového pásu, už daný pás nedokáže vytvoriť pekný prirodzený oblúk ako bežné nalepovacie umelé riasy, preto na viečkach dosť divným spôsobom odstávajú. K dispozícii je ale viac modelov, takže možno iný model rias by tento efekt nerobil, ťažko povedať (ja som mala model Demi Wispies a dnes už viem, že tento výber nebol práve najšťastnejšou voľbou 😐). Okrem iného, bežné umelé riasy si vieta z konca odstrihnúť, aby vám dĺžkovo sedeli na viečko. Tieto sa nedajú, keďže majú na spodku magnety, a to hneď z krajov.

Aj tak som ich ale už mnohokrát využila na spomínané fotenie, kedy som potrebovala urobiť napríklad produktovú fotku na instagram, pričom som sama bola jej súčasťou a bola som v tom čase iba bežne nalíčená, bez rias - vtedy tento rýchly spôsob vytvorenia zvodného pohľadu za pomoci magnetických rias aplikovaných v priebehu pár sekúnd padol vhod 😉.

Tieto magnetické riasy môžete kúpiť napríklad na elnino, z ktorého som okrem rias naposledy testovala aj jeden výborný sklenený pilník od Gabrielly Salvete, ktorý je vhodný hlavne pre lámavé, tenké, štiepiace sa nechty, ale aj rozjasňujúcu ceruzku od Rimmelu skvelú na prejasnenie miest v oblastiach okolo očí. Posledným testovaným produktom bola sada na farbenie obočia Refectocil, o ktorej vám už čoskoro poviem viac  😉.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára