pondelok 10. februára 2020

5 tipov na výborné drogérkové makeupy

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila niečo "makeupové" 😉. Mám pocit, že makeupom ako takým na svojom blogu nevenujem dostatočnú pozornosť a rada by som to napravila 😁.
Dnes vám preto predstavím 5 makeupov z drogérie, ktoré naozaj stoja za to! 😍.
Nevyberala som makeupy pre určitý typ pleti, takže verím, že si tu príde na svoje každá z vás 😊.
Poďme na to...



Pokúsim sa vám to roztriediť podľa toho, na aký typ pleti sa daný makeup hodí. Začnem preto suchšou pleťou. Na takýto typ je ideálny makeup Bourjois Healthy Mix. Jeho zloženie je obohatené o vitamíny - pleť preto vyživuje a neupcháva póry. Má prirodzený finiš a pôsobí hydratujúco. Krytie je stredné až vyššie (vyššie pri aplikácii hubkou). Aplikátor je pumpičková klasika. Makeup veľmi príjemne vonia. Ja mám normálnu pleť a taktiež mi sedí (počula som však, že sedí aj ženám s mastnou pleťou, takže ak vás zaujal a nemáte práve suchšiu či normálnu pleť, pokojne ho skúste 😉).
Pri tomto makeupe ma veľmi baví aj jeho kvalitné sklenené prevedenie obalu.



Na normálnu pleť odporúčam nasledujúce dva makeupy. Prvým je overená klasika, ktorú pozná pravdepodobne množstvo z vás, pretože podľa mňa je tento makeup najpopulárnejším drogérkovým makeupom. Áno, hádate správne, je to Catrice HD Liquid Coverage. Vysoko krycí makeup s matným finišom je veľmi vhodný aj na mastnejšiu pleť. Dokonale prekryje všetky nedokonalosti a je naozaj trvácny (pre extra vysoké krytie ho aplikujte hubkou). Odporúčam ho kombinovať s tekutým korektorom Catrice. Sklenené balenie má "kvapátkový" aplikátor, tekutejšiu štruktúru a očarí vás špecifickou arómou.



Mojím aktuálne najobľúbenejším makeupom je Stay All Day 16H od Essence. Makeup má pumpičkový aplikátor, dosť hustú štruktúru a vysoké krytie. Skutočne prežije takmer všetko - bez problémov zvládne na pleti vydržať počas svadby, plesu či inej akcie aj 12 hodín (mám odskúšané). Finiš má skôr polomatný, bez zapudrovania dosť prirodzený. Myslím, že na normálnu až suchšiu pleť je výborný (ale nebránila by som sa mu ani pri mierne mastnej pleti). Podľa mňa si tento skvelý makeup zaslúži oveľa viac pozornosti. Za takú cenu dostať takú kvalitu, to sa naozaj len tak nevidí. Dokonca aj jeho dosť výrazná aróma je veľmi príjemná (narozdiel od Catrice HD makeupu sa však táto po čase stratí, pričom u Catrice makeupu arómu cítite na pleti aj niekoľko hodín 😨)



A poďme na makeupy primárne určené na mastnejšiu a zmiešanú pleť. Prvým je moja taktiež overená klasika - Fit Me od Maybelline. Makeup so stredným až vyšším krytím (pre vysoké krytie opäť odporúčam aplikovať hubkou) má matný finiš. Je naozaj trvácny a pozitívom je aj celkom široká škála dostupných odtieňov. Makeup sa vytláča priamo z tuby a má dosť tekutú konzistenciu. Kryje celkom pekne, ale pri akné a väčších nedokonalostiach ich odporúčam prekryť radšej najprv korektorom. Hodí sa aj na normálnu pleť (suchšej by som ho veľmi neodporúčala).




Posledným dnes spomenutým makeupom bude Infallible 24H-matte od L´orealu. Tento makeup sa veľmi hodí na vyslovene mastnú pleť, pretože má extra matný finiš a veľmi vysoké krytie. Na suchšiu a normálnu pleť by som ho ja osobne veľmi neodporučila, pretože môže pôsobiť dosť vysušujúco. Má štandardnú až vyššiu výdrž, produkt sa taktiež vytláča priamo z tuby, ktorá je plastová. Mne osobne tento makeup vždy vydrží pomerne dlho, keďže je dosť hustej konzistencie a netreba ho aplikovať príliš veľa.




Všetky tieto makeupy sa cenovo pohybujú v kategórii 4 až 7 eur. 
Kvalitných drogérkových makeupov je, samozrejme, na trhu aj viac - toto je len môj výber. Neskôr vám v článkoch ukážem aj drogérkové makeupy najlepšie pre rôzny typy pleti...
Našli ste medzi mojimi tipmi aj ten váš obľúbený? Alebo sa necháte niektorým inšpirovať? Dajte mi vedieť v komentároch 😉.
Pekný deň,



1 komentár:

  1. Krásne, pekne napísaná recenzia o make up. Ja mam od Maybelline Fit me 105 a som s tým veľmi spokojná. Keď miniem ten make up tak vyskúšam od essence 16h make up, má všade dobrú recenziu. Ďakujem za typ. 💓💓

    OdpovedaťOdstrániť