streda 14. októbra 2020

Parfémový špeciál - "Po stopách speváčok"

 Ahojte, letný parfémový špeciál sa pomaly zmenil na jesenný a dnešná časť bude dokonca pomerne špeciálna 😉. Predstavím vám v nej totiž dve vône od dvoch svetovo známych speváčok.

Ako obstáli v mojom teste? Oslovili ma? Stoja za kúpu? Toto všetko a ešte oveľa viac sa dozviete v nasledujúcich riadkoch 😉.


Katy Perry Killer Queen

Kto by bol čakal od vône, ktorá v akcii stojí do 13€, že vydrží celý deň? 🙊 Ja rozhodne nie 😃.

Tento parfém ma skutočne prekvapil. Už v unboxingu v príbehoch na instagrame som sa vás pýtala na vaše skúsenosti s obomi vôňami a milo ma prekvapilo, koľko z vás túto vôňu pozná a pravidelne používa. Viaceré ste ju označili za intenzívnejšiu večernú vôňu, no tie, čo nemáte problém aj s výraznejšími parfémami, si ju rady dáte aj na bežný deň 😉. Skutočne stačia dva streky a vôňa vydrží v primeranej intenzite aj 6 hodín, čo je naozaj krásna výdrž 😍.

Čo sa týka dizajnu, flakón je skutočne jedinečný - to mi snáď dáte za pravdu všetky 😊. Dokonalý, luxusne pôsobiaci dizajn, dodáva tomuto parfému punc luxusu. Do detailu premyslený dizajn nezabúda ani na vrchnáčik, ktorý je krásnym doplnkom celého flakónu. Jedinou nevýhodou je, že parfém práve kvôli svojmu špeciálnemu dizajnu nedokáže sám "stáť" 😃. Myslím si však, že toto je absolútne zanedbateľné a nepodstatné pri tak výbornom kvalitnom parféme (v danej cenovej kategórii), ako je práve tento 😊. Môj nový obľúbenec!! 😍


Zloženie vône:
Hlava: bergamot, slivka, lesné ovocie
Srdce: jazmín sambac, frangipani, plamenník
Základ: pačuli, pralinka, cashmeran




Mňa osobne celkom prekvapuje, že sa o tejto vôni nehovorí až toľko, ako o samotnej "prvej" Beyoncé vôni, Heat. Tento skromný, príjemný parfém by si totiž zaslúžil oveľa viac pozornosti.


Vôňa, ktorá je skutočne jedinečná - svieža, pripomínajúca leto v tropickom raji, no zároveň pomerne výrazná, mi sadla hneď na prvé vyskúšanie... A nebolo to iba tým, že mi pripomínala vôňu jedného z mojich obľúbených sprchových gélov 😄.
Je zvodná, elegantná, dokonale v sebe miešajúca tóny ovocia a kvetín.

Opäť sa rada pozastavím aj pri výdrži, pretože táto vôňa vydrží na oblečení snáď večnosť 😄. V akcii ju pritom na elnino kúpite za necelých 9€, takže keď vezmem do úvahy cenu vs. kvalitu, opäť som absolútne úžasným spôsobom prekvapená 😍.


Zloženie vône:
Hlava: ostružina malinová, kokosový nektár, granátové jablko
Srdce: magnólia, zemolez, motýlia orchidea
Základ: biele drevo, ambra, pižmo


Tak čo? Oslovila aj vás niektorá z týchto vôní? 😉



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára